Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ei kiinnosta mun tai päivän kulku, tai paha mieli tms.

Vierailija
20.09.2006 |

Välillä on niin loppu kun tuntuu että olen vain ilmaa. Mitään mun tekemisiä mies ei huomaa, tekemättä jättämisistä kyllä huomauttaa. Jos itken niin hän ei ole huomaavinaan tai jos huomaakin niin kysäisee vain pikaiseen mikä on ja jatkaa lehden lukemista tms. vaikka mulla menisi siinä vieressä paketti Nessuja. Kaikki on kai hyvin, sovussa eletään, naimisissa ja lapsiakin on. Pusu annetaan töihin lähtiessä, mies halaa takaisin kun halaan häntä, mutta seuraani hän ei hakeudu vaan touhuaa mielummin omia juttujaan. Olo on vain niin tyhjä ja todella yksinäinen. Moni varmaan sanoo että etsi seuraa ja hakeudu ystävien seuraan jne. mutta ei se ongelmaa poista. Vai onko meillä edes ongelmaa, onko kaikki miehet tällaisia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut tästä miehesi kanssa? Miten itse huomioit miehesi tunteita?

Vierailija
2/3 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa se on, en selvästi pärjää kipailussa tv:tä tai jotain mainoslehtistäkään vastaan. " Keskustelut" tyssää heti alkuunsa kun mies vain mumisee vastauksiksi. Sanoo ettei tee sitä tahallaan, mutta ei vain jaksa keskustella kun on koko päivän joutunut töissä puhumaan asiakkaille. Tavallaan ymmärrän, että hän haluaa olla kotona rauhassa, työ on raskasta ja päivät venyy usein pitkäksi. Lapsia kyllä kaappailee syliinsä jatkuvasti ja kyselee heidän päivistä. Olen suoraan sanottuna jopa kateellinen lapsille, kun köllöttelevät sohvalla isin kainalossa hellittävinä eikä mies raaskisi päästää heitä siitä pois. Kerran siitä miehelle sanoinkin, niin hänen mielestään on sairasta olla omille lapsilleen mustasukkainen. Taidan olla samaa mieltä. Olen raskaana, joten ehkä vain olen liian herkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sun miehellesi tilanne. sano milta sinusta tuntuu ja mitä sinä toivoisit että hän tekisi. varmasti koko asia johtuu vain siitä, että hän ei ymmärrä, millainen merkitys keskustelulla on sinulle.

itselläni oli aikoinaan samanlainen ongelma, halusin heti tulla kuulluksi ja huomatuksi. keskustelemalla asiasta ollaan saatu ongelma ratkaistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä