Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä

Vierailija
16.01.2022 |

ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html

Kommentit (1022)

Vierailija
121/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni on tyypillinen esim tiukoissa farkuissaan

Näyttää kuin kenkälusikalla olisi laitettu jalkaan😬 tavaraa on.

Tuohon toinen mokoma vuosia lisää samalla syömisellä ja liikumattomuudella on kunnon terveysriski…hänkin.

Vierailija
122/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vanha sanontahan on naisen normipaino on pituus miinus sata miinus kymmenen, eli 170cm 60kg jne

Ja tällä sanonnalla voikin heittää vesilintua, ei pidä millään tavalla paikkaansa. Sitä paitsi ennen se oli pituus - 100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.

1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.

2) miehet on Suomessa edelleen läskimpiä kuin naiset.

3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.

1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi

2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.

Siis tää ilmiö kun läskikasamiehet väittää olevansa ”raamikkaita” tai ”isokokoisia” tai ”nallekarhuja” on tismalleen sama ilmiö kuin se, että läskit naiset sanoo olevansa kurvikkaita. Ei, olette läskejä! Ja tiedoksi sulle, läski mies ei tosiaankaan ole raamikas. Läski mies on epäluonnollinen ja naisellisen näköinen. Miestissit ja lihava maha =\= raamikkuus. Luoja tota sun itsepetosta.

Olen 172cm/65kg.

Olen kuullut hoikkuudestani yksinomaan negatiivisia kommentteja. Samanaikaisesti monella tuntemallani pitkällä ja raamikkaalla mutta mahakkaalla miehellä on hoikka ja sporttinen vaimo.

Tuosta voisi päätellä että naiset valitsevat mieluummin pitkän ja raamikkaan mutta mahakkaan, kuin hoikan joka ei ole pitkä ja raamikas.

Mun ensirakkaus oli just noissa mitoissa kuin sinä, paitsi sentin pidempi.

Hän 173cm/65kg ja minä 175cm/57cm.

Oltiin niin hyvännäköisiä yhdessä, että ihmiset tuli kadulla ja kahviloissa/pubeissa säännöllisesti kertomaan sen.

kuullostaa ihan sketsihahmoille

Vierailija
124/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo miehen paino. Itse olen 183cm/76kg jolla treenattu kroppa.

M35

Niin kauas kuin silmä SIINTÄä, näät Juhia luureineen?

Vierailija
125/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat naiset paljon tanakampia alapuolelta mitä vanhemmat. Liekkö sattumalta valikoituneet?

Vierailija
126/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.

1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.

3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.

1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi

2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.

Miehen ylipaino on aina turn off. Googlaa John Krasinski jos haluat esimerkin raamikkaasta miehestä.

https://assets.rebelmouse.io/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpb…

Eli naiset inhoavat tällaisia raamikkaita dad bod-miehiä, ja haluaisivat mieluummin 170cm/60kg hoikan miehen?

Naiset eivät edes pidä tuota mahakkaana koska pituus, lihakset, massiiviset hartiat ja komea naama.

https://i.pinimg.com/736x/f4/b4/fd/f4b4fd1500a79799786222b8aae86674--me…

Palstaäänestyksessä kuvan miehistä voitti isoin ja lihavin, jumboksi jäi pienin ja hoikin.

Komea naama? Tuo mieshän on naamasta perus pönäkkä peruna, ei mikään komeanaamainen.

Vierailija
127/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukeviahan nuo on ja jos otettaisiin bikinikuvat, niin näkisi että on 10-20 kiloa laardia, riippuen ruumiinrakenteesta ja lihaksistosta. 164cm pituuteen saa 70 kilon painolla melkoiset lihakset, olipa mies tai nainen. Oma mieheni on 172cm ja 70kg, nostaa jalkakyykystä 120kg ja penkistä reilu sata kiloa. 

Nostan saman ja olen häntä lyhyempi nainen. Hernekeppi on miehesi.

Vierailija
128/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ylipaino on aina turn off. Googlaa John Krasinski jos haluat esimerkin raamikkaasta miehestä.

https://assets.rebelmouse.io/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpb…

Eli naiset inhoavat tällaisia raamikkaita dad bod-miehiä, ja haluaisivat mieluummin 170cm/60kg hoikan miehen?

Naiset eivät edes pidä tuota mahakkaana koska pituus, lihakset, massiiviset hartiat ja komea naama.

https://i.pinimg.com/736x/f4/b4/fd/f4b4fd1500a79799786222b8aae86674--me…

Palstaäänestyksessä kuvan miehistä voitti isoin ja lihavin, jumboksi jäi pienin ja hoikin.

Voi itku. Se on niin kauhean väärin. Kyllä maailma on sinulle piiskannotkean panonuken velkaa, olethan HOIKKA.

