Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Vierailija kirjoitti:
Parantunutehkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska laittaa noille sykemittarit käteen ja tarkastella leposykkeitä. Itellä leposyke on 62. Hieman ylipainoisella sisaruksellani se on 102. Itse olen normaalipainoinen, mutta liikun paljon.
Ylipainoinenkin nainen voi olla hyvin kaunis, mutta terveellistä se ei ole. Toki erittäin aktiivinen ja paljon liikkuva lievästi y
lipainoinen nainen saattaa olla terveempi kuin sellainen laihaläski, joka ei liiku ikinä ja elelee vaahtokarkeilla ja siiderillä.Kehota sisartasi hakeutumaan lääkäriin, noin korkea leposyke ei ole normaali edes ylipainoiselle.
Kyllä minulla anoreksiassa ja anemiassa sykkeet 100-120.
Ja sekö on mielestäsi normaalia, että ihminen on anorektinen aneemikko?
Ei. Olin normaali painoinen ennen sairautta kuin nuo naiset. Nyt kuormitan yhteiskuntaa sairauseläkeläisenä.
Ihan OT, mut onko toi kuvassa vikana oleva oikeesti 40v?? Näyttää ihan 60+...🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terhille pitäisi tehdä muodonmuutos. Toisenlaiset silmälasit ja nuorekkaampi kampaus. Mä olen Terhiä kolme vuotta nuorempi, mutta Terhi näyttää mua joku 10 vuotta vanhemmalta. Kun mietin muita tuntemiani n.40v naisia, niin näyttävät joko ikäiseltään tai nuoremmalta. Mun äiti on 62v eikä kyllä paljoa Terhiä vanhemmalta näytä.
Hän ajatusvirhe, olen siis Terhiä kolme vuotta vanhempi! Olen siis 43v.
Ei olisi tarvinnut suotta mainita yhtä, huomasin muitakin ajatusvirheitä.
Kuten? Kylmä fakta kun on se, että Terhi näyttää yli 50-vuotiaalta vaikka on 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terhille pitäisi tehdä muodonmuutos. Toisenlaiset silmälasit ja nuorekkaampi kampaus. Mä olen Terhiä kolme vuotta nuorempi, mutta Terhi näyttää mua joku 10 vuotta vanhemmalta. Kun mietin muita tuntemiani n.40v naisia, niin näyttävät joko ikäiseltään tai nuoremmalta. Mun äiti on 62v eikä kyllä paljoa Terhiä vanhemmalta näytä.
Hän ajatusvirhe, olen siis Terhiä kolme vuotta vanhempi! Olen siis 43v.
Ei olisi tarvinnut suotta mainita yhtä, huomasin muitakin ajatusvirheitä.
Kuten? Kylmä fakta kun on se, että Terhi näyttää yli 50-vuotiaalta vaikka on 40v.
Mitä sitten? Ihminen vanhenee joka tapauksessa. Elämä on lyhyt miettiessä miltä näyttää.
Exinstaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fooolaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopestyttt kirjoitti:
Moni ihailemanne julkkis nainen on samaa kokoa. Joku Kim Kardashian peffoineen painaa 80kg.
70kg on normaali paino kilpahiihtäjä naisilla.
Terveisin nainen 171/58kg jota sanotaan sairaan laihaksi.Kim painaa about 60kg
Mutta on vain 159cm "pitkä" eli samaa kokoa kuin kuvien naiset.
Näyttää feikkikuvissaan normaali mittaiselta.Lollotiloo nyt oikeasti, Kim Kardashian _ei todellakaan_ ole samaa kokoa kuin keskiverto suomalaisnainen :D :D
Apua mitä itsepetosta ja selittelyä joillain, jos oikeasti uskovat olevansa samaa kokoa Kim Kardashianin kanssa kun ovat noin 164cm/72kg.
LOL.
Tässä vielä (paparazzi)kuvaa Kimistä, hän on hoikka ja siro nainen eikä tod mikään 70-80 kiloinen:
https://images.app.goo.gl/peJDQL7QjCM3oRpQ8
https://images.app.goo.gl/Gi7hrUMVN9No911c9
Ja siis on ihan ok olla se 164cm/73kg kuten keskiverto suomalaisnainen, mutta se on vain valhe ja itsepetosta kuvitella Kim Kardashianin olevan samaa kokoa.
