Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 days Fiancee

Vierailija
17.01.2022 |

Yleisiä havaintoja: Miten isoja riskejä jotkut naiset ottavat tehdessään elämänmittaisia valintoja. Ja sitten päätyvät naimisiin ja lapsen saamaan jonkun miehen kanssa, jota selvästikään eivät rakasta, kuten Karina ja Paul. Paulhan on aivan kädetön ja avuton. Miten on saanut "sen" sisään, että lapsi on saatu alulle, sitä ihmettelen. Tai Yara ja Jovi: ukrainalainen bilehile löytää itsensä New Orleansista kälyisestä kämpästä vastasyntyneen kanssa! Ei hyvä ennuste. Toiseksi ihmettelen amerikkalaisten naisten kyvyttömyyttä ymmärtää muita kulttuureja, vaikka kulttuurien sulatusuunissa elävät. Jos menee naisimisiin muslimimiehen kanssa, ei kannata ihmetetellä ja pyöritellä silmiään, jos mies haluaa viettää Ramadania. Etiopiaan muuttanut Ariela hinaa paikalle eksänsä, vaikka mies Biniaym ei sitä käsitä ja pelkää suhteen rikkoutuvan ja naisen vievän hänen poikansa pois hänen luotaan. Näin taisi käydäkin. Tämä Ariela on ehkä eniten itseään pettävä nainen näissä, lisäksi Tania, joka on Synginin kanssa. Hänhän sanoi alussa, että hän on jo tavannut sielunkumppaninsa ja eronnut tästä. Siinä oli Synginillä nieleksimistä. Tania tuntuu olevan patologisen itsekäs ja empatiakyvytön. Ihmetyttää myös, että yli viisikymppiset ylipainoiset naiset tosissaan muka haluavat lapsen uuden patrnerin kanssa, kuten Angela, ja luulevat, että se onnistuu. Ja vielä Darcey, jota hehkutetaan vahvaksi naiseksi. Nainen, joka pyörii jatkuvasti sotkuisissa mieskuvioissa, ei todellakaan ole vahva. Miten halukkaita ihmiset ovat tulemaan huijatuksi. Kuten Pillow talkissa Annie ja David näyttävät tulevan hyvin juttuun, vaikka en olisi lyönyt vetoa suhteen onnistumisesta.

Kommentit (27900)

Vierailija
22461/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tänään aloin katsoa TLC:ltä kun on Tell All -jakso, joita kai tulee vielä monta niitäkin. Ihan tylsää, mikä on minulle ihan hyvä, että irtaudun sarjasta. Kummallista yksityiskohtien jauhamista, miten tuo voisi olla mielenkiintoista. Ennen en ole kuvitellut vaihtavani muuta kanavaa, mutta tänään tein niin. 

Vierailija
22462/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tänään aloin katsoa TLC:ltä kun on Tell All -jakso, joita kai tulee vielä monta niitäkin. Ihan tylsää, mikä on minulle ihan hyvä, että irtaudun sarjasta. Kummallista yksityiskohtien jauhamista, miten tuo voisi olla mielenkiintoista. Ennen en ole kuvitellut vaihtavani muuta kanavaa, mutta tänään tein niin. 

Ok, mua kiinnostaa näiden uusimpien keskustelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22463/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään tota Nilesin ja Matildan naimisiinmenoa. Kun Suomessa ja Euroopassa muutenkaan ei pääse tosta noin vaan naimisiin, vaan pitää hankkia omasta maasta esteettömyystodistus ja ties mitä kaikkea. Niin jos ja kun Niles ei suunnitellut tuota naimisiinmenoa ollenkaan, niin tuskin sillä sellaista oli. Eli vaikka ne olisikin Ghanassa virallisesti naimisissa, ei se varmaan Jenkeissä tai Euroopassa olisi virallista. Eli ihan joku höpöhöpö rituaali, jolla ei ole lainvoimaa muualla kuin Ghanassa 🤔 Tietääkö joku onko näin vai onko nuo nyt ihan aikuisten oikeestikin naimisissa 😄

Vierailija
22464/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuotanto välitti esteettömyystodistuksen. Ainakin allekirjoittivat papereita.

Vaalilla oli sappikivet.

Vierailija
22465/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aiemmissa Tell Alleissa ollut tuommosta alku-uhoamisen kuvaamista ekat 10-15min? "Jos joku arvostelee mua niin saa turpaansa"-tyyliin. Tosi ankeaa.

Vierailija
22466/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut ulkolainen mies, piti hakea esteettömyystodistus.  En tiedä muiden maiden käytäntöjä. Menihän Tigerlily ja Adnan heti naimisiin. Ja mitenhän on kun arabi ottaa 4 vaimoa.? 

Vierailija
22467/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adnan ei ole tarpeeksi hyvännäköinen malliksi. Lisäksi hän on käytökseltään niin töykeä, että jos yhden keikan saisi, niin se olisi siinä. Usassa on malleja omasta takaa ja joka vuosi tulee uusi ikäluokka lisää.

Vierailija
22468/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adnan on kuin keskenkasvuinen räkänokka. Keravan kingi.

Vierailija
22469/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tuotanto välitti esteettömyystodistuksen. Ainakin allekirjoittivat papereita.

Vaalilla oli sappikivet.

En usko että allekirjoittivat esteetömyystodistuksia, niissä menee jonkun aikaa kun tulevat. virasto tutkii ja vahvistaa, mulle tuli kotiin postissa  ja vein kirkkoherranvirastoon.

Vierailija
22470/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kans ihmettelen noita jenkkilän naisia, kun eivät tarkemmin paneudu arabi- ja muslimikulttuurin miehiin, ovat niin tietämättömiä. He vissiin vain klikkaavat netistä söpön näköisen kundin ja matkustavat heidän maahansa ihmettelemään kaikkea erilaisuutta. 

Vierailija
22471/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa miten Niles ensin itse turparoi mm. Lorenille omia suoria sanojaan, mutta sitten kun itselle sanotaan takaisin (esim. Adnan) niin on niin suuttuvinaan. 😏 Ihan uusi puoli tuo tuollainen moottoriturpaNiles, en tykännyt yhtään.

Vierailija
22472/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä kans ihmettelen noita jenkkilän naisia, kun eivät tarkemmin paneudu arabi- ja muslimikulttuurin miehiin, ovat niin tietämättömiä. He vissiin vain klikkaavat netistä söpön näköisen kundin ja matkustavat heidän maahansa ihmettelemään kaikkea erilaisuutta. 

Samaa ihmettelen, onhan jo matkustellessa otettava selvää kohdemaan käytännöistä.

Vierailija
22473/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa miten Niles ensin itse turparoi mm. Lorenille omia suoria sanojaan, mutta sitten kun itselle sanotaan takaisin (esim. Adnan) niin on niin suuttuvinaan. 😏 Ihan uusi puoli tuo tuollainen moottoriturpaNiles, en tykännyt yhtään.

Juu, hämmästyin myös käytöstään, vetelemässä jo turpaan Adnania.

Vierailija
22474/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava huutaja Veronica, varmaan Timin kanssa kauimmin olleet tässä ohjelmassa milloin milläkin kaudella ja yhdessä edelleen, kököttävät sohvalla varmaan eläkkeelläkin vielä  mummona ja pappana.

Vierailija
22475/27900 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanja ja Niles äänessä koko ajan hieman yllättäen, pidin heitä fiksuina. Arvosteli koko ajan tätä tiikeripariskuntaa omilla arvoillaan vaikka pari oli mukavan onnellisen oloinen. 

Vierailija
22476/27900 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanja, pääsi videolle kun antautui😱

Vierailija
22477/27900 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanja, pääsi videolle kun antautui😱

Kummalle tyypille hän antautui?

Vierailija
22478/27900 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adnanin ja Tigerlilyn tarina on kyllä niin outo, että epäilen sitä keskityksiä.

1. Miten nainen voi olla niin typerä kuin Tigerlily, että nai lapsellisen muslimin?

2. Miten Tigerlilyn ex - mies on niin typerä, että rahoittaa ex - vaimonsa ja uuden kakara - aviomiehen elämän? En usko, että on totta.

Amerikassa Virginian osavaltiossa asuva sisreni sai ns Spousal supportia kunnes meni uuteen avioliittoon. Hänellä jäi myös talo, jossa asuu uuden aviomiehen kanssa.

Onko Tigerlily noin yksinkertainen ja manipuloitavissa? Adnan on järkyttävän lapsellinen ja uskomattoman järkähtämätön "uskon" asioissaan.

Vierailija
22479/27900 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Vanja, ja muutkin, halusi koko ajan "respektiä" Bozolta. Mun mielestä Bozo oli ihan kohtelias,  eihän ketään voi pakottaa tuntemaan tietynlaisia tunteita toista kohtaan väkisin! Jos kipinää ei ole niin sitä ei vaan ole. Samaa jankutettiin pitkään, itsekin olisin keksinyt tapaamisen jo tuossa vaiheessa. Lisäksi Vanja oli jo siirtynyt eteenpäin Joskoon niin miksi Bozoa piti rokottaa mukana niin pitkään? Eikö se Josko sitten tule ollenkaan mukaan lähetykseen? 

Vierailija
22480/27900 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adnan on kuin keskenkasvuinen räkänokka. Keravan kingi.

Perus-arabi. Näitten kanssa suomitytötkin ovat menneet naimisiin ja saavat samaa kuraa niskaansa kotona.

Ketju on lukittu.