Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIVOUSKANNUSTUSKETJU!

Vierailija
15.05.2015 |

Minulla on ihan hirveä urakka. Kämppä on kuin petolinnun pesäpaikka ja huomenna tulee tupa täyteen vieraita. Täällä vain akka roikkuu jossain ihmeen palstalla. Nyt motivointia, kannustusta, solvauksia, vittuilua ja parhaita siivousvinkkejä tänne päin! Tietokone auki aina siinä huoneessa jota juuri kuuraan. Tai olen kuuraavinani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia tulemaan ja ikkunat auki, valoa sisään ja askel kerrallaan! Ite siivoan aina vähän jotakin, siirryn toiseen asiaan, jätän kesken ja saatan palata ensimmäiseen askareeseeni. Tätä niin kauan, että tulee siistiä, enkä jätä mitään kokonaan kesken. Saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta minulle toimivampi keino, kuin yksi asia kerrallaan.

Vierailija
2/3 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti sotkuista meillä jos ei ole ehditty tai jaksettu siivota niin ekana aloitan sillä että otan muovipussin käteen ja kerään kaikki roskat sinne pöydiltä ja lattioilta.
Sitten kerään mahdolliset pyykit lattioilta ja vien pyykkikoriin.
Lasten vaatteet naulakkoon ja kengät paikoilleen kenkätelineeseen
Sen jälkeen pyyhin pöydät ja laitan tiskit koneeseen.
Lopuksi lattia jonka vedän kuivaimella roskista ja hiekasta ym yhteen läjään ja siitä roskiin.
Sitten vielä jos energiaa riittää pesen lattian. Keittiön lattian nyt ainakin.
Tsemppiä siivoomiseen!
Mä alan olla kohdassa lattian putsaus roskista kuivaimella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eteinen viittä vaille valmiina. Hirveästi tympii koko homma. Laitankin ehdotuksen mukaisesti musiikkia soimaan. Rage against the machine: sen luulisi saavan vipinää aikaiseksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän