90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Iltiksessä kuvan Hannele Laurista. Menis ihan täydestä Darceyn ja Staceyn siskosta. Ovat kyllä nyt niin samannäköisiä että luulis kolmosiksi. Yhtä paljon kaikkien naamoja leikelty ja tuupattu ties mitä täytteitä.[/quote H Lauri on käynyt Virossa itseään hoidattammassa ovatkin viron oman tytön kanssa mannekkineja tällä alalla,
Nyt keuhkotaan, että lapsukaisia ei saa neuvolassakaan erotella tyttöihin ja poikiin, miten kuvottava suuntaus. Naiset hoilaavat tasa-arvoa ja meetoota, mies ei saa hipaista jos ei kysy lupaa. Harvemmin mies muotoilee itseään kuten naiset, näyttääkseen nuoremmalta. Toki joku mies istuttaa hiuksia, mutta onneksi harvemmin.
Pitääkö naisen tosiaan saadakseen näyttelijän töitä mutoilla itseään, kuten Lauri on tehnyt. Kaunis ja upea nainen aikanaan. Nyt hän on saanut töitä sarjoissa, muotoilun ansiostako? Kämppikset sarjassa on ihania luonnollisen näköisiä vanhoja näyttelijättäriä, joita on ilo katsella. Onneksi Sveholm ei mennyt rasvaimuun ja istuttanut lättyä päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa enää tätä uutta kautta, ei kiinnosta lesbojen ja transien ihmissuhdekuviot, sori. Ei vaan kiinnosta, vailla mitään tuomiota. Ei ole kosketuspintaa.
Sama täällä ei kiinnosta lainkaan.
Niin, ja ennen kiinnosti, kun siellä oli jollain lailla kiinnostavampia hahmoja. Kuten vaikka Loren ja Aleksei, tai se appiukon suvun kanssa taisteleva pariskunta, mies oli Moldaviassa. Siinä oli kiinnostavaa se muun muassa, että liitto kesti ja lujittui, vaikka naisen siskot yrittivät kaikkensa rikkoakseen sen.
Ja kyllä Shaeeda ja Bilalkin psykologisessa mielessä kiinnostaa, ja Ari ja etiopialainen Bini monessakin mielessä. Bini on jotenkin niin kaunis ja puhdas..vielä.
Ja Itä-Euroopan silikonibimbot nyt oli välttämätön paha siinä seassa, ja niiden vedättämille miehille saattoi nauraa tai heitä saattoi sääliä. :)
Mutta vähemmistöjen kuviot on niin omanlaisiaan, en jaksa niihin syventyä. Katselen vain väliin jääneitä uusintoja nyt. Ja olen muuten ap, kiitos kivasta ketjusta keskustelijoille, olen seurannut tätä koko ajan. :)
Kiitos ketjusta! Tää on oikeastaan ainoa jota vielä seuraan.
Toki nyt alkaa kyllästyttää Silvoista keskustelu, mutta katsotaan josko tää tästä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa enää tätä uutta kautta, ei kiinnosta lesbojen ja transien ihmissuhdekuviot, sori. Ei vaan kiinnosta, vailla mitään tuomiota. Ei ole kosketuspintaa.
Niin, ja ennen kiinnosti, kun siellä oli jollain lailla kiinnostavampia hahmoja. Kuten vaikka Loren ja Aleksei, tai se appiukon suvun kanssa taisteleva pariskunta, mies oli Moldaviassa. Siinä oli kiinnostavaa se muun muassa, että liitto kesti ja lujittui, vaikka naisen siskot yrittivät kaikkensa rikkoakseen sen.
Ja kyllä Shaeeda ja Bilalkin psykologisessa mielessä kiinnostaa, ja Ari ja etiopialainen Bini monessakin mielessä. Bini on jotenkin niin kaunis ja puhdas..vielä.
Ja Itä-Euroopan silikonibimbot nyt oli välttämätön paha siinä seassa, ja niiden vedättämille miehille saattoi nauraa tai heitä saattoi sääliä. :)
Mutta vähemmistöjen kuviot on niin omanlaisiaan, en jaksa niihin syventyä. Katselen vain väliin jääneitä uusintoja nyt. Ja olen muuten ap, kiitos kivasta ketjusta keskustelijoille, olen seurannut tätä koko ajan. :)
korjaan: mies oli Moldaviasta.
Andrei ja Elisabeth Libby . Ihana pari!
Kaikki ei diggaa Andreita mut ite tykkään paljon, mies joka pitää puoliaan eikä varpaille tallota.
Rakastaa perhettään suuresti eikä anna kenenkään heitä loukata.
Libby ainoita naisia joka aina puolustaa miestään tilanteen niin vaatiessa.Juuri näin, ihmettelin, että sillä oli kanttia: sillä oli vastassa koko amerikkalaisen feminismin aggressiivinen asenne, niiden siskojen kautta.
Ei ei ei.
Andrei oli rikollinen poliisi joka oli saanut kenkää. Muutti maasta Irlantiin ja aloitti kullankaivannan.
Kultakimpale löytyi, rikas nätti tyttö Floridasta. Siskot tajusivat heti, että on käki joka haluaa heittää muut ulos pesästä päästäkseen itse johtajaksi, siksi nuolee isäpapan persettä. Nyt pelkää, ettei saa Greencardia ja joutuu jättämään Amerikan ja sen unelman ja siksi teettää lisää lapsia. Puhui, että jos joutuu lähtemään, vaatii vaimoaan mukaan. Tietenkin, että rahahanat pysyvät auki.
Hirveä mies, psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei diggaa Andreita mut ite tykkään paljon, mies joka pitää puoliaan eikä varpaille tallota.
Libby ainoita naisia joka aina puolustaa miestään tilanteen niin vaatiessa.Juuri näin, ihmettelin, että sillä oli kanttia: sillä oli vastassa koko amerikkalaisen feminismin aggressiivinen asenne, niiden siskojen kautta.
Ei ei ei.
Andrei oli rikollinen poliisi joka oli saanut kenkää. Muutti maasta Irlantiin ja aloitti kullankaivannan.
Kultakimpale löytyi, rikas nätti tyttö Floridasta. Siskot tajusivat heti, että on käki joka haluaa heittää muut ulos pesästä päästäkseen itse johtajaksi, siksi nuolee isäpapan persettä. Nyt pelkää, ettei saa Greencardia ja joutuu jättämään Amerikan ja sen unelman ja siksi teettää lisää lapsia. Puhui, että jos joutuu lähtemään, vaatii vaimoaan mukaan. Tietenkin, että rahahanat pysyvät auki.Hirveä mies, psykopaatti.
Ainoa järjellinen, siinä deekuperheessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ei ei.
Kultakimpale löytyi, rikas nätti tyttö Floridasta. Siskot tajusivat heti, että on käki joka haluaa heittää muut ulos pesästä päästäkseen itse johtajaksi, siksi nuolee isäpapan persettä. Nyt pelkää, ettei saa Greencardia ja joutuu jättämään Amerikan ja sen unelman ja siksi teettää lisää lapsia. Puhui, että jos joutuu lähtemään, vaatii vaimoaan mukaan. Tietenkin, että rahahanat pysyvät auki.Hirveä mies, psykopaatti.
Ainoa järjellinen, siinä deekuperheessä.
Eihän ole vaan petollinen hyväksikäyttäjä.
Mustamaalaa varsinkin Chralieta ym. Iljettävää kun haluaa pojaksi pojan paikalle. Aivopesee vaimoaankin. Varmasti dokaa votkaa, kun kamerat ei ole paikalla, itäeurooppalaiseen tapaan. Pelottava mies, väkivaltaisen oloinen. Paha poliisi, mitä oli tehnyt että piti maasta lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Paha poliisi, mitä oli tehnyt että piti maasta lähteä?
Niin, sehän lähti koska ei halunnut korruptio poliisiksi ja siitä ei oikein kollegat pitäny.
Vierailija kirjoitti:
On hauska katsoa väliin jääneitä uusintoja, joissa rakastuneet puhuu kuinka universumi on saattanut parin yhteen (Syngin ja Tania..), tai vähintäänkin Jumala, kuten nuoreen Mahoganyyn ihastunut vanhanpuoleinen Ben sanailee. Ja sitten huomataankin, että universumi tai Jumala tekikin pahan virheen, ero tulee.
Kyllä pitää universumilla kiirettä näitten parien suhteita säädellessä.
Ällöttää tuo amerikkalainen ylitunteellisuus ja feikkiys, ne on kattonu liikaa amerikkalaisia rakkauselokuvia! :)
Ei Benin kohdalla ollut kyse mistään tunteellisuudesta vaan siitä, että vanha pukki yritti esittää pukkeilunsa jotenkin ylevämmässä valossa. Muka Jumalan tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha poliisi, mitä oli tehnyt että piti maasta lähteä?
Niin, sehän lähti koska ei halunnut korruptio poliisiksi ja siitä ei oikein kollegat pitäny.
Joku uskoo sen itsensä selitystä 😁?
Totuus taitaa olla päinvastoin.
Ei muuten maasta lähdetä, kun maine seuraa perässä.
Katson just Darceyn uusia touhuja ja se ei kyllä oikein taida elää tässä maailmassa? Miten se voi olla noin pöljä 😂
Puuttuuko darsylta ja staisyltakin nikamia niskasta. Ihan kaulattomia ovat. Ja miksi noin leveiksi ja kantikkaiksi turvottanut naamansa. Eikös sitä pientä ja kapeaa ihannoida.
Stacey on selvästi saanut turpaansa, on niin pahan näköinen illan pätkässä. Yleensä vähän freesimpi kuin Darcey.
Vierailija kirjoitti:
Stacey on selvästi saanut turpaansa, on niin pahan näköinen illan pätkässä. Yleensä vähän freesimpi kuin Darcey.
Ihan samaa katoin. Näyttää jo tosi pahalta. Molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut ja kiitos, hyvä aloitus. Moni aloitus sipaistaan aika pian ulos, itse olen ehkä liikaakin osallistunut, mutta nyt ei enää kiinnosta. Tykkään enemmän normaalin elämän seuraamisesta, johon kuuluu toki kaikkea, onnea, autuutta ja vähän muutakin. Sorry.
Kiitos palautteesta, t. ap. :) Ja ymmärrän väsymisen, itse taidan olla sen vallassa myös. Mutta on ollut kiinnostavaa lukea ihmisten havaintoja pareista, usein ne vahvistaa omat havainnot, mutta on kyllä jakavia hahmoja kuten just Moldavian Andrei.
Ihan oikein sano deittifirman eukko Darcylle, et voisitko laittaa vähä todellisimpia kuvia itsestäsi. Ja Darcy, että mitä?? Kyllä on menny viimeinen käyttöpäivä tästä ekosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut ja kiitos, hyvä aloitus. Moni aloitus sipaistaan aika pian ulos, itse olen ehkä liikaakin osallistunut, mutta nyt ei enää kiinnosta. Tykkään enemmän normaalin elämän seuraamisesta, johon kuuluu toki kaikkea, onnea, autuutta ja vähän muutakin. Sorry.
Kiitos palautteesta, t. ap. :) Ja ymmärrän väsymisen, itse taidan olla sen vallassa myös. Mutta on ollut kiinnostavaa lukea ihmisten havaintoja pareista, usein ne vahvistaa omat havainnot, mutta on kyllä jakavia hahmoja kuten just Moldavian Andrei.
Se on Moldova, ei Moldavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Moldova, ei Moldavia.
No voi ei, miksi en saa sitä päähäni? Näköjään v. 90 vaihdettu Moldaviasta Moldovaksi.
Darcey (ja ehkä myös siskonsa?) voi olla "sekakäyttäjä", selittäisi ne "sekoamiset".
Usassa erilaisia lääkkeitä saa suhteellisen helposti (myös lääkärin/reseptin vaativia) ja kuten aiemminkin jo mainittiin, myös noiden leikkausten jälkihoitoon on varmasti annettu vahvoja kipu- tmv. lääkkeitä.
Noita kun napsii ronskilla kädellä, ja päälle ehkä vielä vähän alkoholia niin äkkiä homma lähtee lapasesta...
Ihan fiksua myös isältä jos ei anna noiden "poikakaverien" majoittua kattonsa alla: mitä siitä draamasta tulisi. Ja 60-v "lapsilla" voisi kuvitella olevan jo oma asunto, tai edes heidän poikakavereillaan...
Jos lapsenlapsetkin asuvat tuolla samassa talossa, niin varmasti suojelee myös heitä. Ei heidän tule nähdä sekoilevaa äitiään tappelemassa (kännissä) poikakaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Darcey (ja ehkä myös siskonsa?) voi olla "sekakäyttäjä", selittäisi ne "sekoamiset".
Usassa erilaisia lääkkeitä saa suhteellisen helposti (myös lääkärin/reseptin vaativia) ja kuten aiemminkin jo mainittiin, myös noiden leikkausten jälkihoitoon on varmasti annettu vahvoja kipu- tmv. lääkkeitä.
Noita kun napsii ronskilla kädellä, ja päälle ehkä vielä vähän alkoholia niin äkkiä homma lähtee lapasesta...
Ihan fiksua myös isältä jos ei anna noiden "poikakaverien" majoittua kattonsa alla: mitä siitä draamasta tulisi. Ja 60-v "lapsilla" voisi kuvitella olevan jo oma asunto, tai edes heidän poikakavereillaan...
Jos lapsenlapsetkin asuvat tuolla samassa talossa, niin varmasti suojelee myös heitä. Ei heidän tule nähdä sekoilevaa äitiään tappelemassa (kännissä) poikakaverin kanssa.
Darcey oli taas uutta deittiä hakemassa, treffiasiantuntija tiedusteli vanhan tytön lapsuutta. D kertoi kuinka isi ja äiti erosivat ja kuinka isi meni kaksi kertaa naimisiin ja erosi. Kuinka äiti on yksinäinen byääh byääh, minun pitää saada mies, byääh. Itki kuin murrosikäinen ja itsellään kaksi tyttöä, eikö näiden naisten tilalle löydy terveempiä ihmisiä.
Voiko olla ällöttävämpää kuin tämä Mohamed, kuka jaksaa kuunnella hidasta ja tyhmää potaskaa mitä sen suusta valuu. Nainen rientää töihin ja hakee lapsensa koulusta ja tämä mälli itkee kun pitää keittää vettä, itkee äitiään. Hyi hemmetti, miksi nainen suotuu tänä päivänä ja mikä leima mällillä on niskassa. Onko siinä joku siru, että löytää kotiin.