Älä höpötä. Kimiltä on vuoltu ihrat pois tietyistä paikoista.
Tehkää hyvät naiset palvelus itsellenne ja nuorille: älkää seuratko instassa näitä turhia ihmisiä valheineen.
Tulette vain onnettomiksi
Keskiverto suomalaisnainen ei ole yhtä lyhyt, eikä ole päätynyt yhtä moneen kauneusleikkaukseen.
Itse en välittäisi miehestä, joka haluaisi naisen olevan muovia / siirtelevän rasvakudosta eri paikkoihin kehossaan.
Kim Kardashian on tehnyt itsestään tuotteen joka tienaa rahaa, se on hänen asiansa. Paino ei ole se millä hän tuotteistaa, vaan leikkaukset ja kuvankäsittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta linkistä näkee kaiken, mikä suomalaisissa naisissa on vialla.
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.
Tänne jos joskus eksyy joku hoikka kehitysmaalainen nainen vaimoksi, muutaman vuoden jälkeen hoikkuudesta ei ole enää tietoakaan. :D olet varmaan nähnyt esim. thaipunkeroita peliautomaateilla?
Nuo lyhyet ja lyhytjalkaiset naiset näyttävät muutenkin helpommin lihavilta, ei tarvita kuin 10kg ylimääräistä niin palloefekti on taattu.En ole nähnyt. Vaimo on asunut nyt Suomessa n. 20 vuotta ja painaa edelleen alle 50kg. Silti on naisellisen muodokas ja kapeauumainen. Mitenkäs siellä? Paljonko on jo ylipainoa?
Ja tämä tarkoittaa siis sitä, että KAIKKI Suomeen naidut ulkomaalaiset naiset painavat alle 50kg, ikuisesti.
Ei nyt sentään. Kyllä raskauden loppuvaiheessa paino saattaa kivuta sinne melkein 52kg:aan.
Vääristybytkehonkuva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parantunutehkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hauska laittaa noille sykemittarit käteen ja tarkastella leposykkeitä. Itellä leposyke on 62. Hieman ylipainoisella sisaruksellani se on 102. Itse olen normaalipainoinen, mutta liikun paljon.
Ylipainoinenkin nainen voi olla hyvin kaunis, mutta terveellistä se ei ole. Toki erittäin aktiivinen ja paljon liikkuva lievästi y
lipainoinen nainen saattaa olla terveempi kuin sellainen laihaläski, joka ei liiku ikinä ja elelee vaahtokarkeilla ja siiderillä.Kehota sisartasi hakeutumaan lääkäriin, noin korkea leposyke ei ole normaali edes ylipainoiselle.
Kyllä minulla anoreksiassa ja anemiassa sykkeet 100-120.
Ja sekö on mielestäsi normaalia, että ihminen on anorektinen aneemikko?
Ei. Olin normaali painoinen ennen sairautta kuin nuo naiset. Nyt kuormitan yhteiskuntaa sairauseläkeläisenä.
No minkä takia sitten yritit urputtaa että syketasosi olisi jotenkin normaali, tai että se olisi ylipäätään liittynyt keskusteluun millään tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.
Että sellaiset naisvihafantasiat tällä kertaa. Ei ole kuule suomalaisissa miehissä yhtään sen enempää kehuttavaa, vai luuletko että ne keksimäsi ulkomaalaiset pimut ottavat tuosta noin vaan kaljuuntuvat ja kaljamahaiset ulimiehet miehekseen? :D
On surullista, että liikut piireissä, joissa miehetkin ovat kaljuuntuvia ja isomahaisia. Aivan tavallisilla ja normaalipainoisilla miehillä näyttää olevan aika usein ulkomaalainen hoikka ja kaunis vaimo. Ja olen nähnyt myös, että vatsakkaillakin miehillä heitä on. Monet miehet ovat ikävä kyllä menneet ottamaan suomalaisen pötikän akakseen, joka on lihonut kymmeniä kiloja ja jos edes vihjaat, että akan pitäisi laihduttaa, niin se saattaa tappaa ukon.
Se on hyvä että katselee vähän ympärilleen miten muut elää. Muutenhan sitä ihan mökkihöperöityisi itsekseen.
Ihan hyvä huomio sulla, vatsakkaan ukonpötikän ei kannata vihjailla akanpötikän ylipainosta jos pelkää että katse voi tappaa.
(Otetaanhan nyt huumorilla jatkossakin kun kerran aloitettiin?)Aika usein se on kyllä niin, että paksulla pötikkäakalla on hoikka mies ja useinhan täälläkin pötikät kehuvat omia pitkiä, hoikkia ja komeita miehiään. Siksi varmaan niin monet miehet ovatkin hommanneet hoikan naisen ulkomailta, koska monessa maassa naiset arvostavat itseään ja pitävät itsestään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. Ja kotikasvatuksestahan se naisellisuus jo lähtee. Meillä kumpikin tytär pukeutuu mekkoihin ja hameisiin ja tietävät jo varsin hyvin ettei koko ajan mässytetä jotain roskaruokaa.
Tyttöparat. Mitä uskontosuuntaa edustatte?
Umpiateisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Että sellaiset naisvihafantasiat tällä kertaa. Ei ole kuule suomalaisissa miehissä yhtään sen enempää kehuttavaa, vai luuletko että ne keksimäsi ulkomaalaiset pimut ottavat tuosta noin vaan kaljuuntuvat ja kaljamahaiset ulimiehet miehekseen? :D
On surullista, että liikut piireissä, joissa miehetkin ovat kaljuuntuvia ja isomahaisia. Aivan tavallisilla ja normaalipainoisilla miehillä näyttää olevan aika usein ulkomaalainen hoikka ja kaunis vaimo. Ja olen nähnyt myös, että vatsakkaillakin miehillä heitä on. Monet miehet ovat ikävä kyllä menneet ottamaan suomalaisen pötikän akakseen, joka on lihonut kymmeniä kiloja ja jos edes vihjaat, että akan pitäisi laihduttaa, niin se saattaa tappaa ukon.
Se on hyvä että katselee vähän ympärilleen miten muut elää. Muutenhan sitä ihan mökkihöperöityisi itsekseen.
Ihan hyvä huomio sulla, vatsakkaan ukonpötikän ei kannata vihjailla akanpötikän ylipainosta jos pelkää että katse voi tappaa.
(Otetaanhan nyt huumorilla jatkossakin kun kerran aloitettiin?)Aika usein se on kyllä niin, että paksulla pötikkäakalla on hoikka mies ja useinhan täälläkin pötikät kehuvat omia pitkiä, hoikkia ja komeita miehiään. Siksi varmaan niin monet miehet ovatkin hommanneet hoikan naisen ulkomailta, koska monessa maassa naiset arvostavat itseään ja pitävät itsestään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. Ja kotikasvatuksestahan se naisellisuus jo lähtee. Meillä kumpikin tytär pukeutuu mekkoihin ja hameisiin ja tietävät jo varsin hyvin ettei koko ajan mässytetä jotain roskaruokaa.
Tyttöparat. Mitä uskontosuuntaa edustatte?
Umpiateisteja.
Kuulostat joltain lahkolaiselta. Vai että kotikasvatuksesta naisellisuus lähtee ja itsestään pidetään huolta ollakseen miehen silmissä viehättäviä ja haluttavia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Tänne jos joskus eksyy joku hoikka kehitysmaalainen nainen vaimoksi, muutaman vuoden jälkeen hoikkuudesta ei ole enää tietoakaan. :D olet varmaan nähnyt esim. thaipunkeroita peliautomaateilla?
Nuo lyhyet ja lyhytjalkaiset naiset näyttävät muutenkin helpommin lihavilta, ei tarvita kuin 10kg ylimääräistä niin palloefekti on taattu.En ole nähnyt. Vaimo on asunut nyt Suomessa n. 20 vuotta ja painaa edelleen alle 50kg. Silti on naisellisen muodokas ja kapeauumainen. Mitenkäs siellä? Paljonko on jo ylipainoa?
Kivat sinulle. Asuin 15 vuotta paikassa, jonne tuli paljon aasialaisia ja venäläisiä vaimoja. Kaikki pullahtivat :D
Uudella paikkakunnalla tapasin venäläisen ostovaimon, jota näin samoissa harrastuksissa noin 5 vuotta. Hän pysyi hoikkana. Suurin osa on pullahtanut lahjakkaasti :)
No, ne piirit missä liikut, niin niissä on vain "ostovaimoja". Eihän juntti suomalaisnainen tiedä muita olevankaan. Kivan valheen kuitenkin heitit ilmoille. Pisteet siitä.
Exinstaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fooolaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopestyttt kirjoitti:
Moni ihailemanne julkkis nainen on samaa kokoa. Joku Kim Kardashian peffoineen painaa 80kg.
Näyttää feikkikuvissaan normaali mittaiselta.Lollotiloo nyt oikeasti, Kim Kardashian _ei todellakaan_ ole samaa kokoa kuin keskiverto suomalaisnainen :D :D
Apua mitä itsepetosta ja selittelyä joillain, jos oikeasti uskovat olevansa samaa kokoa Kim Kardashianin kanssa kun ovat noin 164cm/72kg.
LOL.
Tässä vielä (paparazzi)kuvaa Kimistä, hän on hoikka ja siro nainen eikä tod mikään 70-80 kiloinen:
Ja siis on ihan ok olla se 164cm/73kg kuten keskiverto suomalaisnainen, mutta se on vain valhe ja itsepetosta kuvitella Kim Kardashianin olevan samaa kokoa.
Tehkää hyvät naiset palvelus itsellenne ja nuorille: älkää seuratko instassa näitä turhia ihmisiä valheineen.
Mitä ”älä höpötä”?
Tosissaanko kuvittelet noiden artikkelin tyyppien olevan samaa kokoa kuin Kim Kardashian?
Apua :D
Kimille ulkonäkö on työkalu, joten sitä treenataan ja syödään sen mukaisesti, turha kuvitella hänen olevan samaa kokoluokkaa kuin tavis suomimamma ja hyvän ulkonäön pelkästään veitsellä vuoltua.
Nuo treenaa ahkerasti, ja syö terveellisesti.
En tule onnettomaksi nähdessäni Kim Kardashianin kuvia tai kuvittele, että minun pitäisi näyttää samalta (en näytä enkä voikaan näyttää, sillä olen eri näköinen ja ruumiinrakenteeltani toisenlainen) - ja sitäpaitsi kauneus on moninaista eli ei ole mitään yhtä muottia olla kaunis!
Typerää kuvitella naisten olevan noin tyhmiä, että niille tulisi huono olo jostain kauniin naisen kuvan näkemisestä.
Kivahan sitä on nähdä hyvännäköisiä ihmisiä ja asioita, ja vain todella typerä kuvittelee, että itse pitäisi näyttää samalta.
Sen sijaan tuollainen itsepetos on häiritsevää, vaikka mitäpä se minulle kuuluu jos joku perus pullukka kuvittelee olevansa samaa kokoa kuin Kim K.
Onhan niitä kaikenlaisia defenssejä ihmisillä.
Tuo Lilahan on ihan hottis. Ilmeisesti jaloissa on lihaksia liikuntataustansa vuoksi jonka vuoksi painoa on enemmän kuin kuva näyttää. Yläkroppa näyttää tosi hyvältä.
M31
Vierailija kirjoitti:
No siis onhan noi läskejä
No onhan se nyt yhtä @@@@@, ettei ihminen "saa" rauhassa olla sen kokoinen kuin on ja haluaa olla! Ette te tänne kommentoineet itsekään missään missin mitoissa ole! Mitä minuun tulee, pituutta on 1,56 m ja painoa 48 kg, ikää 70 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä tää aihe näin miehenä koska itse olen noin 180cm ja paino pyörii 90kg-95kg nurkilla ja minä en näytä edes lihavalle. Olen harteikas ja aika voimakas mutta kyllä mulla rasvaa myös on kehossa.
Ei minua kukaan pidä lihavana ja naisetkaan ei ole koskaan sanoneet minua lihavaksi ulkonäköni perusteella.
Mutta nainen samoilla mitoilla olisi melkoinen köntti koska nuo tuon jutun naisetkin näyttävät jo lihavilta.
Tässä nähdään juuri tän sairaan maailman lopputulema. Suhteessa samoissa mitoissa oleva mies on olevinaan normaali, kun nainen on muka lihava. Oma mieheni on 183 cm ja 90-100 kg ja näyttää mun mielestäni lihavalta, vaikka yhteiskunnan mielestä ehkä normaali/vähän vatsakas. Itse 167 ja jos painan vaikka 70 kg, olen muka kauhean lihava. Naisilla kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miehillä ja miehillä kuuluu olla enemmän lihaskudosta. Kummankin painoindeksit ovat siis verrattavissa toisiinsa.
Exinstaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fooolaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopestyttt kirjoitti:
LOL.
Ja kuvankäsittelyä on käytetty raskaalla kädellä, Kimin raejuustoa muistuttavia pakaroita on siloteltu. Haukun enkä arvosta, mielestäni on turhakkeiden turhake ja se takamus on kammottava luonnottomuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Exinstaaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fooolaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivopestyttt kirjoitti:
LOL.
Tulette vain onnettomiksiJa kuvankäsittelyä on käytetty raskaalla kädellä, Kimin raejuustoa muistuttavia pakaroita on siloteltu. Haukun enkä arvosta, mielestäni on turhakkeiden turhake ja se takamus on kammottava luonnottomuudessaan.
Google on täynnä paparazzien ottamia kuvia Kimistä kaduilla ja erilaisissa tapahtumissa.
Toki negatiiviset surkimukset haluavat nähdä vain ne muutaman hänestä saadun huonon kuvan, mutta totuus on, että Kim on suurimmassa osassa hänestä löytyvistä kuvista hyvännäköinen eikä todellakaan perus palleron mitoissa.
Takapuolestaan en tykkää minäkään, mutta ei se pelkkä takapuoli tee hänen vartalostaan saman kokoista kuin bmi 26-27 keskiverto suomalaisesta.
Puhutte, että on vaarallista kun nuoret katsovat tuollaisten julkkisten kuvia instassa, mutta vähintään yhtä vaarallista on selittää, että ylipainoinen tyyppi on saman kokoinen kuin monien idolisoima Kim Kardashian.
Ylipainoa ei pidä normalisoida nuorille, se jos mikä on vaarallista tässä maailmassa, jossa ylipaino tapppaa jo enemmän ihmisiä kuin nälänhätä!
Itse olen pitempi ja hoikempi, onneksi. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin jännä tää aihe näin miehenä koska itse olen noin 180cm ja paino pyörii 90kg-95kg nurkilla ja minä en näytä edes lihavalle. Olen harteikas ja aika voimakas mutta kyllä mulla rasvaa myös on kehossa.
Ei minua kukaan pidä lihavana ja naisetkaan ei ole koskaan sanoneet minua lihavaksi ulkonäköni perusteella.
Mutta nainen samoilla mitoilla olisi melkoinen köntti koska nuo tuon jutun naisetkin näyttävät jo lihavilta.
Tässä nähdään juuri tän sairaan maailman lopputulema. Suhteessa samoissa mitoissa oleva mies on olevinaan normaali, kun nainen on muka lihava. Oma mieheni on 183 cm ja 90-100 kg ja näyttää mun mielestäni lihavalta, vaikka yhteiskunnan mielestä ehkä normaali/vähän vatsakas. Itse 167 ja jos painan vaikka 70 kg, olen muka kauhean lihava. Naisilla kuuluu olla enemmän rasvaa kuin miehillä ja miehillä kuuluu olla enemmän lihaskudosta. Kummankin painoindeksit ovat siis verrattavissa toisiinsa.
Etkö ole kuullut sitä asiaa että lihas painaa enemmän kuin rasva ja painoon vaikuttaa myös ruumiinrakenne. Ei pelkän pituuden ja painon perusteella voi päätellä onko ihminen lihava vai ei vaan peilikuva sen kertoo.
Miehillä on keskimäärin enemmän lihaksia ja miehillä on usein jykevä kroppa joten sen takia miehillä on usein enemmän massaa kuin naisilla.
Siinä on eri vartalomallin naisia, suora, V-mallinen, päärynä, omena, päärynä, suora, suora.
Itse olen kuin tuo Lila eli V-mallinen. Hartiat on siis leveähköt ja rinnat isot. Loppuvartalo näyttää hoikalta, koska paino on ylhäällä ja luusto on ns. isompi. Sen takia rasvaprosenttini on melko pieni painooni verrattuna. Kun taas esim. artikkelin Fanny näyttää huomattavan tukevalta, kun paino on rasvana reisissä. Hyvältä näyttää silti.