Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, säikähdätkö pientä?

Vierailija
14.05.2015 |

Naiset, säikähdättekö jos treffikumppaninne vehkeet osoittautuvat pieniksi?

Minua mietityttää eilinen kokemukseni. Eräs nainen halusi tulla luokseni jatkoille. Hän tunsi haluavan seksiä koko ajan ja olin itse todella fiiliksissä, ajatellen että menisimme sänkyyn. Hän rupesikin sohvalla istuessamme riisumaan housujani ja veti ne alas. Kun hän näki varustukseni, kaikki loppui kuin seinään. Hän sitten sanoi yhtäkkiä, että menisimmekö mieluummin nukkumaan ja niin teimme. Yritin vielä kerran lämmitellä häntä uudestaan ja avata paidan nappeja ja suudella, mutta hän halusi vain mennä nukkumaan. Penikseni on siis todella pieni, ihan muutaman sentin mittainen. Voisiko tämä johtua siitä, että hän säikähti sitä että minulla on pieni? Toivottavasti ei... =( Hän lähti aamulla kotiin, laitoin päivällä viestiä eikä hän ole vastannut

Haluaisinkin kysyä naiset teiltä, että säikähdättekö tällä tavalla jos näette että ei ole kunnon varustusta?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tottunut isompiin (ainakin siis normikokoisiin) ja saanut näiltä miehiltä vielä muutenkin hyvää seksiä, niin miksi tyytyisin siihen pienimunaisempaan mieheen, vaikka siltäkin saisi ihan hyvää seksiä muuten? Täytyisi kaikki palikat kyllä osua silloin muutenkin kohdalleen..

Vierailija
22/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 06:41"]Alapeukkuja antajat: liian pienellä munalla suurin osa naisista ei varmasti tyydyty. Terveisin vajaa 20-vuotias tiukalla pillulla ja hyvässä kunnossa olevilla lantiopohjalihaksilla varustettu nainen.
[/quote] Ei 20-vuotias tarvi edes miettiä mitään lantionpohjan lihaksia ellei ole synnyttänyt. Taatusti on ihan timmi alakerta muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 06:41"]Alapeukkuja antajat: liian pienellä munalla suurin osa naisista ei varmasti tyydyty. Terveisin vajaa 20-vuotias tiukalla pillulla ja hyvässä kunnossa olevilla lantiopohjalihaksilla varustettu nainen. [/quote] Ei 20-vuotias tarvi edes miettiä mitään lantionpohjan lihaksia ellei ole synnyttänyt. Taatusti on ihan timmi alakerta muutenkin.

[/quote]

No, 20-vuotiailla on todella paljon kaikenlaisia luuloja ja oletuksia. Se elämä pyörii se oman pikku-pillun ympärillä. Eiköhän se elämä opeta tosiasiaoita ja nöyryyttä seksiasioissakin ja tulisia tuota kokemustakin näissä asioissa hieman enemmän

Vierailija
24/35 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En säikähdä. Kirjoitin tuolla toisessa viestissä, että olen saanut parasta seksiä hyvin pienivarusteiselta mieheltä.

Ehkä sun, ap, kannattaa hakea naisseuraa fiksummista naisista ja edetä aluksi puheen tasolla. Kun luotat naiseen ja kiinnostus on molemminpuolista ja kunnioittavaa, voit kertoa avoimesti, että pidät vehjettäsi pienikokoisena. Aidosti rakastuneelle naiselle se ei ole ongelma, naisen kyllä saa tyydytettyä monilla tavoilla.

Harva nainenkaan on täydellinen tai edes sitä, mitä luulee olevansa. On lortahtanutta värkkiä, eriparisia rintoja ja roikkuvaa vatsanahkaa. Ja etenkin ikävää luonnetta.

Toivottavasti löydät mukavan naisen.

Vierailija
25/35 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuule ole mitään tyhmyyttä, jos ei saakaan emätinorgasmia kalusta. Katsos kun se kalu tuottaa kuitenkin nautintoa ja tuntemuksia. Että kukahan se tyhmä on? Äläkä ole niin tyhmä, että alat väittelemään tuntemuksisitani. Ja lisäksi on psyykkinen juttu. isompi kalu vain yksin kertaisesti kiihottaa. Voitko kuvitella?

Vielä, olen itse tiukka, mutta pieni ei tuota nautintoa juurikaan, koska kostun paljon. Huomattavsti isompikin parempi

Etkö sä lukemaasi ymmärrä???

