Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä

Vierailija
16.01.2022 |

ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html

Kommentit (1022)

Vierailija
881/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on just hyvännäkösiä. En ite tykkää laihoista (mutten myöskään liian painavista, eli yli 75-80 kiloisista. Latinot ja afrikkalaiset tossa koossa on täydellisiä 🤩

Vierailija
882/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisia ovat ja nykyään punkerot katsotaan normaalipainoisiksi.

70 kg on miehen paino ellei ole poikkeuksellisen pitkä nainen.

Missä on väitetty, että ovat normaalipainoisia? BMI:n mukaan ovat lievästi ylipainoisia ja se näkyy. He varmasti tietävät sen itsekin. Jutun pointti oli vaan näyttää saman pituisia/painoisia naisia ja se miltä näyttävät, kun on kyse keskiarvosta. On kyllä vähän kyseenalaista miksi tällaisia naisia halveeraavia juttuja tehdään...

En nyt tiedä, halveeraako tämä juttu ketään. Tarkasti ottaen kaikki ovat muutaman kilon

ylipainoisia, mutta sopusuhtaisia. Kasvot on kaikilla nätit, mielestäni eniten ulkonäössä

häiritsee kaksoisleuka ja paksu kaula. Paksuista reisistä ei ole mitään haittaa, tutkimusten

mukaan ne suojaavat 2tyypin diabetekselta.

Kyllä terveyteen on muutamaa kiloa enemmän vaikutusta alkoholin käytöllä ja tupakalla.

Rööki pois ja siiderit minimiin.

Ai nykyään 10-15 kg on muutama kilo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi artikkelin naiset ovat minusta juurikin normaalivartaloisia. Osa pehmeämpiä kuin toiset ja jollain omaan makuuni aavistus liikaa pyöreyttä, mutta ei paljoa.

Itse olen urheilullinen, mutta lyhyt. Silti noita pidempi. Olen lihaksikas, mutta en bodari. Vaatteet päällä ehkä roteva. Tinderissä saan tykkäyksiä vain muutamalta artikkelin kaltaiselta normaalivartaloiselta. Suurin osa tykkääjistä on sitä luokkaa, että tuskin yltäisin halaamaan.

Onko nyt tosiaan niin, että miehen lyhyys, mikä ei ole seurausta omista surkeista valinnoista, rinnastuu naisilla kymmenien vuosien terveiden elämäntapojen laiminlyömiseen?

Edelleen en etsi, fitnesspimua. Minulle kelpaa artikkelin kaltainen normaalivartaloinen kaunis nainen.

M44

Kymmenien vuosien terveiden elämäntapojen laiminlyömiseen? Itselleni tuli sairauden myötä parissa vuodessa 30 kg ylipainoa. Olen aina syönyt terveellisemmin kuin tavan suomalainen ja liikkunut kovasti.

Kerropa mitä syöt ja miten liikut niin minä kerron myös ja katsotaan kumpi syö ja elää terveellisemmin.

N46

Hei, itse asiassa haastan kaikki jotka haukkuvat noita naisia ylipainoisiksi kertomaan oman viikon ohjelmansa ruokineen ja liikuntoinen, askelmäärä myös!

Lyön vetoa että syötte kahvipullaa ja suklaata enemmän kuin minä ja liikutte vähemmän ja löhöätte sohvalla tv:n ääressä(itselläni ei ole sohvaa eikä tv:tä ollenkaan).

Ei ole tarvetta haukkua mutta ylipainoisiahan he kaikki ovat.

Olen itse saman mittainen mutta 10 kiloa kevyempi. Kahvipullaa ja suklaata en syö ollenkaan koska ruokavalioni ei sisällä lisättyä sokeria, kotimaisia viljoja tai maitotuotteita pl. voi ja juusto. Telkkaria katson yhtenä arki-iltana ja joskus viikonloppuisin mutta yleensä siellä ei ole mitään minua kiinnostavaa.

