Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä merkeistä huomasit ettei mies enää rakasta sinua?

Vierailija
17.01.2022 |

Tai että hänellä on uusi?
Itsellä epäilyksiä mm. ei pidä yhteyttä oikein ollenkaan enää kun ollaan erossa, jos itse laitan jotain niin vastaa lyhyesti ja tylsästi.
Mieluummin juo kun viettää aikaa minun kanssa. Suhteen alussa löytyi aikaa työpäivän aikanakin minulle, tauoilla tuli minun luo kun itse olin etätöissä. Nyt ei löydy aikaa edes 2päivän vapailla välttämättä.
Nähdessä kuitenkin halailee ja pussailee mutta saattaa heitellä tökeröitä lauseita esim että testaa tuleeko minusta vaimoa vai laittaako vaihtoon.
Ollaan kohta 30v ja seurusteltu kohta puolivuotta jos sillä on merkitystä.
Kun olen kysynyt tästä etäisyydestä niin ei anna kunnon vastausta mutta sanoo että ei halua erota.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastiko se sinua aidosti jossain välissä? Huomioiko sinut hyvin? Onko kiinnostunut sinun elämästäsi ja sinun asioistasi? Onko seksi sinut huomioivaa? Miten tulee toimeen ystäviesi kanssa?

Vierailija
2/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen kanssa kannata rakkauden vuoksi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille vaan seuraavan kerran, että et täytä mun aviomieskriteerejä, ei tarvi testata enempää, heippa! Ja sitten no contact ja uutta matoa koukkuun.

Vierailija
4/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti muuttunut, jos puoli vuotta vasta mennyt. En näe suhteella kovin pitkää tulevaisuutta näillä tiedoilla.

Vierailija
5/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No te olette olette olleet niin vähän aikaa yhdessä, että tuo selittyisi myös ihan hyvin alkuhuuman loppumisesta, mikä on ihan normaalia.

Vierailija
6/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin eksältä vastausta enkä antanut periksi. Vastaus ei tullut sanallisessa muodossa vaan eksä haihtui kuin tuhka tuuleen. Eli tunteeni piti paikkansa, ei ollut oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
7/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo mieluummin kuin on sinun kanssa? Ainakin hän rakastaa juomista enemmän kuin sinua.

Vierailija
8/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset muuttuvat nopeasti sen jälkeen kun alkuhuuman katoaa. Nainen muuttuu täysin eri ihmiseksi kun se kehen mies ihastui niin siinä saattaa rakkaus loppua

Vierailija
9/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa lisää niistä tökeröistä lauseista. Onko narsistin piirteitä? Niissä suhteissa alku superihana, nopea lopahdus, kuvaan astuu tökeröt lauseet ja viestittely ja tapaaminen satunnaistuu.

Vierailija
10/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimerkeistä.

Vierailija
11/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastiko se sinua aidosti jossain välissä? Huomioiko sinut hyvin? Onko kiinnostunut sinun elämästäsi ja sinun asioistasi? Onko seksi sinut huomioivaa? Miten tulee toimeen ystäviesi kanssa?

Entiedä onko rakastanut minua aidosti, mutta ainakin aiemmin tuntui siltä kun laittoi viestiä paljon ja löysi aikaa minulle enemmän. Vai oliko vaan alkuhuumaa. Huomioi arjessa esim saattaa tuoda ruokaa meille molemmille ja tällaisia pieniä asioita tekee mutta niitäkin on harvoin ehkä kerran viikossa kun ei nähdä niin usein enää. Hän viihtyy töissä paljon enemmän kuin suhteen alussa. Välillä tuntuu että on kiinnostunut välillä taas ei välitä ollenkaan ei kysy kuulumisia vaikka itse kysyisin siltä. Seksissä huomioi minut aina, mutta sen määrä on vähentynyt huomattavasti.

Ei nähdä yhdessä minun ystäviä juurikaan koska ei koskaan kerkeä, pari kertaa on nähnyt niitä ja tuli toimeen. Viikko sitten näin ensimmäistä kertaa hänen kavereita ja yllätyin kun kuitenkin kutsui minua hellyttely nimillä heidän kuullen ja pussaili niiden nähden, mutta kun nämä on niitä pieniä hetkiä minkä takia jatkan itse. Sitten jatkuu taas hiljaiselo ja saa kaivelemalla kaivaa että hän ilmoittaisi jotain itsestään.

ap

Vierailija
12/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus 20 vuoden yhdessä olosta. Jossain 16 vuoden kohdalla mies päätti muuttaa sohvalle nukkuun. Myöhemmin torjui kaikki lähestymiseni. Lopetti puhumisen ja jos puhui niin kaikki oli ei. Lopulta pyysin sanomaan, että rakastaa minua. Ei pystynyt sanomaan. Asia oli selvä.

Puolen vuoden seurustelusta ei voi vielä edes sanoa onko rakkautta. On ihastumista, hullaantumista. Onko mies sanonut rakastavansa ja entä sinä?

Vierailija
13/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuosta, ettei ollut enää aikaa minulle,  vetosi aina ties mihin kiireisiin, oikeasti oli ilmeisesti toisen naisen luona. Mies ei myöskään tuntunut koskaan muistavan, mitä oli minulle puhunut, siitäkin tajusin että kuvioissa on joku toinen. Some sitten paljasti, että työpaikalta oli löytynyt joku ämmä.

Vierailija
14/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entiedä onko rakastanut minua aidosti, mutta ainakin aiemmin tuntui siltä kun laittoi viestiä paljon ja löysi aikaa minulle enemmän. Vai oliko vaan alkuhuumaa. Huomioi arjessa esim saattaa tuoda ruokaa meille molemmille ja tällaisia pieniä asioita tekee mutta niitäkin on harvoin ehkä kerran viikossa kun ei nähdä niin usein enää. Hän viihtyy töissä paljon enemmän kuin suhteen alussa. Välillä tuntuu että on kiinnostunut välillä taas ei välitä ollenkaan ei kysy kuulumisia vaikka itse kysyisin siltä. Seksissä huomioi minut aina, mutta sen määrä on vähentynyt huomattavasti.

Ei nähdä yhdessä minun ystäviä juurikaan koska ei koskaan kerkeä, pari kertaa on nähnyt niitä ja tuli toimeen. Viikko sitten näin ensimmäistä kertaa hänen kavereita ja yllätyin kun kuitenkin kutsui minua hellyttely nimillä heidän kuullen ja pussaili niiden nähden, mutta kun nämä on niitä pieniä hetkiä minkä takia jatkan itse. Sitten jatkuu taas hiljaiselo ja saa kaivelemalla kaivaa että hän ilmoittaisi jotain itsestään.

ap

Tutustu termeihin trauma bond, narsisti, vuoristorata, imurointi. 

Älä kaivele! Älä anele! Älä roiku perässä! Sitä hän juuri tahtoo. Lähde tuosta suhteesta, mitä nopeammin sen vähemmillä vaurioilla pääset. 

Seksi tulee vähenemään ja huononemaan. Kaikki huomio tulee vähenemään. Tökeröt lausahdukset ja piilovit***lu tulee lisääntymään. Tulee katsekontaktittomuutta, hiljaista seinää, tulee mykkäkoulua tai katoilua (itse asiassa tuo on jo minimykkäkouluja nuo hiljaiselot, sinun kontrollointiasi ja ahdistuksen lisäämistä). 

Ota tämä talteen ja mikäli jatkat suhdetta, katso tätä viestiä parin kuukauden välein ja peilaa suhteen tilaan. 

Nuo tyypit toimivat käsikirjan mukaan. Se on koodattu suoraan heidän selkäytimeensä.

Jos sinulla on aikaa, lue ketju Narsistin keskustelutyyli. Sieltä näet, miltä säästyt kun lähdet tänään tai tällä viikolla. 

Vierailija
15/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tuo video linkistä tai sitten googlaa se itse kanava Narsisti vs Minä, videon nimi Narsistin uhri & tunteiden vuoristorata. 

Tuokin on korvissani red flag, että YLLÄTYIT siitä, että mies kutsui sinua hellittelynimillä kavereidensa edessä ja pussaili. Eli olet jo sekaisin, sinä olet tunteiden vuoristoradassa, sinua viedään ylös ja paiskataan taas alas ja sitten taas ylös ja hormonisi seilaavat ja addiktoidut ja selvä ajattelu vaikeutuu. 

Hyvässä suhteessa on vakaa ja tasapainoinen olo. Siinä on tukeva pohja jalkojen alla eikä jatkuvaa epävarmuutta, joka huojentuu hetkeksi, kun vastapuoli onkin taas yhden tai kaksi päivää aivan superihana kunnes katoaa taas päiväksi, kolmeksi tai viikoksi ilmestyäkseen taas uudelleen aivan valloittavana ja ihanana. Mitä nyt heittelee niitä piikkejään, tökeröitä lauseita aina välillä eikä muutenkaan piittaa siitä, mitä sinulle kuuluu ja miten voit ne välipäivät, kun hän on laittanut sinut hyllylle ottaakseen esille itselleen sopivalla hetkellä.

Vierailija
17/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän olet sille p***u ja voit vaan kuvitella, mitä niille kavereille sinusta puhutaan, kun et ole paikalla. Totta kai niiden edessä pussaillaan ja hellitellään ja demonstroidaan onnellista pariskuntaa. 

Vierailija
18/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo narsistijutut ovat kyllä turhan pitkälle vedettyjä johtopäätöksiä ap:n kertomista asioista.

Vierailija
19/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuotta miettimään? Muuta muualle ja hanki oma elämä! Ei ole sinun miehesi ja sillä sevä.

Vierailija
20/38 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti kuukausi sitten jättämään lottoa eikä ole näkynyt sittemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme