Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Vierailija kirjoitti:
Tuosta linkistä näkee kaiken, mikä suomalaisissa naisissa on vialla.
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.
Ihan vaan vinkkinä, että samalla kotimaiset ukkorot kuolevat sukupuuttoon. Ei ole kantiksia enää. Se ei toki minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kamalaa vauhtia ollaan menossa tynnyri-persjalkaihanteelle...
Vartaloihanteethan ovatkin vaihdelleet eri aikakausina, ja välillä ihanne on ollut pyöreämpi.
Nytkö sitten "ihanne" on epäterveellinen punkero? Anna mun nauraa. Lääkärinä huolestuttaa pyöreiden ihmisten terveys. Ei ulkokuori eikä paino kaikkea kerro, mutta luulisi oman terveyden olevan tärkein asia.
Olet täysin väärällä alalla.
Ihan oikealla alalla olen. Jos ei kestä kuulla totuutta, niin on peiliin katsomisen paikka. En ole mikään lihavuuslääkäri sentään.
Lääkärinä tietysti tiedät, että lihavuuden syyt ovat hyvin moninaiset. Olet varmasti tutustunut myös uudistettuun lihavuuden Käypä hoito -suositukseen ja käytät sitä työssäsi. Haluat varmasti aidosti auttaa potilaitasi tässä ongelmassa, hoidat ja tutkit myös heidän muut vaivansa, etkä kuittaa kaikkea lihavuuden syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä voimaantumispaskaa!
Tuleeko sulle siitä paha mieli? Välttele voimaantuneita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun jälkeen ei kyllä oma saavutus tunnu yhtään miltään. Ajattelin juuri miten voisi uutta kampausta ja vaatetusta laittaa sen kunniaksi, että olen vihdoin lievän ylipainon puolella (lähtöpainoa en edes kehtaa tähän laittaa) ensimmäistä kertaa aikuisiällä (ilman laihdutusleikkauksia yms.) Nyt tekee mieli vain korkata sipsipussi ja luovuttaa. Naisena olet aina vääränlainen. Mutta yritän tsempata ja jatkaa kaikesta huolimatta.
Tässä varmaan tulikin se naisten perusongelma. Lyödään läskiksi heti jos joku, vaikka sitten anonyymillä keskustelupalstalla, heittää jotain vähänkään poikkipuolista.
Mulle tää(kin>) keskustelu, kuten monet ylipainoa käsittelevät keskustelut ovat nimenomaan voimauttavia ja auttavat hyväksymään oman vartalon, joka samoissa mitoissa kuin artikkelin naiset, hieman pidempi vaan olen. Näistä näkyy armottoman selvästi, ettei ylipainoisia haukkuvilla tai moralisoivilla ole mitään järkevää perustetta. Ainoastaan asenne, joka on negativiinen ylipainoisia kohtaan ja miehillä tietysti ajatus, että jokaisen naisen pitäisi olla mahdollisimman paljon miehiä seksuaalisesti miellyttävä. Vapauttavaa
On yksi asia haukkua ihmisen ulkonäköä, joka yleisesti ei ole hyväksyttävää.
Kokonaan toinen asia on kommentoida lihavuuden aiheuttamaa kansanterveydellistä riskiä, joka on yksi suurimmista sairauksia aiheuttava tekijä. On sairasta, että sairaudesta tehdään osa ihmisen persoonaa. Ihan kuin joku kokisi alkoholismin tai tupakoinnin osaksi omaa persoonaa.
Sekin on sairaus että ihannoi alipainoista kehoa ja käyttää kohtuuttomasti aikaa ja energiaa pysyäkseen hoikkana, yrittää dietata, liikkuu hulluna eikä aikaa jää muulle elämälle. Masentuu, vihaa itseään, paastoaa, epäonnistuu, vihaa itseään jne.
Itse en ainakaan pysy hoikkana ellen liiku sairaaloista määrää tai diettaa syömishäiriöisesti. Ei sellainen ole hyvää elämää että ei ole elämässä muuta kuin hoikkana pysytteleminen.
t. normaalisti syövä ylipainoinen, entinen syömishäiriöinen
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Ei siis mikään ihme, että tänne virtaa jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä ulkomaalaisia naisia suomalaisille miehille vaimoiksi. Kotimaiset tanttarat kuolevat pikkuhiljaa sukupuuttoon.
