Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Painaisinki edelleen 70kg. Oli UPEA kroppa!
N35, 162cm ja 98kiloa 
Vierailija kirjoitti:
Miten noi mahtuu M tai L koon vaatteisiin? Olen 175/75 ja XL pienempi ei kyllä päälle mene , se + 5kg pallo mahalla syyllinen ?
nim.ei p* rsettä
No jos paino on esimerkiksi enemmän takapuolessa niin meneehän puserosta pienempi koko. Tuon jutun tarkoitushan nimenomaan oli kertoa että sama paino voi olla eri ihmisellä ihan eri näköinen. Teillä menee pointti ohi tuossa läskijankkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Noihan on lihavia kaikki! Ja ihan pokalla jotkut muka käyttävät M koon vaatteita. Ei mene toi vale läpi.
Mä olen normaalipainoinen ja käytän kokoa M ja olen noita kaikkia hoikempi.
Kokomerkintä ei kerro vaatteesta mitään. Joku S-kokoinen paitakin voi olla todella iso, varsinkin jos on halvasta vaatteesta kyse. Toisaalta Kiinatrikoon teinirytkyt ovat jopa lähempänä lasten kokoa.
Kyllähän nuo lieväasti ylipainoisia ovat. Jos on hyvät lihakset, noilla kiloilla on vielä ihan hyvän näköinen, mutta jos lihasmassaa puuttuu, sitä läskiäkin sitten on niin, että sen huomaa. Kuten useimmista noista huomaa, etenkin, kun ovat ahtautuneet liian tiukkoihin farkkuihin.
Mutta en ole ikinä ajatellut, että 165 cm pitkä olisi 70 kiloisena jäätävä läski. Itselläni vaan viimeisetkin vaatteet alkoivat niillä kiloilla käymään pieniksi, joten halusin pudottaa painoa. Eikö saisi?
Eli olen sitä mieltä, että kevyt elämäntapamuutos voisi olla paikallaan noilla naisilla, mutta ei missään tapauksessa mitään raivolla laihduttamista.
175/60 enkä tunne itseäni yhtään liian laihaksi. Muutenkaan alle 170 senttisille hobbiteille ei sovi ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.
1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.
2) miehet on Suomessa edelleen läskimpiä kuin naiset.
3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi
2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.
Miehen ylipaino on aina turn off. Googlaa John Krasinski jos haluat esimerkin raamikkaasta miehestä.
Kyllähän nämä ovat jo läskiosastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi olla M-koko? Itse olen sen 10 kg kevyempi ja käytän pääasiassa M-koon vaatteita.
Olen itse 165 ja 77 kg ja vaatekokoni on 38/40 tai M ja olen kaikkia noita kuvien naisia hoikemman näköinen (urheilen päivittäin).
😳 Mä oon 162/62, yläosat 40/42 ja alaosa yleensä 40 koska 38 ei mahdu vyötäröltä... Pidän itseäni ylipainoisena koska makkaroita on. Näytän kuitenkin pienemmältä kuin yksikään kuvien naisista...
Voithan sinä pitää itseäsi vaikka maksamakkaraleipänä, mutta virallisesti et kyllä ole ylipainoinen. Anna vähän armoa itsellesikin. Mitä se makkara sun elämään todellisuudessa vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.
1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.
3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi
2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.
Siellä yksi plussapallo loukkaantui :D voin naisena sanoa että mikään ei oo niin epäviehättävää kuin ihrainen mies. Miehellä kuuluu olla alhainen rasvaprosentti. Ylipaino laskee myös testotasoja, ja ihrakasamiehet onkin usein miestisuineen ja isoine pyllyineen tosi luonnonvastainen näky. En itse pidä ylipainoa naisellakaan hyvänä ja oma bmi on 20, mutta naisen lievä ylipaino on sentään luonnollista - naisen kehon kuuluukin varastoida rasvaa.
Älä itke vauvapalstalla vaan laihduta, miehille se lihominen on oikeasti tosi paha ihan joka tavalla. Niin terveys- kuin naisrintamalla. Ja lopeta se setäselitys siitä mitä naiset pitää miehessä viehättävänä, kyllä se on joku ihan muu kuin hyllyvä pylly ja b-kupin utareet :D
Ja katsokaa vielä vaikka tuo video.
Tekeekö mieli vielä ilkeillä?
Osa osasi pukeutua kroppansa mukaisesti eikä näyttäneet isoilta, osa sit taas ei. Olisi mielenkiintoista joskus nähdä nämä huutelijat aidosti arvioimassa ihmisten painoja. Helppo sit sanoo, että onhan tuo läski, kun BMI on tiedossa.
Miten niin keskikokoinen?
Harvoin randomit vastaantulijat mielestäni noin pyöreitä on.
Vierailija kirjoitti:
Panisin kaikkia
Minäkin, siis dieetille
Kaikki ylipainoisia, ei yhtään sellaista, jolla lihasmassa selittäisi painon ja paino olisi jotenkin terveissä lukemissa.
Mutta kun se on se kehopositiivisuus! <3 ihanaa siskot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noi mahtuu M tai L koon vaatteisiin? Olen 175/75 ja XL pienempi ei kyllä päälle mene , se + 5kg pallo mahalla syyllinen ?
nim.ei p* rsettäNo jos paino on esimerkiksi enemmän takapuolessa niin meneehän puserosta pienempi koko. Tuon jutun tarkoitushan nimenomaan oli kertoa että sama paino voi olla eri ihmisellä ihan eri näköinen. Teillä menee pointti ohi tuossa läskijankkauksessa.
Naiselle ihan eduksikin, jos paino menee kurveihin. Ei siinä varmaan muutama liikakilo haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.
Alapeukuista päätellen vauvapalstan miesedustus näyttää olevan just niin plösöä manboobs-porukkaa kuin, no, muutkin suomalaiset miehet. Totuus tekee kipeää, mutta niin tekee myös ylipainon vaikutukset pitkällä tähtäimellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin keskikokoinen?
Harvoin randomit vastaantulijat mielestäni noin pyöreitä on.
Varmaan joku laskennallinen keskiarvo suomalaisten naisten pituudesta ja painosta, ei mikään kannanotto. Toppatakki päällä et tiedä noista minkä mallisia ovat.
Kovalla vimmalla tänne tullaan kertomaan omia mittoja 💀
"Mä olen hoikempi" lol.
Tällä tiedolla tekee mitä?
😳 Mä oon 162/62, yläosat 40/42 ja alaosa yleensä 40 koska 38 ei mahdu vyötäröltä... Pidän itseäni ylipainoisena koska makkaroita on. Näytän kuitenkin pienemmältä kuin yksikään kuvien naisista...