Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Vierailija kirjoitti:
No siis onhan noi läskejä
Ei kyllä ”läskejä” ole, mutta hieman pönäköitä/normaalivartaloisia kyllä.
Ehkä noilla on tullut kilot ns. oikeisiin paikkoihin ja lihasta myös, kun eivät ole löysän pulleron näköisiä?
Livenä voi tietty näyttää sit eriltä.
Susanna näyttää suloiselta ja jotenkin hyvältä/sydämelliseltä ihmiseltä kasvoista.
Stephanie Towers 198cm ja 113 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.
1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.
2) miehet on Suomessa edelleen läskimpiä kuin naiset.
3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi
2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.
Miehen ylipaino on aina turn off. Googlaa John Krasinski jos haluat esimerkin raamikkaasta miehestä.
Miehen pitää olla normaalipainoinen tai hoikka jos ei omista lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi olla M-koko? Itse olen sen 10 kg kevyempi ja käytän pääasiassa M-koon vaatteita.
Olen itse 165 ja 77 kg ja vaatekokoni on 38/40 tai M ja olen kaikkia noita kuvien naisia hoikemman näköinen (urheilen päivittäin).
Lihaksien massatiheys on suurempi kuin rasvakudoksen. Ja urheilu yleensä kasvattaa juuri sitä lihasmassaa.
Kun itse aloin käymään kuntosalilla, painoni nousi, mutta moni pieneksi käynyt vaate alkoi mahtua päälle, koska vyötärön ympärys pieneni. Yläosan vaatteista taas moni kävi pieniksi, koska hartiat levisivät lihasten kasvaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.
1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.
3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi
2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.
Miehen ylipaino on aina turn off. Googlaa John Krasinski jos haluat esimerkin raamikkaasta miehestä.
https://assets.rebelmouse.io/eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJpb…
Eli naiset inhoavat tällaisia raamikkaita dad bod-miehiä, ja haluaisivat mieluummin 170cm/60kg hoikan miehen?
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten niin monella normaalipainoisellakin naisella on tanakat reidet eikä yhtään kapene nilkkoja kohti... Eniten silmään pistävät nuo paksut reidet.
Haha, pistäähän se nyt varmasti vähän kaikki silmään kun elää vaan netissä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää ilmiö kun läskikasamiehet väittää olevansa ”raamikkaita” tai ”isokokoisia” tai ”nallekarhuja” on tismalleen sama ilmiö kuin se, että läskit naiset sanoo olevansa kurvikkaita. Ei, olette läskejä! Ja tiedoksi sulle, läski mies ei tosiaankaan ole raamikas. Läski mies on epäluonnollinen ja naisellisen näköinen. Miestissit ja lihava maha =\= raamikkuus. Luoja tota sun itsepetosta.
Oijoijoi,. minulla alkoi jöpöttämään Fannin farkkupepulle!
No kyllähän nuo melkoisia potseja oli.
Eikös tämän ollut tarkoitus kertoa, miten saman painoiset voi näyttää eriltä.
Itse olen 171/69. Ja käytän kokoa M. En näytä keltään noista, koska olen tiimalasi mitoilla 99-75-99. Niin vaan ollaan kaikki erilaisia ja hyvä niin. Kukaan ei ollut jäätävän iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset inhoavat tällaisia raamikkaita dad bod-miehiä, ja haluaisivat mieluummin 170cm/60kg hoikan miehen?
Siis tollahan on alhainen rasvaprosentti :D voi Jeesus sentään, korkea lukema vaa’alla ei tarkoita kuvan miehen ja sun kohdalla samaa asiaa. Miehillä vääristyy kehonkuva selvästi toisin päin kuin naisilla, kuvitellaan että 100kg ja b-kupin tissien kanssa kuvitellaan näyttävänsä samalta kuin kuvan 100kg mies :D
Riippuu pituudesta tietysti, mutta 165 senttinen 70 kiloinen on läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi olla M-koko? Itse olen sen 10 kg kevyempi ja käytän pääasiassa M-koon vaatteita.
Olen itse 165 ja 77 kg ja vaatekokoni on 38/40 tai M ja olen kaikkia noita kuvien naisia hoikemman näköinen (urheilen päivittäin).
😳 Mä oon 162/62, yläosat 40/42 ja alaosa yleensä 40 koska 38 ei mahdu vyötäröltä... Pidän itseäni ylipainoisena koska makkaroita on. Näytän kuitenkin pienemmältä kuin yksikään kuvien naisista...
Voithan sinä pitää itseäsi vaikka maksamakkaraleipänä, mutta virallisesti et kyllä ole ylipainoinen. Anna vähän armoa itsellesikin. Mitä se makkara sun elämään todellisuudessa vaikuttaa?
No siinä se vaikuttaa että se on siellä mahassa eli juuri siellä missä rasva on terveydelle haitallisinta. Ärsyttää myös et joutuu aina käyttämään löysiä tai yksinkertaisesti liian suuria vaatteita koska vyötäröstä ei mahdu. Olen myös rumemman näköinen kuin olisin hoikalla vatsalla ja tämä vaikuttaa yleiseen mielipiteeseeni itsestä, en voi katsoa hyvillä mielin peiliin. Kiloja ei ole liikaa mutta rasvaprosenttia todellakin on.
Eli huonommassa kunnossa olet kuin jutun naiset. Tänne tulit elvistelemään silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tollahan on alhainen rasvaprosentti :D voi Jeesus sentään, korkea lukema vaa’alla ei tarkoita kuvan miehen ja sun kohdalla samaa asiaa. Miehillä vääristyy kehonkuva selvästi toisin päin kuin naisilla, kuvitellaan että 100kg ja b-kupin tissien kanssa kuvitellaan näyttävänsä samalta kuin kuvan 100kg mies :D
Selkeästi on ylimääräistä vatsaa.
Mutta kummasti se lakkaa naisia häiritsemästä kun on pitkä, harteikas ja komeanaamainen.
Vaatteet päällä vs. uimarannalla bikineissä se todellinen tilanne näkyy paremmin.
Vaatteilla saa vartalon mallista riippuen peiteltyä ylimääräistä vielä tuossa vaiheessa, kun ei ole lihava.
Totuus paljastuu sitten, kun vaatteet otetaan pois.
Käsittääkseni tuon kokoisena se ylipaino ei ole kuitenkaan vielä terveydellinen riski, eli sen puoleen ihan sama?
Pituus olisi ollut hyvä ilmoittaa. On ihan eri asia olla 180 cm/70 kg = BMI 21,60 normaali paino, 170cm/70kg = BMI 24,2 normaali paino, tai 160 cm/70 kg = lievä ylipaino BMI 27.30.
Ja joo, toki tiedän että lihakset vaikuttaa painon ohella mutta silti sanon, että lyhyelle tai lyhyehkölle naiselle 70kg on yksinkertaisesti liikaa. Olen itse 161 cm ja treenaan salilla tavoitteellisesti jo vuosien ajan. Painan 64 kg ja olen timmissä, lihaksikkaassa kunnossa. Vaatekoko s ja m. En usko, että ilman mitään doping-aineita saisin itseni 70 kiloon siten, että kyseinen painonnousu olisi lihasta eikä läskiä. Siinä mielessä ärsyttää, kun jengi selittää kaltaisistani lyhyistä mutta (lievästi) ylipainoisista henkilöistä, että "ei BMI kerro kaikkea, on sillä lihastakin". Pitää oikasti olla lähes ammattitason tai muuten todella kovan tason urhelija, jos haluaa että BMI on yli 25 ja rasvaprosentti matala/matalahko.
Minä olen suurinpiirtein tuon kokoinen, eli käytän vaatemerkistä riippuen kokoa M tai L. Olen ihan tyytyväinen itseeni ja kokooni. Olen terve, jaksan kuntoilla ja vaatteet näyttävät hyviltä päälläni. Koko on pysynyt samana koko aikuikäni (raskaudet poislukien). En näe mitään syytä laihduttaa. Eivät kaikki halua olla laihoja. Paljon onnellisempi olen kun voin syödä hyvin ja kohtuudella herkuttelen, kuin että kieltäytyisin aina herkuista ja olisin laiha ja nälissäni.
No siinä se vaikuttaa että se on siellä mahassa eli juuri siellä missä rasva on terveydelle haitallisinta. Ärsyttää myös et joutuu aina käyttämään löysiä tai yksinkertaisesti liian suuria vaatteita koska vyötäröstä ei mahdu. Olen myös rumemman näköinen kuin olisin hoikalla vatsalla ja tämä vaikuttaa yleiseen mielipiteeseeni itsestä, en voi katsoa hyvillä mielin peiliin. Kiloja ei ole liikaa mutta rasvaprosenttia todellakin on.