Että sellaiset naisvihafantasiat tällä kertaa. Ei ole kuule suomalaisissa miehissä yhtään sen enempää kehuttavaa, vai luuletko että ne keksimäsi ulkomaalaiset pimut ottavat tuosta noin vaan kaljuuntuvat ja kaljamahaiset ulimiehet miehekseen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun jälkeen ei kyllä oma saavutus tunnu yhtään miltään. Ajattelin juuri miten voisi uutta kampausta ja vaatetusta laittaa sen kunniaksi, että olen vihdoin lievän ylipainon puolella (lähtöpainoa en edes kehtaa tähän laittaa) ensimmäistä kertaa aikuisiällä (ilman laihdutusleikkauksia yms.) Nyt tekee mieli vain korkata sipsipussi ja luovuttaa. Naisena olet aina vääränlainen. Mutta yritän tsempata ja jatkaa kaikesta huolimatta.
Tässä varmaan tulikin se naisten perusongelma. Lyödään läskiksi heti jos joku, vaikka sitten anonyymillä keskustelupalstalla, heittää jotain vähänkään poikkipuolista.
Kyllä, tämä on kasvatuksen ja ympäröivän yhteiskunnan ongelma. Ihminen ei saa olla ylpeä saavutuksestaan, varsinkaan nainen. Muuten tulee pahaa silmää ja kommentointia itsensä ylentämisestä ja kehumisesta.
Huomaa kuitenkin viimeiset lauseet: "Tekee mieli luovuttaa, naisena olen aina vääränlainen. Yritän tsempata ja jatkaa kaikesta huolimatta."
Tämäkö se on naisten perusongelma?
Siitä huolimatta että hän aloitti uhriutumisella, hän jatkaa KAIKESTA HUOLIMATTA. Tämäkö kirvoitti halun kommentoida ikävästi "naisten perusongelmasta"? 😂
Ylipäätään että ajatusmalli on tuollainen, että pitäisi heti olla käsi karkkipussilla ja luovutttaa jos joku tuntematon toteaa, että yli 25 BMI ihminen on selvästi ylipainoisen näköinen. Yli 25 BMI vain nyt sattuu olemaan se ylipainon raja. Ei kai mulla tulis mieleenikään luovuttaa jotain, joka tuottaa mulle iloa ja varsinkin hyötyä vain siksi, että joku toinen ei näe asiaa samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin keski-ikäistä kilot vanhentavat.
Olen jokseenkin eri mieltä. Pieni pyöreys kasvoissa tarkoittaa yleensä vähemmän ryppyjä ja sitä myöten vaikuttaa nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Joku käyttää nyt liian pieniä vaatteita. Minä käytän M kokoa ja olen 175cm ja 69kg
Niin, vaatekokohan ei suinkaan koskaan riipu itse vaatteesta tai mallista. Ja kaikki samankokoiset ihmiset on tietenkin tasan saman mallisia myös.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuon pituinen ja 50kg. Ja ihan sopiva, en liian laiha, paitsi nykymittapuulla ehkä jonkun mielestä. Jos olisin 20kg painavampi, olisin todellakin ylipainoinen. Ei noistakaan kukaan hoikka ole. Eikä jäätäviä läskejä, tosin en tuollaista ilmausta halua käyttää kenestäkään. Ja toivon että myös meidän hoikkien annetaan olla rauhassa.
Kukaan ei väittänyt heidän olevan hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kamalaa vauhtia ollaan menossa tynnyri-persjalkaihanteelle...
Vartaloihanteethan ovatkin vaihdelleet eri aikakausina, ja välillä ihanne on ollut pyöreämpi.
Nytkö sitten "ihanne" on epäterveellinen punkero? Anna mun nauraa. Lääkärinä huolestuttaa pyöreiden ihmisten terveys. Ei ulkokuori eikä paino kaikkea kerro, mutta luulisi oman terveyden olevan tärkein asia.
sä et nyt oo lääkäriä nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Että sellaiset naisvihafantasiat tällä kertaa. Ei ole kuule suomalaisissa miehissä yhtään sen enempää kehuttavaa, vai luuletko että ne keksimäsi ulkomaalaiset pimut ottavat tuosta noin vaan kaljuuntuvat ja kaljamahaiset ulimiehet miehekseen? :D
Mitä jos nämä naiset ovatkin opiskelleet tasoteoriaa? Voi sitä suomimiesten katkeruuden määrää!
Vierailija kirjoitti:
Aika tukevia ovat. Normaali/hoikka on nykyään harvinaisuus! Itse olen jopa paremmassa kunnossa kuin moni parikymppinen ja oon 46v!! Käyn salilla ja nyrkkeilen.
Mitä tarkoitat paremmalla kunnolla? Ilmeisesti hoikempaa vartta?
Olen lievästi ylipainoinen 37v ja käyn myös salilla, thainyrkkeilen ja hyötyliikun kulkemalla lähes kaikki välimatkat pyörällä tai kävellen. Koen olevani hyvässä kunnossa, koska jaksan arjessa fyysisiä toimia väsymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
On surullista, että liikut piireissä, joissa miehetkin ovat kaljuuntuvia ja isomahaisia. Aivan tavallisilla ja normaalipainoisilla miehillä näyttää olevan aika usein ulkomaalainen hoikka ja kaunis vaimo. Ja olen nähnyt myös, että vatsakkaillakin miehillä heitä on. Monet miehet ovat ikävä kyllä menneet ottamaan suomalaisen pötikän akakseen, joka on lihonut kymmeniä kiloja ja jos edes vihjaat, että akan pitäisi laihduttaa, niin se saattaa tappaa ukon.
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Voi miten hyvä, kiva kuulla että mukavat suomalaiset miehet saavat jatkuvalla syötöllä hoikkia ja seksikkäitä naisia vaimoiksi. Ulkomailta.
Geenipooli paranee sitten. Eikä Ulkomaa ole enää niin vieras asia. 😘
Vierailija kirjoitti:
1. Vaatimaton pärstä
2. Ruma pukeutuminen
3. Ylipaino
Tänne jos joskus eksyy joku hoikka kehitysmaalainen nainen vaimoksi, muutaman vuoden jälkeen hoikkuudesta ei ole enää tietoakaan. :D olet varmaan nähnyt esim. thaipunkeroita peliautomaateilla?
Nuo lyhyet ja lyhytjalkaiset naiset näyttävät muutenkin helpommin lihavilta, ei tarvita kuin 10kg ylimääräistä niin palloefekti on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Terhille pitäisi tehdä muodonmuutos. Toisenlaiset silmälasit ja nuorekkaampi kampaus. Mä olen Terhiä kolme vuotta nuorempi, mutta Terhi näyttää mua joku 10 vuotta vanhemmalta. Kun mietin muita tuntemiani n.40v naisia, niin näyttävät joko ikäiseltään tai nuoremmalta. Mun äiti on 62v eikä kyllä paljoa Terhiä vanhemmalta näytä.
Pitäisi vai? Sinun takiasi?
Eihän sinun tarvitse olla Terhin kaveri eikä hänen kanssaan tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa, että tällaisia artikkeleita koetaan tarpeelliseksi tehdä. Miksi ylipainoa pyritään normalisoimaan näin kiivaasti? Miettikää sitä mielipahaa jos tehtäisiin samanlainen juttu otsikolla "164 senttiä ja 52 kiloa".
Siitä mitään mielipahaa tule. Näkis senkin, kuinka eri näköiseltä ihmiset, jotka on 164cm ja painaa 52kg näyttää.
Kyllä hieman ihmettelin, kun näin tuon jutun. Veikkaisin että lähes kaikilla noista on vaatekoko 44, riippuen pituudesta. Se ei todellakaan ole M, vaan XL.
Se on sitten makuasia, ovatko he "pyöreitä", "ylipainoisia" vai jotain muuta. Ulkonäön haukkumista en hyväksy.
Itse olen reilusti ylipainoinen. Olisin itse tyytyväinen, jos olisin tuon kokoinen kuin kuvan naiset.
Itsekkäitä yhteiskunnan syöpiä jokainen. Kuluttavat terveydenhuollon resursseja. Läskivero olisi hyvä.
Tässäkin ketjussa tulee ilmi, että suurimmalle osalle se 40-50 kg nainen on ainoa hyväksytty naisen olemassaolomuoto. Sitten ihmetellään kun on bulimiaa, anoreksiaa ja kaikkia muita syömishäiriöitä.