MIKÄ IHMEEN KOHTAUS MULLE TULI ...?
Tästä on noin 2 vuotta aikaa. Olin töissä ja oli sellainen tilanne että seistiin jonossa ja kuului jonkin verran hälinää ympärillä. Yhtäkkiä mun korvat alko soimaan ja aloin kuulla kaiken vaimeasti hyvin vaimeasti. Sitten tunsin kun naamaani kuumotti ja se muuttui ihan punaiseksi sitten kun jono lähti liikkeelle alkoi silmissä musteta ja päässä tuntumaan oudolta ja alkoi myös oksettamaan niin että tuli sellainen yökkäys/yskäsy ennen yrjöämistä. Siinä vaiheessa vasta sanoin että anteeks mulla on vähän huono olo että mun pitää päästä istumaan tonne. Noin 10min istuttuani olo oli taas ihan normaali paitsi vähän säikähtänyt. Mistähän tuollainen voi johtua en ole sen jälkeen enää saanut mitään tuollaista kohtausta.
Kommentit (9)
Kyllä varmaan melkeen kaikille on joskus tullut tunne että meinaa pyörtyä eikä siihen löydy mitään järkevää selitystä. Jos olisi ollut jokin vakava et olisi kirjoittelemassa täällä...
Olit hilkulla pyörtyä. Vaikeapa sitä on veikkailla miksi, mutta tuolta se voi tuntua.
Tai verensokeri heitellyt. Mutta turha sitä on enää kahden vuoden jälkeen muistella, kun kohtaukset eivät ole tulleet tavaksi!
Oliko sulla alhainen verenpaine? Kuulostaa pyörtymiseltä. Noin mulle kerran kävi töissä, siis myös pyörryin enkä vain meinannut pyörtyä. Juuri tuolla tavalla alkoi.
En tiedä en ollut silloin mitannu verenpainetta ,mulla on aina yleensä kun ollut normaali .
8 kirjoitta oli ap ja siis vastaus 6 kirjoittajalle.
Aika monet paniikkikohtaukset voi aiheuttaa kaikenlaisia epämääräisiä fyysisiä oireita. Oliko tilanne jotenkin stressaava tai ahdistiko jokin?
Joku paniikki kohtaus tai verenpaineet vähän heitelly...