Me hävittiin tuomari pelin takia
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:55"]
Miksi Suomi ei koskaan lahjo tuomareita? Niillä Kreikalle lahjoitetuilla miljardeilla saisi monta tuomaria lahjottua.
[/quote]
Lahjottu peli, lahjottu ilo, vain sydämetön haluaa jotain sellaista, pitäköön tahransa sielussaan, siitä vaan, oikeastihan se ei lämmitä, se on vain pintamoskaa, saastaa, alhaista kunniattomuutta ja joutavanpäiväistä nationalismia! Hyi olkoon, pois se minusta!
Tsekit pelas hyvin, en kiellä sitä. Mutta kyllä tuomarointi kallistui enemmän tsekkien puoleen. Tsekit sai aika paljon mailankäytöstä vapautuksia, kun Suomea rangaistiin kovalla kädellä. Varsinkin siinä vaiheessa, kun Suomi teki maalin, oli eka kerta kun kuulin, että siitäkin joutuu kahdeksi minuutiksi istumaan.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:02"]No pitääkö mun mennä sinne [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:51"]taitaa olla av-mammoilla elämässä asiat liian hyvin kun joku jääkiekko saa veren kiehumaan.
[/quote]
No pitääkö mun tästä lähteä sinne Siperiaan kasvattamaan puusilmäisiä tuomarinalkuja, oikeudenmukaisuutta olen koettanut omille lapsilleni kasvattaa.
[/quote]
karu totuus nyt vaan on se, että parempi voitti. vaikka ois ollu kongolaiset tuomarit niin kyllä se vaan suomu oli huonompi. muista myös opettaa lapsillesi, et aina ei voi olla paras
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:02"]No pitääkö mun mennä sinne [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:51"]taitaa olla av-mammoilla elämässä asiat liian hyvin kun joku jääkiekko saa veren kiehumaan.
[/quote]
No pitääkö mun tästä lähteä sinne Siperiaan kasvattamaan puusilmäisiä tuomarinalkuja, oikeudenmukaisuutta olen koettanut omille lapsilleni kasvattaa.
[/quote]
karu totuus nyt vaan on se, että parempi voitti. vaikka ois ollu kongolaiset tuomarit niin kyllä se vaan suomu oli huonompi. muista myös opettaa lapsillesi, et aina ei voi olla paras
[/quote]
Ei voikaan koska kuten puheena ollut pelikin osoitti, oikeus ei aina voita ja reilu pelikin jää useimmiten vain haaveeksi.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:02"]No pitääkö mun mennä sinne [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:51"]taitaa olla av-mammoilla elämässä asiat liian hyvin kun joku jääkiekko saa veren kiehumaan. [/quote] No pitääkö mun tästä lähteä sinne Siperiaan kasvattamaan puusilmäisiä tuomarinalkuja, oikeudenmukaisuutta olen koettanut omille lapsilleni kasvattaa. [/quote] karu totuus nyt vaan on se, että parempi voitti. vaikka ois ollu kongolaiset tuomarit niin kyllä se vaan suomu oli huonompi. muista myös opettaa lapsillesi, et aina ei voi olla paras
[/quote]
Oikeassa jääkiekossa ei voita parempi joukkue vaan se joka tekee enemmän maaleja. Oikeudennmukaisessa pelissä suomen maali olisi hyväksytty ja tsekki olisi saanut jäähyn niin, ettei se olisi saanut alivoimamaalia. Rinne pelasi hyvin, ja pelasti suomen monelta maalilta. Minä opetan lapsilleni oikeudenmukaisuutta, opeta sinä sitten mitä ikinä haluat.
t. ei tuo aiempi kirjoittaja
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:02"]No pitääkö mun mennä sinne [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:51"]taitaa olla av-mammoilla elämässä asiat liian hyvin kun joku jääkiekko saa veren kiehumaan. [/quote] No pitääkö mun tästä lähteä sinne Siperiaan kasvattamaan puusilmäisiä tuomarinalkuja, oikeudenmukaisuutta olen koettanut omille lapsilleni kasvattaa. [/quote] karu totuus nyt vaan on se, että parempi voitti. vaikka ois ollu kongolaiset tuomarit niin kyllä se vaan suomu oli huonompi. muista myös opettaa lapsillesi, et aina ei voi olla paras
[/quote]
Oikeassa jääkiekossa ei voita parempi joukkue vaan se joka tekee enemmän maaleja. Oikeudennmukaisessa pelissä suomen maali olisi hyväksytty ja tsekki olisi saanut jäähyn niin, ettei se olisi saanut alivoimamaalia. Rinne pelasi hyvin, ja pelasti suomen monelta maalilta. Minä opetan lapsilleni oikeudenmukaisuutta, opeta sinä sitten mitä ikinä haluat.
