Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Melkoisen pulleroita täti-ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.
1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.
2) miehet on Suomessa edelleen läskimpiä kuin naiset.
3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi
2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.
Siis tää ilmiö kun läskikasamiehet väittää olevansa ”raamikkaita” tai ”isokokoisia” tai ”nallekarhuja” on tismalleen sama ilmiö kuin se, että läskit naiset sanoo olevansa kurvikkaita. Ei, olette läskejä! Ja tiedoksi sulle, läski mies ei tosiaankaan ole raamikas. Läski mies on epäluonnollinen ja naisellisen näköinen. Miestissit ja lihava maha =\= raamikkuus. Luoja tota sun itsepetosta.
Olen 172cm/65kg.
Olen kuullut hoikkuudestani yksinomaan negatiivisia kommentteja. Samanaikaisesti monella tuntemallani pitkällä ja raamikkaalla mutta mahakkaalla miehellä on hoikka ja sporttinen vaimo.
Tuosta voisi päätellä että naiset valitsevat mieluummin pitkän ja raamikkaan mutta mahakkaan, kuin hoikan joka ei ole pitkä ja raamikas.
Luulen että kyse ei ole mitoistasi, vaan jostain muusta. Puolisoni on 173cm 65kg. Komea ja karismaattinen, mutta lyhyt. En itse viehäty lainkaan näistä "raamikkaista" tai muutenkaan isokokoisista miehistä. Miehillä lihavuus on aina jotenkin yhdistetty siihen että he olisivat voimakkaita? En tiedä mutta ei kiitos minulle. Hoikat miehet <3 Naisille taas sopii paremmin kaikki koot ja se pehmeys tulee luonnollisena.
SIis että olisivat muka voimakkaita tai jotenkin miehekkäämpiä kun painavat enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kireissä farkuissa olevat vaikuttavat pelottavankin rotevilta. Uskaltaako tuollaisen kanssa seksiinkään?
😂 Sinä mitään seksiä ole koskaan harrastanut
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa nämä läskihuutelut, kun seuraava ”kasin mies” tulee palstalle itkemään, miten vain pullukat yksinhuoltajat tykkää :)
No en enää ihmettele miksi täällä ”kasin miehet” itkee, jos tuo rantakuvan skrode mies on näiden mielestä kasvoiltaan komea.
Muutama näyttää pullukalta, muutama ihan normaalihoikalta. Esim. LILA näyttää suorastaan hoikalta, kun on valinnut väljemmät housut.
Ja se ensimmäinen, vaalea silmälasipäinen, näyttää hoikalta, jopa sirolta.
Näillä ei ole kasvoissakaan yhtään "laeskiae", ei leuassa eikä poskissa.
Yksi urheilija näyttää tuhdilta samaan tapaan kuin voimanostajat ym. kehon massaan satsaavat urheilijat. Heillä on lihaskiloja.
Pieniluinen näyttää helposti pullukalta, varsinkin jos se on sijoittunut erityisesti esim. reisiin ja lantioon. Tästäkin on esimerkki. Kasvoissa pulleus ei näy, eli ei ole varsinaisesti ylipainoinen.
Elämänmuutos kirjoitti:
Voi kun painaisinkin jo 70kg. Sinne on kuitenkin suunta, mutta pudotettavaa riittää 125 kilosta. Pituutta mulla 169cm joten 70 kiloisena olisi normaalipainoinen.
Tsemppiä sulle.
Itselleni auttoi 16/8 dieetti, mutta virren sanoin ”päivä vain, ja hetki kerrallansa”. Jokainen pudotettu kilo tsemppaa eteenpäin.
Paljon onnea matkaan ❤️
Lehteen kuvataan läskejä naisia ja läskit naiset täällä itkevät, etteivät nuo naiset ole läskejä, koska "minullakin M-kokoisia paitoja, mieheni on hoikka ja önönnönnönnöö".
laskennallisesti ylipainosia, mutta hyviltä ne näyttää. susanna mun makuun liian pullea.
kun mä ajattelen läskiä, niin tarkotan sillä jotain sata kilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.
1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.
2) miehet on Suomessa edelleen läskimpiä kuin naiset.
3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi
2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.
Siis tää ilmiö kun läskikasamiehet väittää olevansa ”raamikkaita” tai ”isokokoisia” tai ”nallekarhuja” on tismalleen sama ilmiö kuin se, että läskit naiset sanoo olevansa kurvikkaita. Ei, olette läskejä! Ja tiedoksi sulle, läski mies ei tosiaankaan ole raamikas. Läski mies on epäluonnollinen ja naisellisen näköinen. Miestissit ja lihava maha =\= raamikkuus. Luoja tota sun itsepetosta.
Olen 172cm/65kg.
Olen kuullut hoikkuudestani yksinomaan negatiivisia kommentteja. Samanaikaisesti monella tuntemallani pitkällä ja raamikkaalla mutta mahakkaalla miehellä on hoikka ja sporttinen vaimo.
Tuosta voisi päätellä että naiset valitsevat mieluummin pitkän ja raamikkaan mutta mahakkaan, kuin hoikan joka ei ole pitkä ja raamikas.
Mun ylivoimaisesti suosituin miespuolinen kaveri on 177/68. Urheilee niin että on aavistuksen timmi, mutta ei isoja lihaksia eikä sillä tavalla kookas. Naiset on kimpussa jatkuvasti, ei tarvi kuin ovesta lähteä ulos ihmisten ilmoille. On erittäin sosiaalinen, hymyilee aina, osaa silmäpelin ja kyselee naisilta heistä itsestään - ja muistaa vastaukset. On aito ja oma itsensä. Jos joku nainen on häntä pitänyt liian pienenä niin mitä sitten, hän siirtyy seuraavaan.
Ja mikä ihme tuo onkaan?
Oma miesmakuni on sellainen, että solakka kroppa ja kaunis naama, julkkiksista tulee mieleen esim. Timothée Chalamet joka on sitä tyyliä.
Ei sen näköisillä miehillä mitään pulaa naisista ole, vaikka katkerien palstamiesten mielestähän hoikat mallin näköiset kauniit miehet ja pitkät kauniit naiselliset naiset on ”sketsihahmoja”.
Vierailija kirjoitti:
Muutama näyttää pullukalta, muutama ihan normaalihoikalta. Esim. LILA näyttää suorastaan hoikalta, kun on valinnut väljemmät housut.
Ja se ensimmäinen, vaalea silmälasipäinen, näyttää hoikalta, jopa sirolta.
Näillä ei ole kasvoissakaan yhtään "laeskiae", ei leuassa eikä poskissa.Yksi urheilija näyttää tuhdilta samaan tapaan kuin voimanostajat ym. kehon massaan satsaavat urheilijat. Heillä on lihaskiloja.
Pieniluinen näyttää helposti pullukalta, varsinkin jos se on sijoittunut erityisesti esim. reisiin ja lantioon. Tästäkin on esimerkki. Kasvoissa pulleus ei näy, eli ei ole varsinaisesti ylipainoinen.
Tuossa jutussa ei nyt ole yhtään hoikkaa. Mee Specsaversille.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kireissä farkuissa olevat vaikuttavat pelottavankin rotevilta. Uskaltaako tuollaisen kanssa seksiinkään?
Treenatuilla reisillä jaksaa ratsastaa ja kyykkyvatkata. 👌
Ei niistä rimppakintuista ole mihinkään. Senkun makaavat litteinä allasi.
Joo, noi ei oo hollywoodista. Vai onko?
Kun on totuttu kehopositiivisiin nuokin näyttävät melkein normaaleilta
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo naiset muiden silmään ikäistään vanhemman näköisiä? Nelikymppiset näyttää mun silmään ihan peruskokoisilta tädeiltä. Itse oon 40 v ja luulen näyttäväni selvästi nuoremmalta kuin nuo, mutta en tietysti osaa katsoa itseäni toisten silmin. Kuuluuko teidän mielestä 40-vuotiaan näyttää tuolta?
Ei ole vanhemman näköisiä. Olet vain tottunut liikaa instagramin ja lehtien photoshopattuihin kuviin, niin normaalit naiset näyttävät siksi sinusta vanhemman näköisiltä.
Myös kaikenmaailman Hollywood julkkikset ja tosi-tv tähtöset kun tunkevat kasvoihinsa fillereitä, botoxia, huuliin täytteitä, hampaisiin laitetaan kuoret ja jo yhä nuorempana tehdään radikaalejakin kasvonmuokkauksia, niin tosielämässä kun näkee muokkaamattoman naisen (Miksi ei miehenkin), sitä saattaa vähän hämmästyä kun ei olekaan rypytön, leukalinja vähän jo löysä ja hampaatkin saattavat jonkin verran kellertää.
Pois somesta ja ulos katsomaan tavallisia tallaajia, niin alkaa realiteetit sinullekin valkenemaan.
Epäilen myös näytätkö ikäistäsi nuoremmalta, koska peilikuva ei todellakaan ole luotettava lähde - eikä hyvät ystävät ja sukulaiset. Kukaan ei kehtaa kertoa totuutta. 🤷🏻♀️
Käykääpä joskus sairaalassa katsomassa ihmisiä, jotka eivät pysty edes liikkumaan, niin loppuvat nämä typerät läskialoitukset, kun tajuatte, että tärkeintä on toimiva ja terve keho, vaikka vähän pyöreämpikin.
Onpas nuo vanhan näköisiä ikäisikseen, pullukkatätejä kaikki
Fanni on ainakin änkenyt itsensä pari kolme kokoa liian pieniin farkkuihin.
Tuon Me Naisten jutun nuoret naiset olivat lihavia, suorastaan läskejä. Mutta eivät he sitä halua myöntää. Yhteiskunnan ja boomereiden vika.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aika kauheaa että jo teinit ovat tuon näköisiä, kunnon tankkeja joka on aiheutettu nuudelin, pizzan, nugettien, ranskisten syönnillä. Ei ihme että alkaa jo aikaisin terveys reistailemaan.
Alapeukkua tulee vauhdilla……jostain syystä 🤨
Mun mielestä hoikimmat näyttivät samalta kuin minä ja olen 173 cm/60 kg.
Ehkä olen "lihavimmasta" päästä sitten omassa sarjassani. Itsellä nyt nelikymppisenä ylimääräiset alkaa jäädä keskivartaloon, kun esim. ranteet ja sääret on yhtä luisevat kuin ennenkin.
N41