Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
En ymmärrä heteronaisten logiikkaa. Te itse kehutte aina kaikkia naisia alistavia valintojannw yksilönvapaudeksi. Minua vahingoittaa tasan enemmän avioituvien akkojen sukunimivalinnat kuin yhdenkään ihmisen liikakilot. Ne jos mitkä ovat yksityisasia. Ette te voi pakottaa ketään syömään kuten te haluatte. Sitä kutsutaan yksilönvapaudeksi.
Heteronaiset abortoi tyttöjä, syrjii naisten nimiä ja suostuu leluiksi miehille joka heikentää kaikkien naisten asemaa. Silti kiljutte miten teidän valintoihinne ei saa puuttua. Sitten kuitenkin itse puututte toisten kehollisiin valintoihin. Nämä parjatut on aina naisia.
Minä kannan liikakilojani vapaasti niin kauan kun sukunimet menee miesten mukaan. Vapaushan ei koskaan ole väärin, eihän? ;)
Ollaan me rumia kirjoitti:
Ja missä viipyvät vastaavat kuvat miesihmisistä, pituudeltaan ja painoltaan keskiarvoiset suomalaiset miehet?
Ovatko hekin paitsi lihavia, myös rupsahtaneita, ikäistään vanhemman näköisiä, kasvoistaan rumia ja tyylittömästi pukeutuneita, läskejä ja pahasti terveyden vaarassa olevia posareita?
Todennäköisesti kyllä. Miesten lihavuus on ihan yhtä vaarallista terveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että naisten paino aiheuttaa niin voimakkaita tunteita. Keksin monta pahempaa, halveksuttavampaa ja kamalampaa asiaa kuin ylipaino mutta näitä kommentteja kun lukee, niin menee taas usko ihmisiin. Tai ainakin suhteellisuuden tajuun. Ketään ei oikeasti kiinnosta saatko sinä ängettyä perseesi S-, M- tai L-kokoon eikä sinun mielipiteesi toisten ihmisten painosta tai koosta. Onko sellainen ihminen oikeasti henkisesti terve ja psyykkisesti tasapainossa, jos kokee ylemmyydentunnetta omasta painosta verrattuna jonkun muun painoon.
Ehkä siksi että ylipainoinen nainen on niin harvoin haluttava? Tämä on siis parisuhde kysymys.
Näin juuri. Onhan se aika surullista, että 70% naisista (ja myös miehistä tietenkin) on tuhonnut tai tuhoamassa oman terveytensä ja ulkonäkönsä huonoilla elintavoilla ja sairaalloisella riippuvuudella ruokaan.
Varmasti monella on toive saada terve normaalipainoinen kumppani, ja kun sellaista on Suomesta harvinaista enää löytää, niin se sitten helposti purkautuu turhautumisena ja jopa avoimena vihana.
Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä mutta älä järkyty: Suurin osa ylipainoisista ja lihavista ON parisuhteessa ja jopa lisääntyminen on onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mmm35 kirjoitti:
Ja höpsis. Kaikki ylipainoisia, ja myös näyttävät siltä.
Saa alapeukuttaa jos huvittaa. Mutta 164cm/72kg on ylipainoinen. Tosiasia.
Niin, vaimoni on reilun sentin alle 164 cm ja ennen raskautta painoa oli kai joku 56 kg. Minusta se on sopiva. Pian nähdään kuinka hyvin hän palautuu, mutta tykkää onneksi terveellisistä ruuista ja kävelylenkeistä, joten eiköhän paino jatkossakin ala taas 5:lla. 7:lla alkava olisi kyllä aika raju lukema ja diabetes-riski ym. suurempia, jos ei ole esim. paljon urheilemalla saatua muskelia.
Tässä on yksi syy miksi en lapsia halua koska jos mun vaimo rupsahtais/lihoaisi raskauden myötä niin erohan siitä tulisi.
Pelkäisin sitä että vaimoke ei palaudu niihin mittoihin mitä hän oli ennen raskautta eli about 165/55.
Menis hyvä vaimoke piloille raskauden myötä.
Mikä näitä nykymiehiä oikein vaivaa? Testosteronin puute? Olemme mieheni kanssa viisikymppisiä ja hyvin on seksi sujunut 20vuotta, väliin saatu lapsia, olen lihonut. Ja silti seksi on hyvää, mieheni ei ole juossut karkuun kauhusta kirkuen kuten nämä mimosankukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että naisten paino aiheuttaa niin voimakkaita tunteita. Keksin monta pahempaa, halveksuttavampaa ja kamalampaa asiaa kuin ylipaino mutta näitä kommentteja kun lukee, niin menee taas usko ihmisiin. Tai ainakin suhteellisuuden tajuun. Ketään ei oikeasti kiinnosta saatko sinä ängettyä perseesi S-, M- tai L-kokoon eikä sinun mielipiteesi toisten ihmisten painosta tai koosta. Onko sellainen ihminen oikeasti henkisesti terve ja psyykkisesti tasapainossa, jos kokee ylemmyydentunnetta omasta painosta verrattuna jonkun muun painoon.
Ehkä siksi että ylipainoinen nainen on niin harvoin haluttava? Tämä on siis parisuhde kysymys.
Näin juuri. Onhan se aika surullista, että 70% naisista (ja myös miehistä tietenkin) on tuhonnut tai tuhoamassa oman terveytensä ja ulkonäkönsä huonoilla elintavoilla ja sairaalloisella riippuvuudella ruokaan.
Varmasti monella on toive saada terve normaalipainoinen kumppani, ja kun sellaista on Suomesta harvinaista enää löytää, niin se sitten helposti purkautuu turhautumisena ja jopa avoimena vihana.
Varmasti. Monella on myös toive saada henkisesti vakaa, hyväluonteinen ja kanssaeläjiä kunnioittavasti kohteleva kumppani, mutta joutuu sitten tyytymään itseriittoisiin pelleihin. Sekin purkautuu helposti turhautumisena ja misantropiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mmm35 kirjoitti:
Niin, vaimoni on reilun sentin alle 164 cm ja ennen raskautta painoa oli kai joku 56 kg. Minusta se on sopiva. Pian nähdään kuinka hyvin hän palautuu, mutta tykkää onneksi terveellisistä ruuista ja kävelylenkeistä, joten eiköhän paino jatkossakin ala taas 5:lla. 7:lla alkava olisi kyllä aika raju lukema ja diabetes-riski ym. suurempia, jos ei ole esim. paljon urheilemalla saatua muskelia.
Tässä on yksi syy miksi en lapsia halua koska jos mun vaimo rupsahtais/lihoaisi raskauden myötä niin erohan siitä tulisi.
Pelkäisin sitä että vaimoke ei palaudu niihin mittoihin mitä hän oli ennen raskautta eli about 165/55.
Menis hyvä vaimoke piloille raskauden myötä.Mikä näitä nykymiehiä oikein vaivaa? Testosteronin puute? Olemme mieheni kanssa viisikymppisiä ja hyvin on seksi sujunut 20vuotta, väliin saatu lapsia, olen lihonut. Ja silti seksi on hyvää, mieheni ei ole juossut karkuun kauhusta kirkuen kuten nämä mimosankukat.
Mikä naisia vaivaa? Estrogeenin puute?
Yhä useampi pysyttelee sinkkuna, ja karsastaa pienituloisia, lyhyitä tai hinteliä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mmm35 kirjoitti:
Menis hyvä vaimoke piloille raskauden myötä.Mikä näitä nykymiehiä oikein vaivaa? Testosteronin puute? Olemme mieheni kanssa viisikymppisiä ja hyvin on seksi sujunut 20vuotta, väliin saatu lapsia, olen lihonut. Ja silti seksi on hyvää, mieheni ei ole juossut karkuun kauhusta kirkuen kuten nämä mimosankukat.
Tasa-arvo,feminismi ja sukupuoliroolien murtuminen aiheuttaa tätä että vastakkaisesta sukupuolesta tulee "turha" eli vain panokohde.
Nykyään kun kysytään miten sukupuolet eroavat toisistaan niin tulee vastaukseksi että ulkonäkö ja ulkonäköön liittyvät asiat.
Testosteroinit myös ovat laskeneet kehittyneissä maissa ja se vaikuttaa seksihaluihin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko ennen sitten kuitenkaan kaikki paremmin? Ihmiset oli kyllä laihempia mutta oliko ravinnon vähäisyys tai yksipuolisuus terveydelle hyväksi? Mites lapsikuolleisuus? Osteoporoosi? Keripukki? Lihavuus ei ole tervettä muttei sekään, ettei ihminen saa ravinnosta tarpeeksi välttämättömiä ravinteita. Tai että pysyy hoikkana mutta syö mitä sattuu, vetää röökiä ja kuluttaa elimistönsä ennenaikaiselle sairaseläkkeelle.
Ei tarvitse mennä katovuosiin asti kun ihmiset olivat pääasiassa terveellisissä mitoissa.
Tuota on tutkittu. Ruoka ei ollut ravintoköyhempää esimerkiksi pari vuosikymmentä sitten. Sittemmin vain yhden ainesosan käyttö on kasvanut huomattavasti.
Ja se ainesosa on sokeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. Monella on myös toive saada henkisesti vakaa, hyväluonteinen ja kanssaeläjiä kunnioittavasti kohteleva kumppani, mutta joutuu sitten tyytymään itseriittoisiin pelleihin. Sekin purkautuu helposti turhautumisena ja misantropiana.
Hyvä, ymmärrät siis miltä ajatus vastemielisestä kumppanista tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ennen sitten kuitenkaan kaikki paremmin? Ihmiset oli kyllä laihempia mutta oliko ravinnon vähäisyys tai yksipuolisuus terveydelle hyväksi? Mites lapsikuolleisuus? Osteoporoosi? Keripukki? Lihavuus ei ole tervettä muttei sekään, ettei ihminen saa ravinnosta tarpeeksi välttämättömiä ravinteita. Tai että pysyy hoikkana mutta syö mitä sattuu, vetää röökiä ja kuluttaa elimistönsä ennenaikaiselle sairaseläkkeelle.
Ei tarvitse mennä katovuosiin asti kun ihmiset olivat pääasiassa terveellisissä mitoissa.
Tuota on tutkittu. Ruoka ei ollut ravintoköyhempää esimerkiksi pari vuosikymmentä sitten. Sittemmin vain yhden ainesosan käyttö on kasvanut huomattavasti.
Mä olen töissä ruokakaupassa.
Voin sanoa että se mitä valtaosa ostaa on kaukana niistä terveellisistä valinnoista.
Hihna ladotaan täyteen jugurttipurkkeja, valmismehuja, pullia, sipsejä, colapulloja, "saunakaljoja" ja ties mitä. Vikaksi yksi 150 gramman salaattipussi.
Vierailija kirjoitti:
Joku käyttää nyt liian pieniä vaatteita. Minä käytän M kokoa ja olen 175cm ja 69kg
Ja mä oon 173 cm, 63 kg, koko L.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen töissä ruokakaupassa.
Voin sanoa että se mitä valtaosa ostaa on kaukana niistä terveellisistä valinnoista.
Hihna ladotaan täyteen jugurttipurkkeja, valmismehuja, pullia, sipsejä, colapulloja, "saunakaljoja" ja ties mitä. Vikaksi yksi 150 gramman salaattipussi.
https://cdn-manager.net/media/images/unhealthy-vs-healthy-grocery-shopp…
Sama huomio.
Enemmistön ostokset ovat lähempänä tuota ensimmäistä.
Yllättävän harvalla ei ole kärryissä mitään sokeriherkkua, kun laskee sokeriherkuiksi myös jugurtit (pl. kreikkalainen ja sen sellaiset) ja "tuore"mehut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset ovat kaikki lihavia ja ylipainoisia.
Minä olen mies ja ylipainoinen.
Erona meillä on, että ylipainoisista miehistä ei tehdä normalisoivia juttuja ja me miehet emme pidä ylipainoamme normaalina tai syytä siitä muita ihmisiä tai rakenteita.
Minä olisin 65 kiloisena normaalipainoinen eikä se olisi lainkaan liian laiha, Nyt olen 15 kg ylipainoinen ja tiedostan tämän olevan terveysriski enkä todellakaan valehtele itselleni, että olen komea tällaisena läskinä.
Hyvä, että tehdään normaalista naisen painosta normalisoivia juttuja. Niitä tarvitaan, kun naisten painoihanteesta on tehty niin valtava juttu viimeisten vuosikymmenten aikana. Te nykymiehet olette kasvaneet kieroon kauneuskäsitystenne kanssa, kun joka puolella ruoditaan naisten ulkonäköä päivästä toiseen ja ihastellaan syömishäiriöisiä.
Kyllä ne on kaikki naisille suunnattuja lehtijuttuja, jotka käsittelevät naisten lihavuutta, pukeutumista, lastenhoitoa, erilaisia niksejä, meikkijuttuja ja syömistä. Te poloiset kun ette osaa syödä, ettekä pukeutua, jos joku naistenlehti ei ole koko aikaa paijaamassa. Oletteko muka nähneet miestenlehdissä vastaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erona meillä on, että ylipainoisista miehistä ei tehdä normalisoivia juttuja ja me miehet emme pidä ylipainoamme normaalina tai syytä siitä muita ihmisiä tai rakenteita.
Minä olisin 65 kiloisena normaalipainoinen eikä se olisi lainkaan liian laiha, Nyt olen 15 kg ylipainoinen ja tiedostan tämän olevan terveysriski enkä todellakaan valehtele itselleni, että olen komea tällaisena läskinä.
Hyvä, että tehdään normaalista naisen painosta normalisoivia juttuja. Niitä tarvitaan, kun naisten painoihanteesta on tehty niin valtava juttu viimeisten vuosikymmenten aikana. Te nykymiehet olette kasvaneet kieroon kauneuskäsitystenne kanssa, kun joka puolella ruoditaan naisten ulkonäköä päivästä toiseen ja ihastellaan syömishäiriöisiä.
Kyllä ne on kaikki naisille suunnattuja lehtijuttuja, jotka käsittelevät naisten lihavuutta, pukeutumista, lastenhoitoa, erilaisia niksejä, meikkijuttuja ja syömistä. Te poloiset kun ette osaa syödä, ettekä pukeutua, jos joku naistenlehti ei ole koko aikaa paijaamassa. Oletteko muka nähneet miestenlehdissä vastaavaa?
Miehet ja miestenlehdet ovat rehellisempiä.
Niissä ei sanota että jos olet ylipainoinen, olet just sopiva ja huipputyyppi. Niissä sanotaan että olet läski, sinulla on mahaa. Ala treenata, tee duunia niin olet kuosissa.
Minä olen 172cm/68kg ja olen surkeakuntoinen läski. Vatsa pömpöttää ja on jenkkakahvatkin. Lihasta ei ole nimeksikään. Jos olisin nainen, varmaankin voimaantuisin kun olen sentään 41v ja kävelin Karhunkierroksen kesällä niin olenhan minä liikunnallinen tai jopa urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Voi kai sitä sitten sillaikin ajatella, että katovuosina ihmiset näyttivät hoikilta. Kolmasosasta Suomen kansaa tuli kyllä kauniita ruumiita nälänhädän vuoksi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja miestenlehdet ovat rehellisempiä.
Niissä ei sanota että jos olet ylipainoinen, olet just sopiva ja huipputyyppi. Niissä sanotaan että olet läski, sinulla on mahaa. Ala treenata, tee duunia niin olet kuosissa.
Minä olen 172cm/68kg ja olen surkeakuntoinen läski. Vatsa pömpöttää ja on jenkkakahvatkin. Lihasta ei ole nimeksikään. Jos olisin nainen, varmaankin voimaantuisin kun olen sentään 41v ja kävelin Karhunkierroksen kesällä niin olenhan minä liikunnallinen tai jopa urheilullinen.
Näinhän se on ja ei taida olla naamakirjassa eikä missään muussakaan palvelussa ylistyksiä, että ihana ja komee, kun mies on ottanut kesän ensimmäisen uimahousukuvan kauhean maharöllykän kanssa, kuten naisilla on tapana. Ei niin järkyttävää paskamahanaista olekaan, etteikö toiset paskamahat kehu sitä kauniiksi ja ihanaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Voi kai sitä sitten sillaikin ajatella, että katovuosina ihmiset näyttivät hoikilta. Kolmasosasta Suomen kansaa tuli kyllä kauniita ruumiita nälänhädän vuoksi,
Ei tarvi mennä kuin 80-luvulle, niin naisista pieni vähemmistö olivat läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuosikymmentä sitten ei ollut mitään katovuosia.
Tai 80-luvulla, 70-luvulla, tai 60-luvulla.
Eivät nuo naiset lihavia ole. Ylipainoa on kyllä jonkin verran. Useimmilla nykyään näyttää olevan.
Siis mitä täh? Tuo "oma pituus miinus 120" on tarkoitettu *malleille*. Jos sattuu olemaan 190 cm niin voi painaa 70 kg, on sitten kyllä jo aikaa hoikkaa tyttöä, mutta suuri osa siitä on kuitenkin pitkää säärtä (joka ohuempana ei paina niin paljon, kuin pää ja keskivartalo). Mutta jos 160-senttinen painaa 40 kg, niin ollaan pitkällä liiallisen laihuuden puolella. Ja jos sitä lyhyempiin pitäisi tuota soveltaa, päästäisiin nuorempien kohdalla jo vaatimuksiin leijumisesta.
Itse olen 160 cm, ja lääkäri aina huomauttaa, että hyvä kun olen näin keski-ikäisenä pitänyt itseni hoikkana. Painan 55 kg (joskaan omilla pitämisilläni ei ole siinä osaa eikä arpaa, lapseni vain viihtyi rinnalla pitkään, imettämiseen menee kaloreja. Jos pitää nyt välttämättä kommentoida jonkun painoa, niin kommentoidaan sitten, että onpas hyvinsyövä imeväinen). Kun nuorena opiskelijana painoin 50 kg, porukka kyseli, syönkö varmasti tarpeeksi. (En syönyt).
Kaikki nuo naiset vaikuttivat aivan normaaleilta, osa jokseenkin hoikilta. Tietysti haastatteluissa sitten tulikin esiin jalkapalloa ja ultrajuoksua -urheilullinen painaa enemmän kuin sohvaperuna, vaikka näyttää hoikemmalta, koska lihas painaa. Liikunta onkin paras keino näyttää hyvältä ja voida hyvin, lääkärin pitäisi kysyä montako tuntia liikuntaa viikossa ja miten päivittäinen puoli kiloa kasviksia, ei tuijottaa painoa.