Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko täällä kun joku kyseli vinkkejä niihin finneihin/patteihin?

Vierailija
15.05.2015 |

Minulle ilmestyy niitä aina välillä enkä muistanut millä sain ne pois. Nyt niitä ilmestyi taas ja puhdistin kasvot ja levitin A-vitamiinivoiteen yöksi. Nyt ne patit ovat hävinneet. Muistin että aiemminkin se A-vitamiinivoide on auttanut.

Eli vinkkini on: A-vitamiinivoide. Sitä saa apteekista. Hintaa en enää muista. Tuubi on aika iso ja riittoisa. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutan lääkitys auttaa myös. Se on jokin A-vitamiinijohdannaislääke, saa ihotautilääkäreiltä, saisko myöskin terveyskeskuslääkäriltä.

Vierailija
2/6 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:11"]Roaccutan lääkitys auttaa myös. Se on jokin A-vitamiinijohdannaislääke, saa ihotautilääkäreiltä, saisko myöskin terveyskeskuslääkäriltä.
[/quote]

Eipä voi Roaa kirjoittaa kuin ihotautilääkäri

Vierailija
4/6 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roa on ainoa hyvä (varma) lääke. Mulla tehosi miltei 30 vuotta kestäneeseen akneen. Kerrasta loppui finnien tulo, mustapäitä tulee vielä.

Vierailija
5/6 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, ap, mutta en usko, että ne peukalonpään kokoiset paiseet, joita minulle välillä tulee, lähtisivät tuosta noin vain yhdessä yössä millään voiteella. Roaccutan on ainoa, joka auttaa takuuvarmasti.

Vierailija
6/6 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

gluteeniton ruokavalio