Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oon just tappamassa itseäni...
14.05.2015 |
Oon allerginen tomaatille ja olen nyt syönyt niitä jo kaksi, kolmas puolivälissä. Tulee ihottumaa ja raavin itseni hengiltä.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:41"]Toi lajike sattuu olemaan se miedointa allergeenia omaava.
[/quote]
God DAMN IT
ap
Ohhoh. Jos olisin sä niin olisin kyllä valinnut jonkun kivuttomamman keinon. Kuulostaa nimittäin aika kauheelta. :/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Läpällä.
Ap