Vierailija
129/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaita nää on

Vierailija
130/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tää ilmiö kun läskikasamiehet väittää olevansa ”raamikkaita” tai ”isokokoisia” tai ”nallekarhuja” on tismalleen sama ilmiö kuin se, että läskit naiset sanoo olevansa kurvikkaita. Ei, olette läskejä! Ja tiedoksi sulle, läski mies ei tosiaankaan ole raamikas. Läski mies on epäluonnollinen ja naisellisen näköinen. Miestissit ja lihava maha =\= raamikkuus. Luoja tota sun itsepetosta.

Olen 172cm/65kg.

Olen kuullut hoikkuudestani yksinomaan negatiivisia kommentteja. Samanaikaisesti monella tuntemallani pitkällä ja raamikkaalla mutta mahakkaalla miehellä on hoikka ja sporttinen vaimo.

Tuosta voisi päätellä että naiset valitsevat mieluummin pitkän ja raamikkaan mutta mahakkaan, kuin hoikan joka ei ole pitkä ja raamikas.

Mun ensirakkaus oli just noissa mitoissa kuin sinä, paitsi sentin pidempi.

Hän 173cm/65kg ja minä 175cm/57cm.

Oltiin niin hyvännäköisiä yhdessä, että ihmiset tuli kadulla ja kahviloissa/pubeissa säännöllisesti kertomaan sen.

Ja paljonko oli ikää? 17v?

Noin 25v

Vierailija
131/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm / 62 kg. Omasta mielestä näytän aika samalta kuin nuo kuvissa olevat. Jännää miten kuva omasta itsestä voi vääristyä, vaikka minulla ei ole mitään ongelmaa tästä. Voin hyvin tämänpainoisena ja olen tyytyväinen ulkonäkööni, en ole koskaan laihduttanut. 

Vierailija
132/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku käyttää nyt liian pieniä vaatteita. Minä käytän M kokoa ja olen 175cm ja 69kg

Minäkin käytä M-kokoa, 172/55

Vierailija
133/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mursuja

Vierailija
134/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja katsokaa vielä vaikka tuo video.

Tekeekö mieli vielä ilkeillä?

Tota, ymmärtäkää nyt että nää palstan ylikasvaneet koulukiusaajat ja i ncelit eivät tarvitse mitään todellisia syitä öykkäröintiinsä, oksentavat sitä surkeuttaan joka toiseen keskusteluun täällä.

Vierailija
135/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä kommentteja, niin huomaa että lihavuuden puolustajat eivät sallisi muiden mielipiteitä, vaan pitäisi cancelwoke kulttuurin mukaisesti opetella teeskentelijäksi. Kenellekään ei tietenkään ole kohteliasta mennä sanomaan, että hän on lyhyt, lihava, ruma tms., mutta jos asiaa kysytään kuten tässä keskustelussa, niin tottakai pitää saada kertoa rehellisesti mielipiteensä, kuten myös yleisellä tasolla keskusteltaessa sen, että 164cm/70kg on lihava, ellei ole todella isoja, voimalajien harjoittajan lihaksia. 

Vierailija
136/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika kauheaa että jo teinit ovat tuon näköisiä, kunnon tankkeja joka on aiheutettu nuudelin, pizzan, nugettien, ranskisten syönnillä. Ei ihme että alkaa jo aikaisin terveys reistailemaan.

Vierailija
137/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa miten harvalle farkut sopivat päälle. Kaikki muut paitsi nuo 2 joilla farkut olivat, olivat ihan hyvännäköisiä <3

Vierailija
138/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 172cm/65kg.

Mun ylivoimaisesti suosituin miespuolinen kaveri on 177/68. Urheilee niin että on aavistuksen timmi, mutta ei isoja lihaksia eikä sillä tavalla kookas. Naiset on kimpussa jatkuvasti, ei tarvi kuin ovesta lähteä ulos ihmisten ilmoille. On erittäin sosiaalinen, hymyilee aina, osaa silmäpelin ja kyselee naisilta heistä itsestään - ja muistaa vastaukset. On aito ja oma itsensä. Jos joku nainen on häntä pitänyt liian pienenä niin mitä sitten, hän siirtyy seuraavaan.

Vierailija
139/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja katsokaa vielä vaikka tuo video.

Tekeekö mieli vielä ilkeillä?

Tota, ymmärtäkää nyt että nää palstan ylikasvaneet koulukiusaajat ja i ncelit eivät tarvitse mitään todellisia syitä öykkäröintiinsä, oksentavat sitä surkeuttaan joka toiseen keskusteluun täällä.

faktat ei vaan pala vaikka kuinka suklaassa kuorruttas

Vierailija
140/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175/60 enkä tunne itseäni yhtään liian laihaksi. Muutenkaan alle 170 senttisille hobbiteille ei sovi ylipaino.

En ole hobitti vaikka olen lyhyt, etkä sinäkään mikään haltija ole jos niin luulet.