Miksi miehet on niin huonoja kuskeja?
Kommentit (18)
Perusteettomia luuloja itsestään. Harhainen käsitys liikenteen riskeistä ja esim. turvavälien ja nopeuksien vaikutuksesta onnettomuustilanteissa tai onnettomuuksien välttämisessä. Huonot hermot, mielenhallinnan puutteet.
Testosteroni aiheuttaa asennevammaisuutta muita autoilijoita kohtaan. Miehet kiihdyttelevät kilpaa, ottaa egolle jos nainen menee ohi. Miehet liimautuvat hitaammin ajavan puskuriin kiinni....en tiedä mihin egoon se sattuu jos joku mummo tai pappa ajaa edessä hitaammin.
Siksi koska mies saa seksiä vahingoittamalla itseään ja ottamalla riskejä. Naisen taas kannattaa vain suojella sitä, mitä on syntymässä saanut eikä kehittää itseään riskien kautta. Kaahaava mies on kiihottavan vaarallinen. Eläimistä tykkäävä ja taistelulajeja harrastamaton mies inhottava nössö. Toki kaikki naiset eivät ajattele näin, mutta jokaista kaahaajaa kohti on nainen, joka haluaa kyytiin.
Ja naiset eivät ole saavuttaneet moottoriurheilussa juuri mitään, joten miesten ajotaidot ovat paljon paremmat, mutta miehet joutuvat suorittamaan suurimman osan hätäajoista ja kaikesta muusta ajamisesta ja sitten on ne kaahaajat. Miehet epäonnistuvat liikenteessä huolimattomuuden takia ja naiset huolellisuudesta huolimatta.
-Mies 29v + 1v
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:53"]http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1431655237646.html
[/quote]
Mikä siinä on, että aina sanotaan naisten olevan parempia kuskeja ja osaavan ajaa autoa paremmin näiden tutkimusten perusteella. Naiset ovat liikenteessä järkevämpi, varovaisempia ja noudattavat liikennesääntöjä tarkemmin, muttei se tarkota, että auton hallinta olisi parempi.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:04"]
Siksi koska mies saa seksiä vahingoittamalla itseään ja ottamalla riskejä. Naisen taas kannattaa vain suojella sitä, mitä on syntymässä saanut eikä kehittää itseään riskien kautta. Kaahaava mies on kiihottavan vaarallinen. Eläimistä tykkäävä ja taistelulajeja harrastamaton mies inhottava nössö. Toki kaikki naiset eivät ajattele näin, mutta jokaista kaahaajaa kohti on nainen, joka haluaa kyytiin.
Ja naiset eivät ole saavuttaneet moottoriurheilussa juuri mitään, joten miesten ajotaidot ovat paljon paremmat, mutta miehet joutuvat suorittamaan suurimman osan hätäajoista ja kaikesta muusta ajamisesta ja sitten on ne kaahaajat. Miehet epäonnistuvat liikenteessä huolimattomuuden takia ja naiset huolellisuudesta huolimatta.
-Mies 29v + 1v
[/quote]Ja ongelma on sekin, että kuten kaikessa muussa elämässä, naisten passiivinen vahingonteko jätetään huomiotta ja miesten aktiivinen vahingonteko huomioidaan. Eli kun nainen köröttää aivan liian hitaasti ja turhauttaa muut autoilijat, siitä ei puhuta, mutta miesten ylinopeuskolareista puhutaan.
Kun mies haukkuu naisen typeräksi huoraksi baarissa, niin mies heitetään ulos, mutta kun nainen kertoo harmittoman miehen olevan pelottava, miehen loukkaantuneita tunteita ei tarvitse huomioida.
Kun teini vaatii aikuista yksinäistä miestä tekemään jotakin tekokyyneliä itkien ja tietoisena seurauksista, niin ainoastaan miestä kritisoidaan ja rangaistaan ja naispuolisen tekemää hyväksikäyttöä ei huomioida.
Vastuun siirtäminen miehelle on luonnonlaki.
-Mies 29v + 1v-
Miehelle autoilu on suorittamista ja selviytymistaistelua. Naiset haluavat vain päästä paikasta toiseen. Onneksi on jo sen verran oppinut ettei se pippeli autoilemalla kasva.
M35
Luin vähän tuon IS:ssa saamia kommentteja :D Miehet ihan hiilenä todistelevat, että sääntöjen noudattaminen ei todellakaan ole sama asia kuin ajotaito, otoskin on liian pieni, he tietävät paremmin koska jokainen heidän kohtaamansa vaaran aiheuttaja on nainen, ja formulakuskitkin ovat miehiä! Kuitenkin liikenteen sujuminen perustuu liikennesääntöihin, ei siihen, kuka osaa ajaa parhaiten lujaa. Tuossa oli mm. arvioitu selviytymistä Lontoon vilkkaimmissa liikennehässäköissä.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:31"]
Luin vähän tuon IS:ssa saamia kommentteja :D Miehet ihan hiilenä todistelevat, että sääntöjen noudattaminen ei todellakaan ole sama asia kuin ajotaito, otoskin on liian pieni, he tietävät paremmin koska jokainen heidän kohtaamansa vaaran aiheuttaja on nainen, ja formulakuskitkin ovat miehiä! Kuitenkin liikenteen sujuminen perustuu liikennesääntöihin, ei siihen, kuka osaa ajaa parhaiten lujaa. Tuossa oli mm. arvioitu selviytymistä Lontoon vilkkaimmissa liikennehässäköissä.
[/quote]Korvien välissä se suurin ongelma on miehillä, sanon tämän ihan miehenä. Oikeasti ne luulot on kovat ja ego hipoo pilviä, asennevamma ja älytön riskien otto. Olen tälläisten wannabe Räikkösten kyydissä ollut liian monta kertaa, aika harvoin olen ollut naisen kyydissä jolla on joku halu näyttää kuinka auto kulkee kahdella renkaalla ihan nätisti kurveissa ja se on ihan jees kun painaa kaasun pohjaan.
Joka vuosi kuolee nimenomaan miehiä moottoripyörä onnettomuuksissa, yleisin syy aivan käsittämätön vauhti ja riskienotto.
Yksi paremmuuden osoitus yhteiskunnassamme on sääntöjen noudattaminen, esim. rikollinen on aina huonompi kuin lainkuuliainen.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 18:59"]
Koska jotkut kaahailevat ja luulevat olevansa yhtä hyviä kuin Kimi Räikkönen, sitten rysähtää kun ei taidot ja järki riitä tuolla liikenteessä. Joillekin miehille auto on kyrvän jatke ja luulen, että urpoimmat mieskuskit ovat pienimunaisia miehiä ja tätä munan pienuutta yritetään kompensoida autolla ja kaahaamisella.
M30
[/quote]
Taytta paskaa.
Mina ainakin tykkaan leikkia autolla sillin talloin. Joskus tulee otettua liikaa riskeja ja ylitettya rajat fysiikan tai omat.
Taman voi tehda tyhmasti tai fiksusti. Tallaisella kaytoksella tosin oppiii paremmaksi kuskiksi noni niinkuin teknisesti. Toisaalta rajat tuntuvat viella holmommilta kun ne on vedetty ihan urpon ales.
Viime viikolla tulin yolla Hannoverista pitkan patkan 220km/h. Hollannin 130km/h tuntui tuon jalkeen niin matelulta, varsinkin kun tiekin oli paremmassa kunnossa.
Suomessa on nopeus rajoitukset monin paikoin ihan absurdin alhaalla.
Talvella tosin voi leikkia muullakin kuin nopeudella kun voi antaa auton menna lintassa :) 20km/h: kin riittaa siihen hauskuuteen.
m41
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:39"]
Yksi paremmuuden osoitus yhteiskunnassamme on sääntöjen noudattaminen, esim. rikollinen on aina huonompi kuin lainkuuliainen.
[/quote]
Niin ne natsitkin sanoivat
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:39"]
Yksi paremmuuden osoitus yhteiskunnassamme on sääntöjen noudattaminen, esim. rikollinen on aina huonompi kuin lainkuuliainen.
[/quote]
Niin ne natsitkin sanoivat
[/quote]
Natsikortti lyöty pöytään.
(Maailma on täynnä uskomattomia tarinoita,
mutta vain yksi kertoo kaveristani Taistosta.
Olen kuullut sen häneltä itseltään ja Taisto
ei pahemmin valehtele. Näin se kuuluu ja se on karmea tarina.)
Kuljetin bussia sinistä,
ja kaverit alkoivat inistä:
"Ajelet liian hiljaisesti."
Kauan mun pinnani kesti.
Mutta viimein mä päätin näyttää
ja hevosvoimia käyttää.
En tiennyt, että lysti on kallista
kun peruuttelin bussia tallista.
Ja tarina alkaa:
Panin kaasulle jalkaa
ja vedin ykkösen sisään.
Aloin kaasua lisään
ja tempaisin portista oikeelle.
Pyörät ne vaikutti soikeelle,
kun vedin kahdella vanteella
ja heittelin ranteella
sisälle nyt jo nelosta.
Joku kirkaisi pelosta,
kun mä hirveesti kiihdytin
ja itteäni viihdytin.
Ja jätkä suojatieltä
näytti mulle kieltä
ja se just pääs karkuun.
Ja rupes kauheesti parkuun.
Tuli pikkunen huoli,
ku yks yks kollikissa kuoli.
Mut' niitähän on muutenkin liikaa.
Mä tsiikasin yhtä piikaa,
enkkä meinannu kekkaa
yhtä hirveetä rekkaa,
mut' se sattumalta
pääsi ite pois alta.
Mä hirveesti kaahasin
ja yht'äkkiä raahasin
kattotelineellä jotakin torvensoittajaa.
On monta koittajaa,
jotka kyllä ajaa kovasti,
mutta enpäs' löydä voittajaani.
Ja sitte kaatu yks' rovasti,
kun ei se kävellyt varovasti
ja se sano: "Hallelujaa!"
Sitten tuli kapee kuja
ja minä vedän nasta laudassa
ja tuumasin, että huilataan vasta haudassa.
Vähän tuli vaikeuksia,
kun yks jätkä kanto suksia
ja sukset tuli sisään lasista.
Mä selvisin ratikka kasista
ja se meni vähän kiskoilta.
Ja sitten mä kyselin siskoilta,
että tietääks' ne tiestä.
No, mutta on miestä -
ajellaan harhassa
ja tempasin eläintarhassa
neljänsadan aidat niin ku Tuomisen Jaakko
ja se auto oli jo ihan paska.
Taitais olla parempi vähä ajatella enste.
Osan mieltä sotkee Pyhä Vulva -ajattelu. Herneaivoissa ei ole enää tilaa ajamisen opetteluun.
Niin no mitä kukin pitää hyvänä kuskina sitten... Naiset varmaan ajavat vähemmän kolareita, mutta liikenteen hahmottamiskyky, tilannetaju ja auton hallinta on miehiä heikompaa. He ajavat rauhallisemmin, eli toisin sanoen tuottavat muille vitutusta nysväämällä liikenteessä.
Naiset ovat niitä jotka jäävät roikkumaan vasemmalle kaistalle, eivät saa autoa valoista liikkeelle, eivät osaa parkkeerata, tukkivat risteyksiä pysähtymällä risteysalueelle, ajavat alinopeutta, eivät osaa ajaa liukkaalla, eivät pese saati vahaa autoa ikinä, eivät osaa tehdä autolle perustarkistuksia, jne.
Mielestäni tuollainen ei ole hyvä kuski, vaikka kolareita ei tulisikaan.
Uhkarohkeus tai jotain sellaista eipä siinä muuta.
Koska jotkut kaahailevat ja luulevat olevansa yhtä hyviä kuin Kimi Räikkönen, sitten rysähtää kun ei taidot ja järki riitä tuolla liikenteessä. Joillekin miehille auto on kyrvän jatke ja luulen, että urpoimmat mieskuskit ovat pienimunaisia miehiä ja tätä munan pienuutta yritetään kompensoida autolla ja kaahaamisella.
M30