[/quote]
no en ois minäkää sitä suomen maalia hyväksyny. onneks mulla ei oo lapsia. ja onneks mulla on ihan oikeitakin ongelmia mun elämässä
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:06"] [quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:02"]No pitääkö mun mennä sinne [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:51"]taitaa olla av-mammoilla elämässä asiat liian hyvin kun joku jääkiekko saa veren kiehumaan. [/quote] No pitääkö mun tästä lähteä sinne Siperiaan kasvattamaan puusilmäisiä tuomarinalkuja, oikeudenmukaisuutta olen koettanut omille lapsilleni kasvattaa. [/quote] karu totuus nyt vaan on se, että parempi voitti. vaikka ois ollu kongolaiset tuomarit niin kyllä se vaan suomu oli huonompi. muista myös opettaa lapsillesi, et aina ei voi olla paras [/quote] Oikeassa jääkiekossa ei voita parempi joukkue vaan se joka tekee enemmän maaleja. Oikeudennmukaisessa pelissä suomen maali olisi hyväksytty ja tsekki olisi saanut jäähyn niin, ettei se olisi saanut alivoimamaalia. Rinne pelasi hyvin, ja pelasti suomen monelta maalilta. Minä opetan lapsilleni oikeudenmukaisuutta, opeta sinä sitten mitä ikinä haluat. t. ei tuo aiempi kirjoittaja [/quote] no en ois minäkää sitä suomen maalia hyväksyny. onneks mulla ei oo lapsia. ja onneks mulla on ihan oikeitakin ongelmia mun elämässä
[/quote]
Ja onneksi et ole tuomari :DD riittää muutenkin noita paskoja tuomareita.
Karvas totuus on se, että vaikka tuomaritoiminta joissakin tietyissä tilanteissa olikin luokatonta, kaatui Suomen peli kuitenkin surkeaan maalineduspuolustamiseen ja erityisesti siihen, ettei maailman taitavimpiin jääkiekkoilijoihin kuuluva Jagr pysynyt merkattuna ja kurissa. Hänen kädenjälkensä näkyi lähes jokaisessa maalissa.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 00:06"]
[/quote]
[/quote]
no en ois minäkää sitä suomen maalia hyväksyny. onneks mulla ei oo lapsia. ja onneks mulla on ihan oikeitakin ongelmia mun elämässä
[/quote]
Ongelmia on enemmän tai vähemmän kaikilla, nyt ne fokusoitiin jääkiekkoon!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:34"]
:(
[/quote]
Pää pystyyn! Iloitaan siitä ettei Paavo Arhinmäki päässyt veronmaksajien rahoilla toista kertaa sammumaan Leijonien mitalijuhliin :)
Enpä oo tollastakaan ennen nähny, että joukkue tekee maalin ja saa siitä hyvästä aivan tuulesta temmatun jäähyn. Vituttaa, että tuomarit otti taas kerran roolia tärkeessä pelissä. Jäi sama paskan maku suuhun ku viime kerralla. Jos hävittäis reilusti, niin siinä ei itkut auttais. Eipä auta nytkään, mutta paljon jossiteltavaa jäi.
Ens vuonna ammattilaiset viheltämään. Ei tästä tule mitään.
Sitä mä en ymmärrä, että miten sen Jagrin annettiin viilettää ihan mennen tullen. Kukaan ei menny lähellekään, ettei pappa suutu. Kaveri viiletti joku pyhä sädekehä ympärillään.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 01:45"]
Sitä mä en ymmärrä, että miten sen Jagrin annettiin viilettää ihan mennen tullen. Kukaan ei menny lähellekään, ettei pappa suutu. Kaveri viiletti joku pyhä sädekehä ympärillään.
[/quote]
Papan hipaisusta jäähy, ja alivoimalla ei pelejä voiteta. Paskat tuomarit saavat pelaajat säikyiksi.
Paskaa! Tuomareilla paineet saada kotijoukkue voittoon, jotta fiilis säilyy. Viittiikä ens vuonna kattoa ollenkaan. Kisat Venäjällä. Miettikää.
No pitääkö mun mennä sinne [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:51"]taitaa olla av-mammoilla elämässä asiat liian hyvin kun joku jääkiekko saa veren kiehumaan.
[/quote]