44v. äijä
Ja elämä on yhä kivaa. En edes tunne itseäni vanhaksi vaikka monen mielestä varmaan toinen jalka haudassa. Ei tarvi enää stressata turhista kun huomaa ettei se kannata.
Kysymyksiä voi toki kysyä jos siltä tuntuu.
Kommentit (11)
Minkä arvelet olevan tärkein syy sille, että elämäsi on kivaa?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:16"]
Seisooko niin kuin nuorempana?
[/quote]
Kyllä ja ei. Tarkoittaa siis sitä että pitää joskus lämmitellä hieman. Ei heti aina räjähdä toimintaan samalla lailla, mutta soi pitkään ja hyvin kun alkaa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:17"]
Minkä arvelet olevan tärkein syy sille, että elämäsi on kivaa?
[/quote]
Se on se elämänkokemus varmaan. On tullut oltua monessa mukana ja nähtyä "kulissien taakse", ei enää tarvi uskoa aivan kaikkea mitä totena höpötetään.
Oppinut ajattelemaan.
Jos pidät itseäsi äijänä niin oletko sitten myös persuäijä vai vain perusäijä?
Ihan täyttä paskaa puhut!
Selkä reistailee, kaikki vituttaa varsinkin akka, töissä ihan vitun kiire, velkaa on vaikka muille jakaa.
T.melkein40v
No, äijällä tässä tarkoitin vain vanhaa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:24"]
Ihan täyttä paskaa puhut! Selkä reistailee, kaikki vituttaa varsinkin akka, töissä ihan vitun kiire, velkaa on vaikka muille jakaa. T.melkein40v
[/quote]
Voi se niinkin olla jos annat sen olla. Mä "pääsin" akasta eroon ja laitoin selän kuntoon. Nyt jaksaa taas elää ja nauttia.
Minun mieheni on samanikäinen ja on kuin nuori kolli. Ehkä johtuu siitä, että on ehtinyt kertyä elämänkokemusta ja nyt on saanut rauhoittua perheen pariin. Kuopus on kaksivuotias, ja tuolla se ukko vain jaksaa kutitella ja peuhata mukulan kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:29"]
Minun mieheni on samanikäinen ja on kuin nuori kolli. Ehkä johtuu siitä, että on ehtinyt kertyä elämänkokemusta ja nyt on saanut rauhoittua perheen pariin. Kuopus on kaksivuotias, ja tuolla se ukko vain jaksaa kutitella ja peuhata mukulan kanssa.
[/quote]
Niin sitä pitää. Kaikkea parasta ja rakastakaa jatkossakin läpi harmaan kiven.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 12:29"]
[/quote]
Lastensuojeluilmoitus tehty.
Seisooko niin kuin nuorempana?