Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet elättää naisen joka..

Vierailija
15.05.2015 |

ei tee mitään?

Lapset jo yli 4vee, ei aio ikinä hakea töitä, ei kouluun, ei tee kotona mitään, koti on kuin sikolätti, ketään ei voi kutsua, muija vaan on, ruokaa ei tee, mies tekee käytännössä kotona kaiken.

Ja maksaa kaiken. Ihan kaiken. Jotenkin tossukka mies kun suostuu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, miksi?

Vierailija
2/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet varmaan vierestä katsova "hyvä kaveri" tai miehen naispuolinen työkaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaa p.llun takia, eivät harrasta seksiä.

Vierailija
4/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:32"]

Sä olet varmaan vierestä katsova "hyvä kaveri" tai miehen naispuolinen työkaveri.

[/quote]

Mä olen kaveri ja olen ihmetellyt suoraan naiselle miten mies suostuu. Ei hänkään tajua miksi oma mies suostuu mut kun suostuu niin mikä siinä

Vierailija
5/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tämä mies, vai mistä tiedät noin tarkkaan muiden elämästä?

Newsflash: kaikki eivät halua samanlaista kumppania tai elämää ylipäätään.

Vierailija
6/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

P R O V O

Vierailija
7/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö jotakin sillä tiedolla miksi joku tekee noin? Mikä tarve sinulla on määritellä hänet tossukaksi tai miksikään muuksikaa?

Vierailija
8/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kaikki miehet elättää sitä naista? Onko niitä montakin? Täytyy olla varmaan tosi hyvä sängyssä, jos on saanut ihan miehet monikossa elättämään itseään.

Vierailija
9/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen miehen ja naisen asia, ei ulkopuolisten. Ulkopuolisten kuvaukset on muutenkin näissä useimmiten hyvin puolueellisia. Esim. voi olla ettei se nainen olekaan oikeasti ihan noin saamaton kuin ap kuvaa, ap:lla on vaan hänestä hyvin negatiivinen kuva ja haluaa nähdä hänet noin. Tai jos hän onkin sellainen, niin ehkä sille on joku syy, esim. masennus, ja mies jää rinnalle koska ymmärtää sen, koska rakastaa naista ja toivoo että tulee vielä parempia aikoja. 

Vierailija
10/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi mies ja maksanut nyt yli 20 vuotta kaiken.

Lapsista tehty lasu-ilmoituksia kun äiti ei viitsi tehdä heille ruokaakaan kun silloin tällöin.

Minä en ilmoituksia ole tehnyt.

Mies elättää ja maksaa kaiken, enkä ymmärrä kun muija ei edes lapsista kunnolla huolehdi. Masentunut varmaan mutta eipä tuo auta.

Vierailija
11/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:33"]

[/quote]

Mä olen kaveri ja olen ihmetellyt suoraan naiselle miten mies suostuu. Ei hänkään tajua miksi oma mies suostuu mut kun suostuu niin mikä siinä

[/quote]

Ai kun oletkin ihana kaveri, kun loukkaat päin naamaa, ja sen lisäksi teet nettiin aloituksen hänen ja miehensä asioista, aloituksen jossa paljastuu halveksiva asenne kaveriasi kohtaan. Toivottavasti pääsee moisesta 'kaverista'.

Vierailija
12/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:38"]

Se on sen miehen ja naisen asia, ei ulkopuolisten. Ulkopuolisten kuvaukset on muutenkin näissä useimmiten hyvin puolueellisia. Esim. voi olla ettei se nainen olekaan oikeasti ihan noin saamaton kuin ap kuvaa, ap:lla on vaan hänestä hyvin negatiivinen kuva ja haluaa nähdä hänet noin. Tai jos hän onkin sellainen, niin ehkä sille on joku syy, esim. masennus, ja mies jää rinnalle koska ymmärtää sen, koska rakastaa naista ja toivoo että tulee vielä parempia aikoja. 

