Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö olekin niin, että mies kyllä ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut?

Vierailija
14.05.2015 |

Jos ei ota, ei ole kiinnostunut? Eikö niin? Tapasin iehen, joka onki numeroni selville (emme vaihtaneet), laittoi viestiä. Vastasin. Viestiteltiin ja sitten ei ole enää kuulunut mitään, vaikka oli kivaa. Tällä laillako nykyään tehdään? Miten nää jutut oikein joillain etenee? Kertokaa :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, riippuu ihan miehestä. Ei kaikki ole samanlaisia. Sitäpaitsi, sehän otti jo yhteyttä, ehkä se jätti pallon sinulle, sinähän sen parhaiten tiedät mitä siinä keskustelussa tapahtui. Yritätkö nyt vain etsiä tekosyytä sille, ettei sinun tarvitse ottaa yhteyttä, vaikka selvästi haluaisit? Kummallakaan ei ole mitään lakisääteistä velvollisuuttta toimia ensin, mikset vaan ota itse yhteyttä? Yhtä paljon niitä miehiä keskimäärin jännittää kuin naisiakin.

Vierailija
2/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä :) kyllähän miehetkin voivat kokoe itsensä liian päällekäyviksi jos viestittelevät "liian usein" mielestään. Ja ton oon oppinu mun eksältä kun luuli olevansa sellanen vaikka kivahan niitä viestejä oli vaan saada. Kuinka usein sä sit alotit keskustelun vai odotitko aina miehen aloitetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen pohjalta sanoisin että jos mies on heti alussa kiinnostunut, mies ottaa yhteyttä. Jos mies ei ole alussa kiinnostunut ja sinä otat yhteyttä, mies saattaakin ihastua sinuun myöhemmin. Sinulle jää päätettäväksi ja sinusta riippuu, haluatko miehen joka ei ollut sinusta aluksi kiinnostunut. Jos haluat, voitte tulla onnellisiksi (tai sitten ei). Jos et halua, voit saada miehen, joka rakastuu sinuun ensisilmäyksellä (tai sitten et).

Vierailija
4/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun en haluaisi olla tungetteleva ja antaa kuvaa, että olen yli innokas.

Vierailija
5/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!! Ymmärtäkää jo tämä älkääkä lähtekö analysoimaan ja kuvittelemaan turhia!

Vierailija
6/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:03"]

[/quote]

tuskin hänkään... mutta toisen teistä pitää toimia :)

Vierailija
7/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin, kannattaa tietenkin pitää valta-asemasta kiinni. Nythän mies on sinun armoillasi kun on aloitteen tehnyt. Sinähän voit nyt vaikka leikkiä vähän jääkuningatarta ja pompottaa tyyppiä. Älä nyt vaan ala matelemaan ja mitään kiinnostusta osoittamaan. Eikös ne miehet olekin ihan hulluina siihen, että nainen on vähän kylmä ja etäinen. Miehillä kun on se saalistusviettikin. Tämän luin Cosmosta. Luulen että se on näin.

Vierailija
8/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet nyt odottanut miehen yhteydenottoa viestittelyn jälkeen? Kyllä mun mielestä voit aivan hyvin ottaa itse nyt ensimmäisenä yhteyttä, jos kerran olet kiinnostunut. Mies luultavasti jopa odottaa sitä, koska ei varmasti myöskään halua olla tungetteleva, vaan tunnustella onko kiinnostus molemminpuolista.

Vierailija
9/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hei, se mies on jo kaivanut numerosi jostain esiin ja ottanut yhteyttä. Aika rohkeaa ja se kertoo jo siitä että on kiinnostunut. Kuinka helvetin monta kertaa se aloite pitää mieheltä tulla, että ymmärrätte? Tuskin se sinun innokkuudestasi järkyttyy, jos jatkat yhteydenpitoa. Ehkä se itse ajattelee samalla lailla, ettei halua vaikuttaa stalkkerilta ottamalla koko ajan yhteyttä, kun on kerran numerosikin jo jostain etsinyt.

Vierailija
10/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoitti kiinnostuksensa ottamalla yhteyttä ja odottaa nyt että kiinnostaako myös sinua, vai oletko ollut vain kohtelias.

Vierailija
11/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aluksi kiinnostunut, mutta sai joltain toiselta nopeammin pillua, joten et ollut enää kiinnostava. Voi hyvinkin olla, että hän joskus paremman puutteessa palaa taas asiaan.

Vierailija
12/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että on. Kuvittelisi myös että nainen kyllä ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Ylipäänsä jos joku asia kiinnostaa niin tuskin sitä nyt välttelemäänkään alkaa.

Vierailija
13/13 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies kyllä ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

Ja kyllä. Nainenkin ottaa yhteyttä, jos on kiinnostunut.

Ja vielä kyllä. Kumpikaan ei ota yhteyttä, jos luulevat, ettei toinen ole kiinnostunut.