Palautetta kaikille naisille ;)
Kyllä se vaan niin on ettei me miehet oltais mitään ilman teitä :)
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:03"]
AP ei taida olla ihan terävin kynä? Kuinka kuvittelet olevasi täällä jos miestä tai naista ei olisi?
Vai saitko eilen ekaa kertaa pimperoa ja olet nyt tohkeissasi?:)
Ei hitto mitä soopaa taas..
[/quote]
Voi vitun kyynikot.
Ihana sinä <3 eikä me naiset oltais mitään ilman teitä miehiä. Oma mies on ainaki ihan huippu!
Tätä mä aina sanon miehelleni, ei se pärjäis päivääkään ilman mua!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:34"]Tätä mä aina sanon miehelleni, ei se pärjäis päivääkään ilman mua!
[/quote]
Sama. :D
Eihän täälä nyt hemmetti kumpikaan sukupuoli ilman toista selviäisi. Eipä sitä nyt tarvitse itsestäänselvyyksiä alkaa kirjottelemaan.
Kyllä te naiset vaan ootte aina niin ihania :)
T: Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:33"]
Ihana sinä <3 eikä me naiset oltais mitään ilman teitä miehiä. Oma mies on ainaki ihan huippu!
[/quote]Just. Miehet on paskoja,älä valehtele- Ei niitä kukaan tarvotse päin vastoin, ne pilaa koko maailman. Oisko harvennuksen aika.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:33"]
[/quote]Just. Miehet on paskoja,älä valehtele- Ei niitä kukaan tarvotse päin vastoin, ne pilaa koko maailman. Oisko harvennuksen aika.
[/quote]
Jaa.tosa vieressä toi "paska" leikkii tytön 8kk kanssa ja on ollu koko päivän siivoomassa ja muutenkin suurena apuna.
Kiitos, tänään on ollut tosi huono päivä ja tämä piristi edes hiukan.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:32"]
[/quote]
Sehän on kiva kuulla että piristi :)
AP ei taida olla ihan terävin kynä? Kuinka kuvittelet olevasi täällä jos miestä tai naista ei olisi?
Vai saitko eilen ekaa kertaa pimperoa ja olet nyt tohkeissasi?:)
Ei hitto mitä soopaa taas..
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:32"]
[/quote]
Heti luuli kumihuuli, olinkin nainen!
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:48"]
Saanko kysyy Ap yhtä juttua?
[/quote]
Saat.