Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Vierailija kirjoitti:
Siis yök hyi mikä ketju, av ämmät haukkuu kilvan toisiaan ja joku valoaivo keksi vetää mukaan thainaiset ja nyt niitäkin voi haukkua. Vaikka läskiksi jos ei muuta keksi🥴 Ootte säälittäviä🤡Kuvien naiset edustaa aika tavallista suomalaista naisen kokoa. Hienoa jos olette itse kuivan kesän oravia, kaikkien ei tarvii olla. Vaarallinen ylipaino on ihan eri kun alle 5kg yli normaalipainon.
Kehorauhaa bitches!
Iso osa ketjun haukkumisviesteistä taitaa kylläkin olla miehiltä, ei naisilta.
PS. Älä sinäkään hauku muita ”kuivan kesän oraviksi”, jos kehorauhaa haluat. Monenlaiset kehot on normaaleja ja hyviä, kauneus taas katsojan silmissä eli makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä tää aihe näin miehenä koska itse olen noin 180cm ja paino pyörii 90kg-95kg nurkilla ja minä en näytä edes lihavalle. Olen harteikas ja aika voimakas mutta kyllä mulla rasvaa myös on kehossa.
Ei minua kukaan pidä lihavana ja naisetkaan ei ole koskaan sanoneet minua lihavaksi ulkonäköni perusteella.
Mutta nainen samoilla mitoilla olisi melkoinen köntti koska nuo tuon jutun naisetkin näyttävät jo lihavilta.
Tässä nähdään juuri tän sairaan maailman lopputulema. Suhteessa samoissa mitoissa oleva mies on olevinaan normaali, kun nainen on muka lihava. Oma mieheni on 183 cm ja 90-100 kg ja näyttää mun mielestäni lihavalta, vaikka yhteiskunnan mielestä ehkä normaali/vähän vatsakas. Itse 167 ja jos painan vaikka 70 kg, olen muka kauhean lihava. Naisilla kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miehillä ja miehillä kuuluu olla enemmän lihaskudosta. Kummankin painoindeksit ovat siis verrattavissa toisiinsa.
Etkö ole kuullut sitä asiaa että lihas painaa enemmän kuin rasva ja painoon vaikuttaa myös ruumiinrakenne. Ei pelkän pituuden ja painon perusteella voi päätellä onko ihminen lihava vai ei vaan peilikuva sen kertoo.
Miehillä on keskimäärin enemmän lihaksia ja miehillä on usein jykevä kroppa joten sen takia miehillä on usein enemmän massaa kuin naisilla.
Juu, totta tuokin, mutta kuinka monella miehellä on oikeasti niin runsaasti lihasta, että ihan sen vuoksi menevät "ylipainon" puolelle. Ei kovin monella. Jos olen itse vierekkäin mieheni kanssa vaikka kuvissa, tottakai näytän pehmeämmältä kuin hän, mutta silti omaan silmääni hän näyttää minua lihavammalta. Hän on siis muuten lihaksikas, mutta vatsaa löytyy. Itselläni rasvat tasaisesti.
Väitän että enemmistöllä. Olin nuorena hoikka ja lihaksikas. Ei taatusti ollut yhtään ylimääräistä rasvaa ja sixpack komea. Silti eräässä punnituksessa BMI näytti ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Samapa se kummassa sukupuolessa löytyy enemmän läskiä ja kuinka paljon kumppani painaa jne. Tärkeintä on se oma kroppa. Jos painoindeksi näyttää ylipainoa niin tee asialle jotain äläkä mieti muiden kiloja.
Ei ole sama. Naiset tosin yrittävät epätoivoisesti kaikenmaailman hömpällä saada miesten biologiaa kääntymään, mutta turhaan. Mies tarvitsee seksuaaliseen syttymiseen naisen joka näyttää haluttavalta ja lihavuus ei ole sitä naisilla.
Mitä teen, mies haluaa muutta korpen ja elä omavaraisesti. Muutanko hänen kanssaan ja rakennan pari luxus mökkiä?
Vatsakas mies on sairas mies, siinä on sisäelimet kovilla ja terveys retuperällä, ei terve hedelmällinen nainen sellaisesta kiihotu.
En voisi olla muun kuin solakan miehen kanssa, ja tietysti olen itsekin solakka.
Minulla on hoikka, muodokas vartalo mutta kasvojen luusto on kirveellä veistetty. Lihavakin voi olla kaunis jos kasvot on kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta linkistä näkee kaiken, mikä suomalaisissa naisissa on vialla.
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.
Tänne jos joskus eksyy joku hoikka kehitysmaalainen nainen vaimoksi, muutaman vuoden jälkeen hoikkuudesta ei ole enää tietoakaan. :D olet varmaan nähnyt esim. thaipunkeroita peliautomaateilla?
Nuo lyhyet ja lyhytjalkaiset naiset näyttävät muutenkin helpommin lihavilta, ei tarvita kuin 10kg ylimääräistä niin palloefekti on taattu.Eikä ne thaimuijat muutenkaan mitään kauhean nättejä ole. Siroja aluksi ehkä. Pari vuotta suomessa ja +10-15kg. Ihmettelen muutenkin, kuka pitää keskimääräistä thaimuijaa hyvännäköisenä ja jotenkin erityisen tavoiteltavana. Aika harva niistä meinaan on missthailand.... XD
Et ole tainnut koskaan käydä Thaimaassa? Tai yleensäkään missään aasiassa? Aasiassa on Thaimaan lisäksi 47 muuta valtiota.
Normaalipainoisia näyttäisi olevan.Nykymaailmassa on vääristynyt kehon kuva,koska hoikkia/laihoja pidetään normaalipainoisia,mitä eivät ole.Se on se totuus.Mallimaailma on vääristänyt naisen kehonkuvan,mallien ruokavaliot ovat suorastaan sairaita ,jotta pysyvät siinä muotimaailman vaatimassa nollakoossa.Siksi kun näemme jatkuvalla syötöllä noita mallikuvia vääristyy se todellinen naisen malli.
Osa noista näytti jopa hoikilta, eli kropan malli kyllä vaikuttaa suuresti siihen miltä näyttää noissa mitoissa. Muodokkaammillakin näytti olevan erottuvat vyötäröt tallella. Mä kyllä sanoisin, että ei nuo ole mitenkään jättimitat vielä. Isot rinnatkin muuten painavat.
Saa nähdä milloin tupakoitsijat alkavat normalisoimaan harmaita keuhkoja tai alkoholistit viinamaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vatsakas mies on sairas mies, siinä on sisäelimet kovilla ja terveys retuperällä, ei terve hedelmällinen nainen sellaisesta kiihotu.
En voisi olla muun kuin solakan miehen kanssa, ja tietysti olen itsekin solakka.
Mulla sama, etten voisi olla lihavan naisen kanssa. Onneksi oma on aika hoikka.
Mielestäni ihan mukava nähdä miten samat pituus ja paino voivat näyttää erilaisilta eri ihmisillä. Muutamista ei uskoisi, että ovat 70 kiloisia (eka, toka ja viimeinen).
Minulla on nuoresta asti ollut kehodýsmorfia, olen 175cm ja painan saman verran, kuin kuvien naiset. Olen lihaksikas ja treenaan aktiivisesti, mutta silti koen että 72kg on näinkin pitkälle ihmiselle liikaa ja olen kamalan iso joka suuntaan. Lohduttavaa, että noista 10cm lyhyemmistä naisistakaan eivät suurin
osa näytä valtavilta.
Ollapa vielä 70kg...
N35, 162cm ja 98kiloa
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä milloin tupakoitsijat alkavat normalisoimaan harmaita keuhkoja tai alkoholistit viinamaksaa.
Ei ole tippaakaan sama asia. Nuo ovat terveitä, hyvinvoivia naisia. Älä yritä vääntää mustaa valkoiseksi.
Tämä pahanmielen paskaketju sietäisi poistattaa
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hoikka, muodokas vartalo mutta kasvojen luusto on kirveellä veistetty. Lihavakin voi olla kaunis jos kasvot on kauniit.
Enklannissa on jopa oma sanansa sinua varten: "butterface" = uskomattoman hyvännäköinen pantava vartalo kunhan vaan suostuu pitämään paperipussin päässään.
Musta on vähän outoa, jos ei pysty lukemaan puhtaaseen kauneus- ja painoihanteisiin liittyviä juttuja ilman triggeröitymistä ylipainon terveyshaitoista tai vaarallisen ylipainon normalisoinnista, jotka eivät siis tärkeydestään huolimatta selvästi ole lehtijutun aihe. Kuulostaa vähän lapselliselta nuo väitteet että kaikki jutun henkilöt näyttävät "selkeästi ylipainoisilta" tai "pulskilta" - tulee mielikuva lapsen tavasta kohdata itselleen vastakkaisia väitteitä - tukkii korvat ja sulkee silmät.
On joka tapauksessa silkkaa hurskastelua väittää että, kaikki näyttäisivät selkeästi ylipainoisilta. Painoindeksit ja ylipainon määritelmät sikseen, niistä on turha vääntää kun ne on jo tiedossa - mutta jos kerta tarkastellaan vain olemusta niin kyllähän esimerkiksi Lila näyttää täysin normaalipainoiselta! Ja jos olisi vain kaksi ääripäätä, niin kuin jotkut täällä näyttävät ajattelevan, niin jopa lähempänä hoikkaa kuin pulleaa olemukseltaan.
Sen toteaminen ääneen ei ole terveydelle haitallisen ylipainon normalisointia, vaan sokean, pelkkään painoon perustuvan kauneusihanteen haastamista. Ja jos terveys on sydäntäsi lähellä, tietänet että sen haastaminen on myös erittäin hyödyllistä terveyden kannalta. Se että painon ja ulkonäön tunnustetaan tarkoittavan eri asioita, (vaikka toki vaikuttavatkin toisiinsa), voidaan torjua esimerkiksi ilmiötä, jossa on jääty koukkuun pelkän puntarin lukemaan eikä enää eroteta esim. lihaksien vaikutusta painoon, vaan laihdutetaan alipainoisenakin pakonomaisesti, vaikka se uhkaisi omaa terveyttä.
Lisäksi jutun lopusta löytyvät Terhi ja Johanna eivät näytä omaan silmiin selvästi ylipainoisilta hekään, vaan täysin keskikokoisilta, mikä on koko sekin siinä missä iso tai pienikin. Voi hyvin olla, että paljon kuvissa saa aikaan myös oikean kokoisella vaatetuksella ja asennolla, sitä en kiistä. Mutta pelkät kuvat materiaalina, ei tuossa ole hirveästi kiisteltävää edes "makuasioiden" puitteissa, etteivätkö näyttäisi hyvinkin keskikokoisilta. Myöskin eka kuva menee samaan, ja hänellä ehkä isommat vaatteet varmaan korostavat mielikuvaa hoikkuudesta, jos siis pelkästään kuvan luomasta ulkonäöstä puhutaan.
Keskustelu ylipainon määritelmästä ja terveysvaikutuksista on sitten erikseen. Se pointti on tärkeä itsessäänkin, eikä sitä edistä tämän lehtijutun pointin vääristely, että näyttäisivät kaikki kuvissa kooltaan samalla. Jos aidosti koet näin, on joko kehonkuva tai näytön skaalaus vähän pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Polttamisen voi helposti lopettaa mutta suurin osa ei pääse läskeistään eroon koskaan pysyvästi. Sen takia siitä suututaan jos joku mainitsee asiasta. Harva kuitenkaan suuttuu jos mainitsee heidän röökaamisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tippaakaan sama asia. Nuo ovat terveitä, hyvinvoivia naisia. Älä yritä vääntää mustaa valkoiseksi.
Tämä pahanmielen paskaketju sietäisi poistattaa
Mistä tiedät että he ovat terveitä? Ylipaino on yhtä suuri riski kansanterveydelle kuin tupakka ja alkoholi.
Mä olen ylipainoinen mies kuten on myös nuo naiset ylipainoisia.
Kelpaako heille saman tasoinen mies vai kelpaako heille normaalipainoinen mies vaan?
Hyvin usein ylipainoinen nainen luulee olevansa normaalipainoinen joten heille miehen ylipaino on turn off.
Ei, vaan sinä valehtelet ja vääristelet asioita. Mietipäs nyt omia kommenttejasi. Ensin yritit leimata mperheeni uskonlahkoon kuuluvaksi, sitten epäilit, että pakottaisin tyttäreni pukeutumaan kukkamekkoihin ja lopuksi vielä vääristelit, että minä vaatisin naisen olevan silmissäni viehättävä ja haluttava. Ja tyttäret saavat todellakin pukeutua niinkuin itse haluavat, eli haluavat pukeutua mekkoihin.