Vierailija
26/35 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:58"] Kun luotat naiseen ja kiinnostus on molemminpuolista ja kunnioittavaa, voit kertoa avoimesti, että pidät vehjettäsi pienikokoisena.
[/quote] että mies "pitää" pienikokoisena? Tuskin sinäkään olet saanut peukalon kokoista silloin, kun parhaan panosi sait. Muutaman sentin pituinen on ihan oikeasti olematon, ei se ole mikään mielipidekysymys.

Vierailija
27/35 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 20:58"] Kun luotat naiseen ja kiinnostus on molemminpuolista ja kunnioittavaa, voit kertoa avoimesti, että pidät vehjettäsi pienikokoisena. [/quote] että mies "pitää" pienikokoisena? Tuskin sinäkään olet saanut peukalon kokoista silloin, kun parhaan panosi sait. Muutaman sentin pituinen on ihan oikeasti olematon, ei se ole mikään mielipidekysymys.

[/quote]

Väärin. Olen nimenomaan saanut parasta seksiä pienikokoiselta vehkeeltä.

Vierailija
28/35 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 05:14"]

Ei se kuule ole mitään tyhmyyttä, jos ei saakaan emätinorgasmia kalusta. Katsos kun se kalu tuottaa kuitenkin nautintoa ja tuntemuksia. Että kukahan se tyhmä on? Äläkä ole niin tyhmä, että alat väittelemään tuntemuksisitani. Ja lisäksi on psyykkinen juttu. isompi kalu vain yksin kertaisesti kiihottaa. Voitko kuvitella?

Vielä, olen itse tiukka, mutta pieni ei tuota nautintoa juurikaan, koska kostun paljon. Huomattavsti isompikin parempi

Etkö sä lukemaasi ymmärrä???

[/quote]

Ai lukemaasi ymmärrä? Ota koko viestiketujuesiin niin ymmärtävät muutkin, mitä kommentoin

Vierailija
29/35 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa kun oli yksi ihana mies muttei hän kiinnostunutkaan minusta niin en päässyt testaamaan hänen pientä kaluaan. Olisi kiinnostanut kun on tähän saakka ollut tavallisen kokoisia. 

Vierailija
30/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="15.05.2015 klo 10:34"]Onnea vaan kaikille ikisinkuille, joiden elämän tärkein asia on pissiletkun PITUUS, jonka päästä pursuaa joskus majoneesia. [/quote] Tarkoitatko nyt letkun omistajaa vai? Pienimunaisethan on usein ikisinkkuja ja ihmetellään, ovatko kaappihomoja vai mitä.

[/quote]

Tämä osui valitettavan hyvällä tarkkuudella maaliinsa.

Uteluja on tullut ihan lähimpienkin kaverien taholta. On tullut myös naureskelua, pilkkaa ja selän takana puhumista. Kaikki tämä vain yhden synnynnäisen ominaisuude takia.

Myönnän toki, että ei tuo ainut syy ikisinkkuuteeni ole, mutta onpahan ainakin yksi ahdistusta lisäävä, sekä maskuliinisuutta madaltava seikka.

Vierailija
31/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaas naiset mikä on minimi pituus kalulle.Oma 13/3,5cm riittäskö?

Vierailija
32/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 08:10"]

On se kumma, että miehet eivät voi olla kommentoimatta tätä naisille suunnattua kysymystä pienestä kalusta. Sen vaikutuksesta naisiin psyykkisesti tai käytännössä. Ja kertovat, miltä meistä tuntuu tai pitäsi tuntua :D

[/quote]

Jos se on niin normaalia niin ei pitäisi ihmetellä sitä miksi miehet arvostelee rintoja tai haluaa tietyn kokoista persettä ja muuta. Se vaikuttaa kyllä miehen mieleen kiimaan ja haluihin vaikka ei ehkä tunnemielessä peniksesssä. Kyllä seksi on parempaa sellaisen kanssa mistä tykkää kuin läskiperseen tai roikkutissin 

Vierailija
33/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti homma että edelleen Vauva- palstan puhutuin ja elämän tärkein asia on kalun koko eikä täällä kukaan tiedä lepomitankaan eroa erektiokokoon vaan luullaan että miehellä on pieni kalu lepomitan perusteella mitä on muita aiheita seurannut :DD. Aikuiset ihmiset....

Vierailija
34/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida riittää tuo 13/3,5cm ainakaan suomalaisille.

Vierailija
35/35 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 09:11"]

Eipä taida riittää tuo 13/3,5cm ainakaan suomalaisille.

[/quote]

Riittää se.

Naureskeluun, pilkkaan ja tyttökavereille juoruamiseen.

Täydellinen nöyryytyspenis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä