Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä

Vierailija
16.01.2022 |

ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html

Kommentit (1022)

Vierailija
921/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihan on lihavia kaikki! Ja ihan pokalla jotkut muka käyttävät M koon vaatteita. Ei mene toi vale läpi.

Mä olen normaalipainoinen ja käytän kokoa M ja olen noita kaikkia hoikempi.

Riippuu sitä minkä lafkan M-kokoa.

Tokmannilla S = XL.

Tokmanni onkin jun ttien kauppa,

Vierailija
922/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noita naisia 10 cm pidempi, mies ja vatsakas. Mutta silti kevyempi.

Ja te ihan tosissanne väitätte etteivät kuvien naiset ole ylipainoisia?

Älkää nyt viitsikö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://myprogresspics.com/storage/images/oOclpus_optimized_1x.jpg

Siinä on kuva miehestä jolla sama BMI, eli 27.

Ihan selkeä läski. Näyttää samalta kuin minä isoimmillani, vatsa ja jenkkakahvat tursuavat.

Vierailija
924/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis on se aika tukeva. 180 cm naisen pitäisi painaa 60 kg. Jos joku lyhyempi on 70 kg, hän on kyllä todella tukeva.

Ja tottakai 180 senttisen miehen pitäisi painaa sitten 60 kiloa kanssa. Vai?

Vierailija
925/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan normaali = läskiä tursuavamätisäkki, käyttää vaatekokoa S, eli on laiha ja normaali.

Vierailija
926/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Johanna on sisäistänyt jotain hyvin olennaista. Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.

Vierailija
927/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt 70 luvulla. Joskus vanhoja kuvia katsellessa mietityttää miten sen ajan lihavat käyvät tämän päivän hieman pulleista. Lapsuudessani kaikki olivat hoikkia. Joku pulleempi olikin sitten jo meidän varsinkin lasten mielestä läski. Tänäpäivänä ihan vaan normaalipainon ylärajalla. Ihan vaan kannattaa terveyden takia pitää liikakilot vähissä.

aattele ja silti kuolivat nuorempina!

Vierailija
928/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa kenenkään terveyteen sen tarkemmin, niin kyllä osa kuvien naisista on selkeästi ylipainoisia ja heillä todennäköisesti on ainakin osalla myös nyt tai tulevaisuudessa jotain painoon/elämäntapoihin liittyviä terveyongelmia, kuten sydän-ja verisuonitauteja tai nivelongelmia. Lievä ylipaino varsinkin iltään jo vanhemmalla ja liikunnallisesti aktiivisella aikuisella ei rasita terveyttä erityisen paljon, mutta selkeä lihavuus rasittaa kyllä.

Mukavan näköisiä naisia, ei siinä mitään, mutta epäterveellisyyttä ei pidä normalisoida.

Vierailija
929/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt 70 luvulla. Joskus vanhoja kuvia katsellessa mietityttää miten sen ajan lihavat käyvät tämän päivän hieman pulleista. Lapsuudessani kaikki olivat hoikkia. Joku pulleempi olikin sitten jo meidän varsinkin lasten mielestä läski. Tänäpäivänä ihan vaan normaalipainon ylärajalla. Ihan vaan kannattaa terveyden takia pitää liikakilot vähissä.

Niin, syinä aiemmin mm. korkeampi lapsikuolleisuus, korkeampi tapaturma-alttius, nyt rokostusten takia poistuneet taudit kuten vaikkapa polio, ennen vanhaan tupakoitiin sisätiloissa jatkuvasti ja lääketiede ei ollut yhtä kehittynyttä... siitä ei kuitenkaan pääse mihinkään että reilu ylipaino alentaa elinajanennustetta väestössä.

Vierailija
930/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mitä naisen pään sisällä on kaikkein tärkeintä! Koko ja näkö toisarvoista, jos älykkyyttä löytyy niin nainen tai mies kantaa itsensä tyylikkäästi on sitten laiha tai lihava.

Älykäs ei edes päästä itseään lihomaan,koska tietää sen tuomat riskit ja vaivat.Ylipainoiset tuppaa lihomaan pikkuhiljaa enemmän ja enemmän.

Muistapa tämä viisaus sitten kun sairastut vakavasti neljäksi vuodeksi ja hädin tuskin pääset sängystä ylös. Juuri sinä voit sairastua syöpään tai halvaantua pyörätuoliin. 

Vierailija
931/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisia ovat ja nykyään punkerot katsotaan normaalipainoisiksi.

70 kg on miehen paino ellei ole poikkeuksellisen pitkä nainen.

70kg on miehen painoksi todella alhainen, ellei kyseessä ole hobitti.

Tässä taas normalisoidaan miesten lihavuutta. Eivät ne keskimääräisen miehen lihakset niin hurjasti paina mitä moni tuntuu luulevan. 

Keskimääräisen miehen lihakset painavat enemmän ja läskit vähemmän kuin keskimääräisen naisen.

Puhtaasti terveyttä jos mietitään niin tutkitusti myös miesten terveys alkaa heiketä kun bmi ylittää sen 25. Jos näin ei olisi niin niin maailman terveysjärjestö ei olisi asettanut samoja bmirajoja molemmille sukupuolille.

Miehillä on toki keskimäärin enemmän lihasmassaakin, mutta toisaalta kaikki rasva kertyy keskivartaloon ja se on terveydelle haitallisempaa kuin esim. lantiolle/takapuoleen/rintoihin kertyvä rasva naisilla.

Joo, todella lihaksikkaat+matalan rasvaprosentin henkilöt asia erikseen mutta tosi harva keskivertomies voi selittää ylipainoa lihaksilla.

Vierailija
932/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan jos joku noista pitää jo L koon vaatteita niin mistä Amerikanläskit löytävät kaapunsa?

No siellähän on vaatteita koossa tyyliin XXXXXL (esim. 5XL, 4XL)

Vierailija
933/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://myprogresspics.com/storage/images/oOclpus_optimized_1x.jpg

Siinä on kuva miehestä jolla sama BMI, eli 27.

Ihan selkeä läski. Näyttää samalta kuin minä isoimmillani, vatsa ja jenkkakahvat tursuavat.

Tosta huomaa kyllä miten miehillä kaikki ylimääräinen kertyy keskivartaloon.

Vierailija
934/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli vielä raskauskiloja ja paino siinä 70 hujakoilla, olin kyllä lempeämmän näköinen. Nyt -10kg ja jotenkin kovemmat ja vanhemman oloiset kasvonpiirteet. Juonteet ja hymyrypyt näkyy selkeämmin. Näytän enemmän isältäni 😳

Vierailija
935/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, syinä aiemmin mm. korkeampi lapsikuolleisuus, korkeampi tapaturma-alttius, nyt rokostusten takia poistuneet taudit kuten vaikkapa polio, ennen vanhaan tupakoitiin sisätiloissa jatkuvasti ja lääketiede ei ollut yhtä kehittynyttä... siitä ei kuitenkaan pääse mihinkään että reilu ylipaino alentaa elinajanennustetta väestössä.

Kyllä, mutta sitä näillä kenelläkään ei ole. Lievä ylipaino saattaa itseasiassa olla kaikkein tervein paino. Ulkomuotoseikat on sitten makuasioita.

Vierailija
936/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tultu nykyään, kuten tästäkin ketjusta näkee. Tänä päivänä "normaali" vartalo on se langan laiha muodoton tylsä tikku, jopa kasvoista paistaa luut joka kulmasta. Kaikki tästä poikkeava = läski. Ja miksiköhän niin monet voivat niin pahoin nykyään.... jaaaaaa enpä tiedä!!!

Vierailija
937/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oli vielä raskauskiloja ja paino siinä 70 hujakoilla, olin kyllä lempeämmän näköinen. Nyt -10kg ja jotenkin kovemmat ja vanhemman oloiset kasvonpiirteet. Juonteet ja hymyrypyt näkyy selkeämmin. Näytän enemmän isältäni 😳

Hymyrypyt kertoo vaan siitä, että on nauranut paljon!

Vierailija
938/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikkejä ei tod kannata ottaa. Sen pitäis olla kaikille jo selvää

Pelkurit pelkää piikkejä. Muut menee eteenpäin. Eli karavaani kulkee vaikka koirat haukkuu.

Vierailija
939/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehon koostumus tekee paljon. Noista osa on ihan löysää läskiä ja näyttävät siltä, mutta pari näyttää aivan normaalilta, tai ainakin se punapää. Yllättävän lihavan näköisiä 70kg painaviksi, koska mä olen 160cm pitkä ja 68kg painavana näytän paljon hoikemmalta kuin yksikään noista. Mut mulla onkin paljon lihasta.

Huomionarvoista on, että nuo kaks nuorempaa näyttävät löysemmiltä lötköiltä kuin nuo päälle nelikymppiset. Sillä on väliä, mistä paino koostuu.

Vierailija
940/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei ole uusi laiha kirjoitti:

Kehon koostumus tekee paljon. Noista osa on ihan löysää läskiä ja näyttävät siltä, mutta pari näyttää aivan normaalilta, tai ainakin se punapää. Yllättävän lihavan näköisiä 70kg painaviksi, koska mä olen 160cm pitkä ja 68kg painavana näytän paljon hoikemmalta kuin yksikään noista. Mut mulla onkin paljon lihasta.

Huomionarvoista on, että nuo kaks nuorempaa näyttävät löysemmiltä lötköiltä kuin nuo päälle nelikymppiset. Sillä on väliä, mistä paino koostuu.

Tai kuvittelet näyttäväsi.