90 days Fiancee
Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.
Katso lähetysajat : 90 päivää morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (27900)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanja on vähän liikaa äänessä joka asiaan, alkaa ärsyttää. Toivottavasti seuraavassa jaksossa Adnan on ruodussa ja Vanja puhuu vähemmän.
Sehän riippuu tuotannosta ja siitä, miten nauhoitettua materiaalia leikataan TellAlliin. Kaikki osallistujat eivät saa yhtä paljon aikaa. Ei esitetä edes tapahtumajärjestyksessä, Bozohan poistui treffeille ensimmäisessä (?) jaksossa, mutta nökötti taas tiistai-iltana paikallaan. Minusta Vanjan kohtelu on kiusaamista. Ilmeisesti vilkkaana esiintyy niin, että hänestä saa hyvää materiaalia ohjelman täytteeksi, jostakin toisesta tuppisuusta pitää nyhtämällä saada juttua.
Kahdessa jaksossa on esitetty sama kohtaus, jossa Niles nostaa silmälasit otsalle ja uhkailee Adnania etelän tavoilla.
Juontaja sanoi, että tuottajat saivat Bozon palaamaan, siksi hän oli paikalla toisessa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TigerLily röhnötti sohvalla kuin suurikin matami siinä kaavussaan kärähtäneen valkoiset latvat jäykäksi lakattuina. Katseli laiskasti muihin päin, silleen lesosti leikeltyä nenänvarttaan pitkin, kuin kaikki olisivat huonompia kuin hän itse.
Mä sanoisin, että jos on vähänkään oikeaa elämää elettynä riittää yksi vilkaisu Tigerlilyyn. Nainenhan pelkää tuota kuumakalle aviomiestään! Muutaman kerran kun on tullut huolella pataan oppii hitaampikin olemaan hiljaa ettei tule sitten kotona rankaisua nyrkin muodossa...Ei yksikään länkkäri nainen muuten hiivi hiljaa pois paikalta kun pikku poika komentaa, että sinä et saa istua tähän pöytään meidän kanssa. En pidä Tigerlilystä hahmona, mutta vielä vähemmän mä pidän naisten hakkaajista, jollainen Adnan selvästi on.
Kyllä, selvästi Tigerlily pelkää. Hän sanoi myös aika painokkaasti (kun muut kysyivät miksi Adnan suuttui), että ei hän ole nyt suuttunut, uskokaa minä kyllä tiedän milloin Adnan suuttuu...
Juontaja sanoi, että tuottajat saivat Bozon palaamaan, siksi hän oli
Kun Bozo lähti eka kerran pois huusi Vanja perään ettet poistu, pitää osoittaa respektiä. Kun Bozo palasi niin taas Vanja oli tyytymätön, en muista sanoja mutta silmien pyörittelyt muistan.
Kahdessa jaksossa on esitetty sama kohtaus, jossa Niles nostaa silmälasit otsalle ja uhkailee Adnania etelän tavoilla.
Joo, tää on nähty jo 5 kertaa. Ensin next episode, sitten näytetään kun se tulee oikeasti, mainoskatkon jälkeen uudelleen kertauksena, seuraavalla kerralla muistutuksena mitä viime kerralla tapahtui, jälkipyykin introssa ja jälkipyykissä oikealla paikallaan. Ei kun tossahan tuli jo 6 kertaa! 😂 Ei ihme että jotkut jaksot kestää noin 2 tuntia (josta mainoksia reilut puoli tuntia).
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo lantakaupungin Jessica näyttää noin erilaiselta nykyään kuin Paratiisin aikaan? Ei kai otsatukka voi noin paljon ilmettä muuttaa?
Niin ,mikä pettymys miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta tulee katsottua noita vanhoja jaksoja vähän toisella silmällä. Ihmettelen, miten täällä jotkut muistaa niin hyvin vanhat parit. Toki tällaiset räiskyvät pariskunnat muistan, mutta välillä täytyy googlettaa, kenestä/ keistä on kyse, joista puhutaan. Nimet, vaan ei jää mieleen.
Esim Whitney........en muista yhtään .
En tiedä mikä mua haittaa noissa ton kolmiosuhteen vaimo-naisen huulissa, jotenkin oudot... Varmaan ihan luomut, onko tuo meikkaustapa sitten jotenkin erikoinen
Pelottaa Stevin puolesta, tuo ei voi päättyä hyvin.
Ja kun Iranhomma goes south. In comes the finn! Kaappaan tuon ihanan olennon itselleni. Stevi
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös siltakammo, josta olen opetellut pääsemään eroon. Ajan varta vasten paikkoihin, joissa on siltoja. Alussa joka paikka vapisi ja teki mieli pysähtyä keskelle siltaa, mutta nyt ainakin pienemmät sillat ovat jo helppoja ylittää.
No voi taivas, mee hoitoon. Kaikkea hullua sitä on tullut kuultua, mutta tämä on jo älyttömyyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tapaus tämä Mina oikein on? Kuka ranskalainen puhuu lapselleen englantia ja antaa lapselle nimeksi Clayton? Tyttökin on Maria, ranskalaisen luulisi käyttävän versiota Marie. Voisi myös kuvitella, että jos on koko elämänsä asunut Ranskassa olisi jo kansalaisuuden saanut itselleen ja pojalle.
Marie on tosi tylsä ja vanhanaikainen nimi. Kyllä Ranskassakin nimet menevät muodin mukaan. Viime vuonna annetuin pojan nimi oli Noah joka ei ole tippaakaan ranskalainen nimi, tyyppi joka rakensi arkin oli Noe (sori aksentti puuttuu).
Tämä vaan nimistä, muuten nainen vaikuttaa epäilyttävältä.
Lentäjä-mies ei todellakaan ole mitään hopeakettu-tyyppiä, ei ole vanhentunut seksikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tapaus tämä Mina oikein on? Kuka ranskalainen puhuu lapselleen englantia ja antaa lapselle nimeksi Clayton? Tyttökin on Maria, ranskalaisen luulisi käyttävän versiota Marie. Voisi myös kuvitella, että jos on koko elämänsä asunut Ranskassa olisi jo kansalaisuuden saanut itselleen ja pojalle.
Marie on tosi tylsä ja vanhanaikainen nimi. Kyllä Ranskassakin nimet menevät muodin mukaan. Viime vuonna annetuin pojan nimi oli Noah joka ei ole tippaakaan ranskalainen nimi, tyyppi joka rakensi arkin oli Noe (sori aksentti puuttuu).
Tämä vaan nimistä, muuten nainen vaikuttaa epäilyttävältä.
Käyttääköhän normaalisti tosi peittäviä meikkejä, kun nyt siinä paljukohtauksessa on iho tosi huonossa kunnossa ihan otsarajaan asti.
Vai onko sitten syönyt liikaa amerikkalaista ravintoköyhää ruokaa.
Koko olemus oli myös muuttunut verrattuna niihin aikaisempiin kuviin mitä parista oli. kun Mina ei vielä ollut jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös siltakammo, josta olen opetellut pääsemään eroon. Ajan varta vasten paikkoihin, joissa on siltoja. Alussa joka paikka vapisi ja teki mieli pysähtyä keskelle siltaa, mutta nyt ainakin pienemmät sillat ovat jo helppoja ylittää.
No voi taivas, mee hoitoon. Kaikkea hullua sitä on tullut kuultua, mutta tämä on jo älyttömyyden huippu.
Kuule, minä olen 80 v. Älä tule neuvomaan itseäsi vanhempaa. Siltakammo ei tee ihmisestä yhtään huonompaa tai hullua. Asun yksin ja huolehdin ison talon siivoukset, pihan ym. Pystyisitkö itse? Luulen, ettet pysty, etkä omistakaan mitään, kun käyt Kelan luukulla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä mua haittaa noissa ton kolmiosuhteen vaimo-naisen huulissa, jotenkin oudot... Varmaan ihan luomut, onko tuo meikkaustapa sitten jotenkin erikoinen
Amanin huulet on täytetty. Ja se on tehty huonosti. Amorinkaari puuttuu ylähuulesta, joten huulet näyttävät oudoilta pötkylöiltä.
Kasvot muutenkin kaikkea muuta kuin luomut. Mielenkiintoista miten turrumme katsomaan ilmeettömiä "muovinaamoja" ja alamme pikkuhiljaa pitää normaalina, että otsan ja kulmakarvojen liikkeet ovat rajoittuneita, silmät eivät siristy hymyillessä, eikä tule hymyryppyjä, tai jopa puhe sössöttävää jne. Sarjassa on/on ollut tällaisia miehiäkin. Osaatteko nimetä keitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amanin huulet on täytetty. Ja se on tehty huonosti. Amorinkaari puuttuu ylähuulesta, joten huulet näyttävät oudoilta pötkylöiltä.
Kasvot muutenkin kaikkea muuta kuin luomut. Mielenkiintoista miten turrumme katsomaan ilmeettömiä "muovinaamoja" ja alamme pikkuhiljaa pitää normaalina, että otsan ja kulmakarvojen liikkeet ovat rajoittuneita, silmät eivät siristy hymyillessä, eikä tule hymyryppyjä, tai jopa puhe sössöttävää jne. Sarjassa on/on ollut tällaisia miehiäkin. Osaatteko nimetä keitä?
Kyllä samaa mieltä olen, epänormaali alkaa näyttämään normaalilta, kun sitä suolletaan joka tuutista. Nämä naiset on lähes kaikki jotenkin täytettyjä, miehistä ainakin sen transnaisen (Aliya?) jenkki-mies on kovasti leikelty/täytetty.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä-mies ei todellakaan ole mitään hopeakettu-tyyppiä, ei ole vanhentunut seksikkäästi.
Minusta se on pälyilevä mopsi, ei osaa / uskalla sanoa vastaan Minalle. Tyttären haukkuminen käärmeeksi: kyllä käärme käärmeen tuntee. Jatkossa lisää ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, minä olen 80 v. Älä tule neuvomaan itseäsi vanhempaa. Siltakammo ei tee ihmisestä yhtään huonompaa tai hullua. Asun yksin ja huolehdin ison talon siivoukset, pihan ym. Pystyisitkö itse? Luulen, ettet pysty, etkä omistakaan mitään, kun käyt Kelan luukulla.
Ikä, miten asun ym ei nyt ole tässä oleellista. Olipa lapsellinen purkaus. En vaan ole ikinä kuullut siltakammosta, ei kai moista fobiaa poteville sais antaa ajokorttia. Kas kun oletan, että 99.99% ihmisistä ajelee pitkin maanteitä ajattelematta kauhulla siltoja. Kaikkea sitä saakin lukea, voi taivas
Vierailija kirjoitti:
Ei kai saisi sanoa rumasti, mutta kun siitä miehestä tulee vaan jotenkin mieleen maaorava posket pullollaan 😉 Oma lentokonekaan ei tee siitä mun silmissä miehekästä tai houkuttelevaa puolisoehdokasta. Ihan kiltiltä vaikuttaa, mutta sellainen wau-efekti jää tyystin puuttumaan. Mulla ainakin on pakko olla myös sellaista instant vetovoimaa jotta pystyisi suhdetta edes harkitsemaan. Makuasioita nämä. Mutta joo, ihan mukavan tuntuinen ihmisenä on hän 👍