Mikä on sinun *sitten kun* juttusi
Kommentit (13)
Ostan pianon ja opettelen soittamaan sitä. Saattaa mennä vielä hetki, mutta joskus vielä.
Sitten, kun rasvaprosenttini on alle 15, lähden etsimään naista itselleni.
Sitten kun elämässä koittaa hieman väljempi hetki, menen ranskan kielen kurssille.
Välttelen aktiivisesti "sitten kun"-elämää, mutta tällä hetkellä elämässä on niin paljon meneillään, ettei aika yksinkertaisesti riitä. Pitää kuitenkin olla vähän lepoaikaakin.
Opettelen neulomaan sitten kun olen vanha pappa. M26
Vierailija kirjoitti:
Opettelen neulomaan sitten kun olen vanha pappa. M26
Samaa mietin. Tarkoitus olisi vielä joskus neuloa villasukat ihan itse.
Sitten kun olen vanha mummo, jos siis semmoiseksi asti selviydyn, annan palttua terveellisille elämäntavoille, syön mitä mieli tekee ja pistän sikariksi.
Silloin irtoaa sokka.
Jos joudun vaivasenluuleikkaukseen (tukisukasta!)
Saan ehkä kengät kenkäkaupasta, nyt osa mittatilauskenkiä.
Nilkka on kipuillut ja nyt myös nivunen. Nilkkakipuun on auttanut jalkaterän veivaaminen, käsillä. Mikä auttaisi nivuseen? Ehkä virheasennon poistaminen.
Sitten kun vihdoin saan työtä ja päsen tuista eroon muutan parempaan asuntoon
Sitten kun pääsen eläkkeelle haistatan pomolle xxxx!
Minulla on paljon isompia ja pienempiä sitten kun-juttuja. Sitten kun korona helpottaa, lähden etelään. Aloitan laulutunnit, joita olen suunnitellut vuosikymmenen. Muutan etelään, kun jään eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos joudun vaivasenluuleikkaukseen (tukisukasta!)
Saan ehkä kengät kenkäkaupasta, nyt osa mittatilauskenkiä.Nilkka on kipuillut ja nyt myös nivunen. Nilkkakipuun on auttanut jalkaterän veivaaminen, käsillä. Mikä auttaisi nivuseen? Ehkä virheasennon poistaminen.
Sinulla saattaa olla nivelrikko lonkassa, se aiheuttaa nivuskipua. Siihen ei auta mikään muu, kuin leikkaus. Tämä asia sinun pitää lääkärissä selvittää.
Sitten kun olen laihduttanut kymmenen kiloa isken kiinni johonki miekkoseen 😁 Kesään menessä näin tapahtuu 👌