Ma

Aamulla: koiran ulkoilutus, kuppi kahvia mustana

Päivällä: koiran ulkoilutus, lounaaksi 2 tonnikalatahnalla ja juustolla täytettyä kesäkurpitsan puolikasta, puolikas tomaatti ja juustoviipale

Illalla: lihaskuntotreeni, päivälliseksi lihamureketta ja kirsikkatomaatteja sekä muutama oliivi, koiran ulkoilutus, puolen tunnin kehonhuolto

Ti

Aamulla: kuppi kahvia mustana, aerobinen treeni

Päivällä: koiran ulkoilutus, lounaaksi kasvissosekeittoa ja itsetehty mantelijauhosämpylä voilla, salamilla ja juustolla

Illalla: päivälliseksi 1 dl riisiä ja kanacurrya, koiran ulkoilutus, puolen tunnin kehonhuolto

Ke

Päivällä: koiran ulkoilutus, lounaaksi sama kuin ti

Illalla: aerobinen treeni, päivälliseksi sama kuin ti, koiran ulkoilutus, puolen tunnin kehonhuolto

To

Päivällä: koiran ulkoilutus, lounaaksi 1/8 vhh tonnikalapannaria ja kurkkua

Illalla: lihaskuntotreeni, päivälliseksi take away salaatti ja pähkinöitä, koiran ulkoilutus, puolen tunnin kehonhuolto

Pe

Päivällä: koiran ulkoilutus, lounaaksi sama kuin to

Illalla: päivälliseksi club sandwich mantelijauhosämpylästä, koiran ulkoilutus, puolen tunnin kehonhuolto

La

Päivällä: lihaskuntotreeni, koiran ulkoilutus, lounaaksi burrata, prosciuttoa ja tomaattia

Illalla: päivälliseksi tacosalaatti, koiran ulkoilutus, puolen tunnin kehonhuolto

Su

Päivällä: aerobinen treeni, koiran ulkoilutus, lounaaksi uunimakkara ja kukkakaalimuusia

Illalla: päivälliseksi kanarisottoa, koiran ulkoilutus, puolen tunnin kehonhuolto

Askeleleita en aktiivisesti seuraa, viime viikon keskiarvo oli 8100 mutta liikuntaa yht. vähintään tunti kuutena päivänä viikossa.

Kannattaa mennä salille nostamaan rautaa. Sillä saa aikaan tuloksia eikä millään lässyttämisellä. Kehonhuolto voi tarkoittaa sängyssä makaamista tai vessanpöntöllä istuskelua.

Vierailija
884/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu teini-iässä 166/65 silloinkin kun urheilin, lapsesta asti on ollut paino-ongelmaa. Kun olin teini, luokassa oli ehkä 1-3 tuollaista mun kokoista lihavaa. Ja todellakin häpesin sitä lihavuuttani, bussissa istuin varvistellen, ettei reidet näyttäisi vielä leveämmältä. Ja kun nousin jäädäkseni pois ja menin keskiovelle, kuvittelin että kaikki katsoo mua, kun oon niin lihava. 

Nyt olen viisikymppinen ja 93kg mittarissa tällä hetkellä. Tiedän, ettei tämä ole ok ja olen buukannut itseni ruokaremonttiin ja painonhallintaan erikoistuneen lääkärin pakeille. Mutta ei mun ajatukset pyöri koko ajan sen ympärillä, että on kauhee läski ja kaikki tuijottaa. Oman terveyden ja hyvinvoinnin vuoksi haluan saada jatkuvan jojoilun loppumaan (olen aikuisena sahaillut 62 ja 112 kilon välimaastossa). 75kg on minulle jo sellainen, missä tunnen itseni riittävän sutjakaksi. Viimeksi olin siinä viisi vuotta sitten ja tässä välissä olen käynyt jo lähellä sataa kiloa. 

En siis mitenkään päin halua puolustaa ylipainoa. Mutta ei sitä hoikkuutta kannata lähteä myöskään tavoittelemaan vääristä syistä oman mielenterveytensä kustannuksella. En ikinä suostuisi vaihtamaan nykyistä itsevarmuuttani hoikkaan vartaloon. Fyysisen terveyden lisäksi kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin kuuluu mielestäni myös terve itsetunto.

Vierailija
885/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihavia. Mitä edes tarkoittaa "käyttää kokoa..."? Voihan sitä survoontua 32 koon trikoo mekkoon tai XS koon joustavaan neuleeseen. Ei näytä hyvälle, mutta olihan niitä afroditen patsaallakin vatsamakkaroita lukemattomia ! 

Eihän se mitä kokoa "käyttää" tarkoita että on sen kokoinen. Mutta yksi tapa huijata ilmeisesti itseään.

Vierailija
886/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tämä nyt riippuu siitä kuinka pitkä ihminen on, miten rasva jakautuu, miten roteva on ja miten lihaksikas on...

Itse olen 168 cm ja ylipainon rajani on juuri n. 70 kg:n paikkeilla. Painavimmillani olen ollut 68-kiloinen ja koska olen omenavartaloinen minulla oli vatsamakkarat ja näytin omasta mielestäni kamalalta. Päärynällä tai tiimalasilla pieni ylipaino ei näytä niin pahalta tai ole yhtä epäterveellistä kuin niillä joilla rasva kerääntyy vatsaan. 70 kg voi toki myös olla terveellinen paino jos on pitkähkö tai lihaksikas. 

Vierailija
887/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pistäisi vastaavanlaisia tavallisia suomimiehiä riviin 177 cm ja 87 kg, niin ihan samanlaisilta näyttää. Yleensä miehillä kertyy vielä enemmän keskivartaloon.

Jos puhutaan siitä mikä eri sukupuolia viehättää ja mikä ei, niin lihavan naisen vastapari ei todellakaan ole yhtä lihava mies, vaan pieni, laiha ja hintelä mies. Tämä vartalotyyppi on miehellä kaikkein vähiten haluttu.

Vierailija
888/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pistäisi vastaavanlaisia tavallisia suomimiehiä riviin 177 cm ja 87 kg, niin ihan samanlaisilta näyttää. Yleensä miehillä kertyy vielä enemmän keskivartaloon.

Jos puhutaan siitä mikä eri sukupuolia viehättää ja mikä ei, niin lihavan naisen vastapari ei todellakaan ole yhtä lihava mies, vaan pieni, laiha ja hintelä mies. Tämä vartalotyyppi on miehellä kaikkein vähiten haluttu.

t. mies

Vierailija
889/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku käyttää nyt liian pieniä vaatteita. Minä käytän M kokoa ja olen 175cm ja 69kg

Minäkin käytän M-kokoa, olen 172/57.

Käytänkö liian suuria vaatteita?😳

Vierailija
890/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nää yhtään lihavaa, tavallisen kokoisia naisia

Vierailija
891/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70kg on miehen painoksi todella alhainen, ellei kyseessä ole hobitti.

Katsopa kuule vaikka harrastesarjoja missä tahansa urheilulajissa jossa kilpailijan paino selviää painoluokasta (paini, nyrkkeily).

69kg on jo välisarja ja 75kg keskisarja nyrkkeilyssä.

Kuka tahansa urheilullinen 175-180cm mies joka ei nimenomaan bodaa lihasmassaa salilla on 70kg painoisena hoikahko mutta hyvinkin jäntevä ja lihaksikas vaikka ei mikään ammattiurheilija olisikaan.

Esim. painonnostossa kevyiden sarjojen miehet on kyllä myös aika lyhyitä. Ei ne 49kg sarjan naisetkaan mitään pilvenpiirtäjiä ole.

Vierailija
892/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisia ovat ja nykyään punkerot katsotaan normaalipainoisiksi.

70 kg on miehen paino ellei ole poikkeuksellisen pitkä nainen.

Missä on väitetty, että ovat normaalipainoisia? BMI:n mukaan ovat lievästi ylipainoisia ja se näkyy. He varmasti tietävät sen itsekin. Jutun pointti oli vaan näyttää saman pituisia/painoisia naisia ja se miltä näyttävät, kun on kyse keskiarvosta. On kyllä vähän kyseenalaista miksi tällaisia naisia halveeraavia juttuja tehdään...

En nyt tiedä, halveeraako tämä juttu ketään. Tarkasti ottaen kaikki ovat muutaman kilon

ylipainoisia, mutta sopusuhtaisia. Kasvot on kaikilla nätit, mielestäni eniten ulkonäössä

häiritsee kaksoisleuka ja paksu kaula. Paksuista reisistä ei ole mitään haittaa, tutkimusten

mukaan ne suojaavat 2tyypin diabetekselta.

Kyllä terveyteen on muutamaa kiloa enemmän vaikutusta alkoholin käytöllä ja tupakalla.

Rööki pois ja siiderit minimiin.

Ai nykyään 10-15 kg on muutama kilo?

Noilla on kyllä ylipainoa vain ~5kg.

Vierailija
893/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nää yhtään lihavaa, tavallisen kokoisia naisia

Kyllä. Tavallisen kokoisia nimenomaan, koska ylipaino on hyvin tavallista. 

Vierailija
894/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan jos joku noista pitää jo L koon vaatteita niin mistä Amerikanläskit löytävät kaapunsa?

Vierailija
895/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fooolaaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivopestyttt kirjoitti:

Moni ihailemanne julkkis nainen on samaa kokoa. Joku Kim Kardashian peffoineen painaa 80kg.

70kg on normaali paino kilpahiihtäjä naisilla.

Terveisin nainen 171/58kg jota sanotaan sairaan laihaksi.

Kim painaa about 60kg

Mutta on vain 159cm "pitkä" eli samaa kokoa kuin kuvien naiset.

Näyttää feikkikuvissaan normaali mittaiselta.

Lollotiloo nyt oikeasti, Kim Kardashian _ei todellakaan_ ole samaa kokoa kuin keskiverto suomalaisnainen :D :D

Apua mitä itsepetosta ja selittelyä joillain, jos oikeasti uskovat olevansa samaa kokoa Kim Kardashianin kanssa kun ovat noin 164cm/72kg.

LOL.

Tässä vielä (paparazzi)kuvaa Kimistä, hän on hoikka ja siro nainen eikä tod mikään 70-80 kiloinen:

https://images.app.goo.gl/peJDQL7QjCM3oRpQ8

https://images.app.goo.gl/Gi7hrUMVN9No911c9

Ja siis on ihan ok olla se 164cm/73kg kuten keskiverto suomalaisnainen, mutta se on vain valhe ja itsepetosta kuvitella Kim Kardashianin olevan samaa kokoa.

Hoikka ja SIRO? Ok. Kun jän itse kertoi mittansa hän kertoi niiden olevan 158/63. Ihan siis ok, mutta en nyt siroksi sanoisi.

Mun mitat on hyvin lähellä hänen mittojaan. Kaikki paitsi rintojen koko, joka on mulla pieni. Mun luusto on siro ja lempinimi oli keiju pitkälle aikuisuuteen. En tiedä Kimistä, mutta jos on kapeat ranteet ja nilkat niin kaipa voi sanoa siroksi vaikkei laiha olekaan.

Vierailija
896/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä naisvihaa koko ketju

Vierailija
897/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, nämä ihmiset ovat 164cm pitkiä ja painavat 72kg? Ja edustavat ”tavallista suomalaista naista”? Ei prkl, hehän ovat useamman kilon ylipainoisia. Ei kai tässä olla menemässä USAn tielle ja koiteta muuttaa terveyskäsityksiä mainostamalla ylipainoa uutena normaalina ja siten myös terveellistä? Sillä ylipainoisia nämä ovat elleivät käy salilla kasvattamassa lihasmassaa. Mitä on tapahtunut ns. Normaalipainolle kun sitä ei mainosteta juuri missään? Se on aina vain joko liian hoikka, fitnessmalli tai ylipainoinen vaikka Siinä välillä on kasa normaaleita terveen painoisia ihmisiä. Ei hyvä heilu jos täällä ruvetaan tyrkyttämään ~5kg ylipainoisia ihmisiä uutena normaalina….

Vierailija
898/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puhutaan ihan siitä ylipainon haitallisuudesta vaikka, mitä tässä ketjussakin on jankattu. Lihava on lihava sukupuolesta riippumatta. Kyllä minulle pahin turn off on keskivartalolihava, manboobsit omaava mies. Monesti näillä on myös hyllyvää pyllyä.

Vierailija
899/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173 ja painan 69 kg. Siinä on 4-5 kg "ylimääräistä", jonka olen ihan itse kerryttänyt sohvalla irtokarkkeja syöden nyt korona-aikana. Helmikuun alussa aloitan tiukan dieetin ja palaan ruotuun!💪 Olo on pullukka, vaikka peili on melko armollinen.

Vierailija
900/1022 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70kg on miehen painoksi todella alhainen, ellei kyseessä ole hobitti.

Katsopa kuule vaikka harrastesarjoja missä tahansa urheilulajissa jossa kilpailijan paino selviää painoluokasta (paini, nyrkkeily).

69kg on jo välisarja ja 75kg keskisarja nyrkkeilyssä.

Kuka tahansa urheilullinen 175-180cm mies joka ei nimenomaan bodaa lihasmassaa salilla on 70kg painoisena hoikahko mutta hyvinkin jäntevä ja lihaksikas vaikka ei mikään ammattiurheilija olisikaan.

Nyt pitäisi ymmärtää urheilusta sen verran, että punnitusvaiheessa ollaan pudotettu nestepainoakin pois kilotolkulla. itse urheilusuorituksen aikana ollaan jo painavampia, saati sitten kisakauden ulkopuolella.