[/quote]

Kyllä se vaan totta on että nainen saamaton. Vierailla ei saa edes lapsen kaverit kun niin sotkuista, ja tosiaan lastensuojeluilmoitus tehty kun ei tarpeeksi ruokaa, ovat ihan luisia.

Vierailija
13/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:39"]

Lapsista tehty lasu-ilmoituksia kun äiti ei viitsi tehdä heille ruokaakaan kun silloin tällöin.

Mies elättää ja maksaa kaiken, enkä ymmärrä kun muija ei edes lapsista kunnolla huolehdi. Masentunut varmaan mutta eipä tuo auta.

[/quote]

Se on yksin sen miehen asia päättää haluaako jäädä masennustaan saamattoman rinnalle vai ei. Nostan hattua että on jäänyt, se ei ole nimittäin ihan taatusti ollenkaan helppoa hänellekään. Tuollaista ei tehdä itsekkyydestä, koska itsekkyys sanoisi että lähde ja ota helpompi ja terveempi muija - se tehdään rakkaudesta. Tossukka ei myöskään tuollaista jaksa vuodesta toiseen, siihen tarvitaan melkoista henkistä kanttia jaksaa masentuneen rinnalla.

Vierailija
14/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:33"]

[/quote]

[/quote]

Ai kun oletkin ihana kaveri, kun loukkaat päin naamaa, ja sen lisäksi teet nettiin aloituksen hänen ja miehensä asioista, aloituksen jossa paljastuu halveksiva asenne kaveriasi kohtaan. Toivottavasti pääsee moisesta 'kaverista'.

[/quote]

No onpa teilläkin asenne

Vierailija
15/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:39"]

[/quote]

Se on yksin sen miehen asia päättää haluaako jäädä masennustaan saamattoman rinnalle vai ei. Nostan hattua että on jäänyt, se ei ole nimittäin ihan taatusti ollenkaan helppoa hänellekään. Tuollaista ei tehdä itsekkyydestä, koska itsekkyys sanoisi että lähde ja ota helpompi ja terveempi muija - se tehdään rakkaudesta. Tossukka ei myöskään tuollaista jaksa vuodesta toiseen, siihen tarvitaan melkoista henkistä kanttia jaksaa masentuneen rinnalla.

[/quote]

Tuo on totta, mutta "kaikki valmiina" ei sitä masentunutta sieltä nosta.

Liian helppo elämä ei ole tuossa kohdassa onnen tae!

Vierailija
16/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se mies anna ruokaa lapsille?

Vierailija
17/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei hae apua naiselle, eihän tuo ole normaalia. Nainen on noin masentunut tai muuten sairas. Kovin kylmä asenne sinulla, sinulle kysymys on vain rahasta.

Vierailija
18/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy suoraan siltä mieheltä, jos noin kovasti sun persettä kutittaa? Mistä me täällä tiedetään.

Vierailija
19/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:31"]

ei tee mitään?

Lapset jo yli 4vee, ei aio ikinä hakea töitä, ei kouluun, ei tee kotona mitään, koti on kuin sikolätti, ketään ei voi kutsua, muija vaan on, ruokaa ei tee, mies tekee käytännössä kotona kaiken.

Ja maksaa kaiken. Ihan kaiken. Jotenkin tossukka mies kun suostuu.

[/quote]

Niinkö väität? Ei tee mitään? Makaa vain? Koti sikolätti? Joopa joo. Ehkä hänelä on vähän korkeammat kriteerit kodin siisteyden suhteen, koska tietää jonidenkin ylimitoitetu vaateet suhteessa hänen kotonaoloon. Koti luonnollisestikin sokteentuu enemmän, kun siellä elää. Ei tee päiväkoti eikä iltapäiväkerhot ruokaa, välipaloja, jälkien siivouksia eikä kasvatusvastuuta komenteluineen kaikkineen. Mitä, jos kotona makaava kaverisi kirjoittaakin esimekiksi kirjaa?

Vierailija
20/22 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:45"]

Miksei se mies anna ruokaa lapsille?

[/quote]

Se on töissä, naisen pitäisi hoitaa lasten ruokinta.

Tekee pitkää päivää usein.