Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kolhaisette omaanne huonompaa autoa...

Vierailija
14.05.2015 |

Niin viitsittekö jättää jonkun lapun? Jos se kolhaistu auto on vanha muutenkin jne.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kyllä lapun. Yritän olla aina rehellinen. En voisi elää itseni kanssa jos kolhisin toisen omaisuutta enkä korvaisi sitä. Puhdas omatunto on arvokkaampi kuin joku vakuutusmaksun bonari.

Vierailija
2/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:40"]

Niin viitsittekö jättää jonkun lapun? Jos se kolhaistu auto on vanha muutenkin jne.

[/quote] Aupair valitti brittien luokkatietoisuudesta, Suomessa taitaa olla autoluokkatietoisuutta. Kylla se kottero voi olla omistajalleen yhta tarkea kuin sinun Lamborghinisi. Luulisi myos noin hienon auton omistajalla olevan sen verran kateista etta tarjoutuu oman mokansa korjaamaan. Vai mita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanha auto ja jos siihen joku kolhaisisi ja lähtisi ilmoittamatta, niin etsisin kolhijan auton ja potkisin siitä oven sisään.

Vierailija
4/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vakuutukset kunnossa, suosittelen sitä samaa kaikille.

Vierailija
5/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä riipu mitenkään siitä minkälaista autoa olen kolhaissut, vastuuni kannan joka tapauksessa.

Vierailija
6/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolhaiset autoani, otan 300 euroa käteisenä paitsi jos rikot lamppuja tai vilkkuja niin tulee kalliimmaksi. VM -96

Vierailija
7/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolhaisen autoa, mitä minulle ei koskaan käy koska olen hyvä kuski ja ajanut jo vuodesta -86, lähtisin pois jos ei kukaan näe. Ainoat kolhaisut ovat oven iskuja toiseen autoon, yleensä tuulen takia.

Vierailija
8/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ju ei. Minulla on kahden sadan tonnin auto, ja ajan huvikseni vanhoja mummoja ja pieniä lapsia yli, ne kun on niin halpoja ihmisiksi. Köyhät kyykkyyn ja auton alle!

Vierailija
9/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:03"]

Jos kolhaisen autoa, mitä minulle ei koskaan käy koska olen hyvä kuski ja ajanut jo vuodesta -86, lähtisin pois jos ei kukaan näe. Ainoat kolhaisut ovat oven iskuja toiseen autoon, yleensä tuulen takia.

[/quote]

Junnu!

Vierailija
10/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhassa rouskussa joku lommo haittaa. Uudempaan jättäisin lapun.

Vierailija
11/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:03"]Ju ei. Minulla on kahden sadan tonnin auto, ja ajan huvikseni vanhoja mummoja ja pieniä lapsia yli, ne kun on niin halpoja ihmisiksi. Köyhät kyykkyyn ja auton alle!
[/quote]

Hyi, kortti pois ja heti!

Vierailija
12/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lappua auton takia jätetä, vaan sen omistajan.

Vierailija
13/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jättäisi lappua edes uutta autoa kolhasteissa. Ei ole mun velvollisuus.

Odotan hetken ja sit lähden jatkamaan matkaa

Vierailija
14/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:18"]en jättäisi lappua edes uutta autoa kolhasteissa. Ei ole mun velvollisuus.

Odotan hetken ja sit lähden jatkamaan matkaa
[/quote]

No näin juuri.

Vierailija
15/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään lappuja mukana ole.

Vierailija
16/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:15"]

Ei vanhassa rouskussa joku lommo haittaa. Uudempaan jättäisin lapun.

[/quote]

Se vanha rousku on subjektiivinen käsite. Minulla on 30-vuotias uutta vastaavassa kunnossa oleva corolla, jolla on ajettu vain kesäisin ja muutenkin pidetty kuin kukkaa kämmenellellä koko sen iän. voin hyvin kuvitella, että heittäisit minulle kolhimisen jälkeen "eihä se lommo tollasessa vanhassa louskussa mitään haittaa?".

Tämän jälkeen sinulla olisi autosi lisäksi myös naamassa lommoja.

Vierailija
17/17 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:03"]

[/quote] Mielestani olet erittain vastuuton kuski. Mina olen ajanut jo vuodesta -60, enka viela kertaakaan ole toisten autoja kolhinut. Tuulenpuuskatkin pystyy ennakoimaan kun vahan kiinnittaa ymparistoonsa huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi