Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ihastumista vai ihailua vai mitä?

Vierailija
15.05.2015 |

Olen jostain ala-asteesta asti tuntenut aivan jumalatonta vetoa erästä naista kohtaan. Lumoudun hänen kauneudestaan, toivoisin vain saavani hänet omakseni. Törmäsin häneen eräässä sovelluksessa ja pitkästä aikaa muistin hänet. Olen ihan täysillä ihastunut. Koskaan en ole hänen kanssaan kuin pari sanaa korkeintaan vaihtanut. Katselin hänen profiiliaan vähän sillä silmällä, että voisiko hän jopa pitää naisista, mutta aika heterolta vaikuttaa. Mikä pettymys..kukaan muu nainen ei ole ikinä mua samalla tavalla säväyttänyt. Hän on mua siis muutaman vuoden vanhempi, itse olen 19-vuotias. Ihan hullua! Voin vain haaveilla :( rintaa puristaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse koen olevani bi-seksuaali, enemmän miehiin kallellaan. Ap

Vierailija
2/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti se perus lesbo rakastuu heterotyttöön. Näin käy lähes kaikille lesboille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no se voi olla. Harmittaa.. Se veto jota tunnen tätä naista kohtaan on jotain ihan käsittämätöntä. Se ei ole juurikaan mitään seksuaalista vetovoimaa vaan jotain ihan muuta. Toki haaveilen hellistä hetkistäkin hänen kanssaan, mutta tämä nainen on se kenen vierestä haluaisin herätä koko loppuelämäni jokaisena aamuna. Kenenkään miehen kohdalla näin voimakasta vetovoimaa ei ole ollut. Olen ihan ihmeissäni, tuo nainen on taas kokoajan mielessäni. Argh! Ap

Vierailija
4/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Ei jatkoon.

Vierailija
5/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en varmasti pääse jatkoon :D täytyy vaan yrittää tappaa nää tunteet. Tai kyllä ne hiipuu itsestään pois ajan kanssa, kunnes se nainen taas tulee vastaan jossakin. Ap

Vierailija
6/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua, oot ihan lätkässä :3

Vierailija
7/7 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, niin oon :( Ap