Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin eroon oudosta fetissistäni

Vierailija
14.05.2015 |

Eli minulla on hieman erikoinen fantasia/fetissi. Nautin suuresti, kun ensin työnnän (piilossa) käteni pakaroiden väliin tai käsittelen penistä ja kiveksiä, jonka jälkeen koskettelen julkisissa tiloissa olevia kädensijoja. Tiedän, kuulostaa hullulta. Kiihottaa, kun joku, etenkin vähän "hienompi" naisihminen minun jälkeeni koskee esim. metrossa kahvoihin, työpaikkaruokalassa ottimiin tai hedelmätiskillä tomaatteihin. Nautin nähdä sen, kun joku koskee tavallaan minun  perse/kassituoksuihin tietämättään. Kuitenkin haluaisin päästä tästä tavasta eroon, sillä se ei ole välttämättä kovin kivaa muille. Olen tätä harrastanut teinistä saakka enemmän tai vähemmän.

Enkä siis ole mikään sosiaalitapaus, vaan perheellinen, akateemisesti koulutettu vaativassa asiantuntijatyössä oleva ihminen. Kotonani en tätä harrasta. Onko muilla samanlaisia "viehtymyksiä"?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vastaavaa?

2/12 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Kai peset kätesi jossakin vaiheessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uhhuhhh!

Vierailija
4/12 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö tätä Porvoossa vai myös muualla?

Vierailija
5/12 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko aikaisin pitää kosketella omia paikkoja ennen kuin koskee vihanneksiin ja kahvoihin. 

Vierailija
6/12 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen tietenkin. Kotiin päästyäni tai työpaikalla, milloin missäkin missä on vesipiste. Lähinnä tämä tulee puuskittain. Kun olen saanut haluamani, menen pesulle. En tee tätä kokoajan, muutaman kerran viikossa. En siis saa orgasmia, mutta olen todella kiihottunut.

Vierailija
7/12 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi halulleni mitään, sitä tässä kyselenkin, että miten sitä pystyisi hillitsemään. Ja kaupassa esim, jos olen autolla liikenteessä, työnnän käteni housuihin ennen kuin astun ulos autosta. Eikä se kauaa vie, osaan tehdä sen huomaamattomasti. Tai ainakaan kukaan ei ole huomauttanut.

8/12 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:48"]

kuole paska!

[/quote]

No ei nyt tuollaisen takia ketään kannata kuolemaan käskeä.

Vierailija
9/12 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hiirenloukku housuihisi.

Vierailija
10/12 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että muillakin on samoja taipumuksia! Mulla se vaan on mennyt vielä paljon pidemmälle työpaikalla. Usein kun tuon firmaan hedelmiä, käytän niitä alushousuissani... Työntelen käyttösesineitä pyllyyni ja jätän ne "tyrkylle"-- En saa orgasmia kun näen niitä toisten käyttävän, mutta ehkä kiihotus on suuri. Parhaita hetkiä koin mm kun sihteeri piti teekuppia toisessa kädessään, nappasi kulhosta banaanin ja avasi sen pään hampaillaan... Heti sen jälkeen hänen ilmeensä oli hämmästynyt, eikä suotta,koska oli 10 min aiemmin työntänyt samaa banaanin kärkeä pilluuni viitisen senttiä...

Vierailija
11/12 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä jännä taipumus, itsellänikin on samantapaisia mieltymyksiä. Esimerkisi jos olen jonkun tuttavaperheen luoha kyläilemässä, niin wc:ssä käydessäni "dippaan" jokaisen perheenjäsenen (myös lasten) hammasharjat pyllynreiässäni. En välttämättä harjasosaa, vaan ns, kädensijan. Kusella käytyäni pyyhin kullini herrasväen pyyhkeisiin, myös persettäni hankaan vähän joka paikkaan. Myös saippuaa tulee käsiteltyä kullilla tai persereiällä, eivätkä hiusharjatkaan saa olla rauhassa. Vessassa on hyvä operoida, kun saa oven lukkoon, niin pystyy touhuilemaan ilman kiinijäämisen pelkoa. Saan teoistani seksuaalista mielihyvää, monesti kotona runkkaan kun fantasioin siitä miten ihmiset käyttävät pahaa aavistanatta "käsitellyni" saaneita objekteja. Kyllä itsekin haluaisin tästä arveluttavasta tavasta päästä eroon, mutta tilanne tekee "varkaan" kun kerran seksuaalinen palkkio on niin suuri.

Vierailija
12/12 |
15.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tämä ei ole totta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi