Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.
Olen koko elämäni juossut 40-60 km viikossa eli juoksen 5 kertaa viikossa. Ja silti olen ylipainoinen. Juoksen myös koko - ja puolimaratoneja. Sun ohje on täysin paska, siis ”lenkille siitä”. Se ei noita nuoria laihduta. Se syöminen on se juttu mikä laihduttaa ja kaikill sekään ei toimi.
Muuten ei mitään, mutta juokset ehkä liian lyhyitä lenkkejä laihtumisen. Aikanaan kun itse juoksin paljon, sellaiset 15-20 km lenkit laihdutti helposti, tai toisin sanottuna piti syödä paljon tai paino lähti tippumaan. 10 km lenkit taas vain lisää (minulla ainakin) lihasmassaa ja painoa
Juoksemista ei kannata harjoittaa laihtumisen vuoksi, vaan terveyden.
t. ylipainoinen juoksija
Kuka hemmetti nuo on stailannut noihin kuviin?
Ei nuo minusta mitään läskejä ole saati ansaitse tällaista arvostelua. Vaikka olen itse juurikin sen reilu 50kg ja pikkuisen pidempi, mielestäni tuon kokoinen on myös oikein hyvä, kunhan on TERVE. Sitten kun painosta alkaa olla terveyshaittaa, sitä on liikaa, ulkonäköseikoista viis.
Se tosin on mielestäni huolestuttavaa, että tämä on se keskiarvo. Laskuissa on mukana kuitenkin naiset 18 vuotiaasta asti, ja vaikka nuortenkin lihavuus yleistyy, suurin osa taitaa kuitenkin lihota vasta aikuisiällä, joten 25+ naisten keskiarvo lienee jo merkittävästi korkeampi ja se alkaa jo olemaan selvä terveysriski...
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo minusta mitään läskejä ole saati ansaitse tällaista arvostelua.
40 sivua näiden täysin normaalilta näyttävien ihmisten solvaamista ”hirveiksi plösöiksi” on ihan järkyttävää.
Todella liiallista, jopa vaarallista ylipainoa näkee Suomessa ihan päivittäin molempien sukupuolten edustamana - nämä naiset tässä eivät edusta sitä.
170 ja 50 on kyllä laiha ruipelo. Missä lihasmassa, ei tuohon painoon edes lihasta mahdu. Sori vaan luurangot ja kolinan ylistäjät.
Anorektinen on teistä sopiva vaikka ne bmi rajat on jo ajat sitten todettu vääriksi ja vääristäviksi.
Teidän kehokuva on juuri se vääristynyt kehokuva.
Kuvista näkee eron vanhemman ja nuoremman ihmisen vaatetustyylissä. Vanhemmat selkeästi osaavat pukeutua siten että vaate imartelee ja korostaa vartalon hyviä puolia. Nuoremmilla tiukat vaatteet jotka valitettavasti korostavat pyöreyttä ja ylipainoa. Ei imartele yhtään.
Kauniita naisia kaikki kyllä.
yksi 40 v nainen
Näytän itse paaaaaljon pienemmältä ja käytän kokoa L. En todellakaan usko näitä M-kokoisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista. Olen 170cm ja 64 kiloa, mulla ei ole S koon vaatteita juuri ollenkaan paitsi voi joku väärin mitattu ja ommeltu olla... en menis niillä pätemään. Terveisin M tai L.
Sama:D
Vierailija kirjoitti:
Näytän itse paaaaaljon pienemmältä ja käytän kokoa L. En todellakaan usko näitä M-kokoisiksi.
Voin kertoa et näytä 😀
Siis missä on ollut, että 70 kg on joku jäätävä läski? Kyllä se jäätävä tulee silloik, kun tuon pituisen naisen paino alkaa lähennellä kolmenumeroista lukua.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista näkee eron vanhemman ja nuoremman ihmisen vaatetustyylissä. Vanhemmat selkeästi osaavat pukeutua siten että vaate imartelee ja korostaa vartalon hyviä puolia. Nuoremmilla tiukat vaatteet jotka valitettavasti korostavat pyöreyttä ja ylipainoa. Ei imartele yhtään.
yksi 40 v nainen
Varsinkaan tuollaiset leveälahkeiset housut eivät pue isoreisistä ihmistä! Tekee vielä leveämmän ja tönkömmän näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista. Olen 170cm ja 64 kiloa, mulla ei ole S koon vaatteita juuri ollenkaan paitsi voi joku väärin mitattu ja ommeltu olla... en menis niillä pätemään. Terveisin M tai L.
Mä olen 170/63 ja mun vaatteet on S-kokoa. M roikkuu päällä. Harvemmin kyllä ostan ”kirjainkokoja”, koska usein niissä on typerä malli, koska sen pitää mennä kaikille samankokoisille, 36-38 ja housuissa tuumakoot, paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi 40 v nainen
Varsinkaan tuollaiset leveälahkeiset housut eivät pue isoreisistä ihmistä! Tekee vielä leveämmän ja tönkömmän näköisen.
Ai kapeat lahkeetko olisi paremmat? Nimenomaan leveät lahkeet reitevälle.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hemmetti nuo on stailannut noihin kuviin?
Varmaan ihan itse ovat itsensä stailanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksi 40 v nainen
Ai kapeat lahkeetko olisi paremmat? Nimenomaan leveät lahkeet reitevälle.
En tiedä, mutta tuossakin yhdessä kuvassa näkee, että ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo minusta mitään läskejä ole saati ansaitse tällaista arvostelua.
40 sivua näiden täysin normaalilta näyttävien ihmisten solvaamista ”hirveiksi plösöiksi” on ihan järkyttävää.
Todella liiallista, jopa vaarallista ylipainoa näkee Suomessa ihan päivittäin molempien sukupuolten edustamana - nämä naiset tässä eivät edusta sitä.
Eivät nuo ehkä hirveitä plösöjä ole, mutta suunta on selkeä. Tuollaisesta habituksesta on tullut "normaali" viimeisen 20 vuoden aikana, mitä se normaali on taas 20 vuoden päästä? +10 kiloa taas tähän? Lihavuus aiheuttaa jatkuvaa matala-asteista tulehdusta, eikä tulehdus ole koskaan terveellinen tila.
Juoksemista ei kannata harjoittaa laihtumisen vuoksi, vaan terveyden.
t. ylipainoinen juoksija
Muuten hyvä mutta ylipaino yhdistettynä niveliin iskuja tuottavaan urheiluun ei kyllä tuo terveyttä vaan lonkkaleikkauksen jo 51 vuotiaana. Kaveri kun kulkee seuraavat kuukaudet kainalosauvojen kanssa.
Suosittelee hiihtoa tai uintia tms polville ja lonkille ystävällisempää urheilua.
Eivät nuo ehkä hirveitä plösöjä ole, mutta suunta on selkeä. Tuollaisesta habituksesta on tullut "normaali" viimeisen 20 vuoden aikana, mitä se normaali on taas 20 vuoden päästä? +10 kiloa taas tähän? ;
Niinpä, täällä on kymmeniä sivuja kiihkeää valitusta siitä ettei kuvien naisia saa kutsua ylipainoisiksi koska ne ovat "täysin normaalipainoisia"
Valitettavasti kumpikin pitää yhtä aikaa paikkansa. Tällä hetkellä on jo ihan normaalia olla ylipainoinen.
Kaikkein pelottavinta on se että joukon nuorin "normaali" nainen on jo parikymppisenä lääketieteellisessä mielessä sairaalloisen ylipainoinen. Ei ole vaikea kuvitella miltä tuo näyttää 20v kuluttua
Vaatekokoon vaikuttaa myös henkilön pituus ja luuston koko.
Pitkä nainen voi olla hoikka, ihan normaalipainoinen ja kokoa 40 tai M-L, kun taas lyhyempi esim 150-160 cm pitkä nainen koossa 40 tai M-L on useimmiten lihava ja ylimääräistä painoa löytyy reippaasti.
Yleensä lyhyempi noin 150-160 cm pitkä nainen on hoikkana ja normaalipainoisena keskimäärin kokoa 34 tai XS. Tuon pituisella lyhyemmällä naisella koossa 40 tai M-L on yleensä painoa jo melkoisesti liikaa. Yli 170 cm pitkä nainen kokoa 34 tai XS on taas useimmiten hyvin laiha ja alipainoinen.
Alkuperäisen artikkelin henkilöt ovat ylipainoisia, kauniita ihmisiä mutta ylipaino toki on haitallista terveydelle.