SW&LV:n T:n tilanne
Täältä juuri poistettiin ketju jossa oli tänään ihan tässä tunnin sisään keskusteltu Tarun tilanteesta. Insta päivittynyt! Joten jotain hyvää. :)
Onko siis uusia kuulumisia?
Ja pliis, älkää keksikö asioita, älkääkä antako ylläpidolle aihetta bannata taas.
Kommentit (12)
Instagram-kuvaan vastannut tänään näin jonkun kysellessä kuulumisia: ''Voih kiitos ihana kun kyselet kuulumisia
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:03"]Tässä mietin että mahtaakohan hän kirjoittaa vielä blogiinsa "hyvästit" tai jonkin lopetuksen.
Otin myös kuvakaappaukset viimeisimmistä postauksista, jos sattuu blogi poistumaan. Tämä siksi että monesti harmittanut kun jotkut poistetut blogit puhututtaa, eikä kellään ole niitä tallessa. Tai etenkin blogi Päivin, joka puhuttaa palstoilla yhä ja se oli aivan huikea. (Sori aiheesta eksyminen. Oikeasti kunnioitan syvästi T:tä, hänen läheisiään ja sinnikkyyttä).
[/quote]
Mikä tää Päivin oli?
ohoh, mites se noin meni... siis ''Voih kiitos ihana kun kyselet kuulumisia Harmikseni mun täytyy kertoa että hoidot ei ole tehonneet ja keinot alkaa olla vähissä Päivä kerrallaan mennään ja nautitaan joka ikisestä hetkestä perheen kesken''
Vastannut miten? Mulla ei instagram näy ja niin kovasti odotin hyviä uutisia...oikeastiko hänellä nyt loppu jo häämöttämässä? Miten voi olla...usko lääketieteeseen menee...
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 23:05"]ohoh, mites se noin meni... siis ''Voih kiitos ihana kun kyselet kuulumisia Harmikseni mun täytyy kertoa että hoidot ei ole tehonneet ja keinot alkaa olla vähissä Päivä kerrallaan mennään ja nautitaan joka ikisestä hetkestä perheen kesken''
[/quote]
Kiitos
Katso viimeisimmän selfien kommentit.
Katsoin. Oi ei. :'(
Mikä suru. Tiedän että tuota tapahtuu paljonkin, mutta niillä ihmisillä vaan ei ole blogia, etteivät nouse tietoisuuteen tällä tavalla. Mutta jokainen äiti täällä varmaan tuntee tuskan rinnassaan kun pienen lapsen äiti joutuu hyvästelemään pikkuisensa.
Oikein rintaa puristaa.
Tsempit T:lle <3
Ei siinä edellisessäkään ollut mitään keksittyä eikä poistettavaa. Juuri olin ehtinyt sinne laittaa, että jos ihminen itse julkisesti kertoo somessa sairautensa viimeisimmän tilanteen, niin kyllä siitä saa silloin mainita keskustelupalstoillakin. Ja välittömästi joku herkkänahkamamma ilmiantoi ketjun. En nyt vaan todellakaan ymmärrä: Jos joku itse tekee asiastaan julkisen omasta vapaasta tahdostaan, niin silloin se on julkinen. Piste.
Jotain aivan käsittämätöntä. Kurkkua kuristaa!
Tässä mietin että mahtaakohan hän kirjoittaa vielä blogiinsa "hyvästit" tai jonkin lopetuksen.
Otin myös kuvakaappaukset viimeisimmistä postauksista, jos sattuu blogi poistumaan. Tämä siksi että monesti harmittanut kun jotkut poistetut blogit puhututtaa, eikä kellään ole niitä tallessa. Tai etenkin blogi Päivin, joka puhuttaa palstoilla yhä ja se oli aivan huikea. (Sori aiheesta eksyminen. Oikeasti kunnioitan syvästi T:tä, hänen läheisiään ja sinnikkyyttä).