Sara Forsbergin ja Kasmirin uusi kesäkumibiisi, mitä mieltä?
Itse en vielä pääse kuuntelemaan, mutta UR COOLin jälkeen ei välttämättä tee edes mieli :D Oletko jo kuunnellut, onko parempi/huonompi tuohon verrattuna?
Kommentit (65)
Miksi Saran ääni viimeisimmissä biiseissä ei kuullosta yhtään luonnolliselle? Autotunea vaan, huoh..
Saralla tosi lapsenomainen kimeä ääni, brrh.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:05"]
Miksi Saran ääni viimeisimmissä biiseissä ei kuullosta yhtään luonnolliselle? Autotunea vaan, huoh..
[/quote]
Missä viimeisimmissä? Onko siltä mitään muuta virallisesti julkaistua musiikkia tullutkaan tuon ja Ur coolin lisäksi?
Biisi kuulosti ihan hyvältä etenkin Kasmirin osalta. Mutta en tiiä oliko tuo biisi muuten paras kesäkumibiisiksi, vähän oudot sanat eikä meinannut saada oikein selvääkään.
http://areena.yle.fi/1-2810502
Tuosta voi kuunnella biisin. Huomattavasti parempi Saaran osalta kuin eka biisi. Uskon että tuosta tulee menevä kesäbiisi kunhan biisin kuuntelee riittävän monta kertaa :) Kokonaisuudessaan ihan kiva tsipale!
Ihan hyvä kesäkumi-biisi taas pitkästä aikaa. Joten peukku ylös.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 11:18"]
http://areena.yle.fi/1-2810502
Tuosta voi kuunnella biisin. Huomattavasti parempi Saaran osalta kuin eka biisi. Uskon että tuosta tulee menevä kesäbiisi kunhan biisin kuuntelee riittävän monta kertaa :) Kokonaisuudessaan ihan kiva tsipale!
[/quote]
Kyllähän tuota muuten kuuntelee siinä sivussa, mutta Saran äänensävy on tässäkin mun mielestä ihan yhtä rasittava kuin aiemmassakin biisissä (jotenkin kauhean liioiteltu) . Onneksi tämä osuus on lyhkänen.
Saaran osuus mun mielestä ihan kiva, mutta kokonaisuudessaan ei oikeen mun tyylistä :D
Sääli, että kielinainen pilasi biisin.
Mielestäni aika mitäänsanomaton. Kuten joku tuolla aiemmin totesi niin kappale olisi parempi ilman Saraa/Saaraa. Jos jotain hyvää niin tosiaan kielinaisen osuus on aika pieni ja kappale on huomattavasti vähemmän ärsyttävä Ur cooliin verrattuna.
Ihan hyvähän tuo on ja Sara oikeasti upea ja lahjakas. Voi kun sen ura saisi ansaitsemansa nosteen. Ur Cool ei ole kyllä juuri mistään kotoisin valitettavasti.
Odotin paljon pahempaa kommenttien perusteella, mutta tämähän oli ihan ok.
Eikös ole helluntailainen jos on sitä Halpa-Halli -sukua. Jossain telttakokouksessa oon videolla nähnyt laulavan, ja hellareilla/vapaakirkollisillahan niitä telttakokouksia kesäisin on. On kyllä tyttö tainnut muuttua niistä ajoista...
Mistä se kesäkumin katku johtuu? SIITÄKÖ.
Aika hirveä tekele...