Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä
ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.
Kommentit (1022)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan on lihavia kaikki! Ja ihan pokalla jotkut muka käyttävät M koon vaatteita. Ei mene toi vale läpi.
Mä olen normaalipainoinen ja käytän kokoa M ja olen noita kaikkia hoikempi.Riippuu sitä minkä lafkan M-kokoa.
Tokmannilla S = XL.
Riippuu myös vaatteen mallista. Mä olen pieni ja siro ylhäältä ja isompi alhaalta. Käytän lähes päivittäin mekkoja. Kotelomekot ovat mahdottomuus, koska yläosasta voisin yleensä tehdä toisen topin kun samalla alaosa huutaa hoosiannaa. Onneksi pidän mekoista, jotka ovat tiukkoja ylhäältä ja alhaalta kellohelmaisia. Silloin yleensä mahdun S- tai XS-koon mekkoon, mikä olisi mahdotonta, jos alaosa olisi tyköistuva. Ne yhdet H&M:n housut, jotka mulla on, ovat kokoa 40. Olen 167 senttiä ja 60 kiloa eikä minulla ole mainittavia lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi olla M-koko? Itse olen sen 10 kg kevyempi ja käytän pääasiassa M-koon vaatteita.
Olen itse 165 ja 77 kg ja vaatekokoni on 38/40 tai M ja olen kaikkia noita kuvien naisia hoikemman näköinen (urheilen päivittäin).
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä M-koko tarkoittaa farkuissa? Onko se niitä farkkukankaista tehtyjä housuja, joissa on kuminauhavyötärö? Joita kai saa noista Tokmannin tyyppisistä kaupoista.
Ainoa farkkumitta, jonka ymmärrän, on tuumakoko.
Olisivat nuo farkuissa kuvatut kertoneet, mikä heidän tuumakokonsa farkuissa on.Jos valmistajan merkintä vaatteessa on M, onko merkinnän vain tarkoitus antaa asiakkaan ymmärtää, että hän on medium size eli keskikokoa?
Olen 162 cm, painoa 56 kg, mutta joidenkin ranskalaissuunnittelijoiden neuleiden mukaan olen XL. Enkä ole edes isorintainen.
Vaatteiden kokomerkinnät on aivan hämäriä. Luulisi että tuo tuumamittakin olisi vakio, mutta eihän se ole, vaan eri farkkumerkeissä joku 27 on ihan eri.
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimo 172 senttiä ja 140 kiloa, vähän tukevahko ehkä.
ei tukeva, kehopositiivinen on se sana
Kyllä tässä nähdään että 70 kg nainen on nimenomaan lihava. Kaikilla noilla on selvää ylipainoa, vatsamakkarat ja kaksoisleukaa.
Miten noi mahtuu M tai L koon vaatteisiin? Olen 175/75 ja XL pienempi ei kyllä päälle mene , se + 5kg pallo mahalla syyllinen ?
nim.ei p* rsettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi olla M-koko? Itse olen sen 10 kg kevyempi ja käytän pääasiassa M-koon vaatteita.
Olen itse 165 ja 77 kg ja vaatekokoni on 38/40 tai M ja olen kaikkia noita kuvien naisia hoikemman näköinen (urheilen päivittäin).
Olen minäkin huomattavasti hoikemman näköinen ja painankin sen 10 kg vähemmän ja M-kokoa käytän, joskus harvoin S. Toki varmasti riippuu mistä vaatteensa ostaa...
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ei ole kaunista. Ja varsinkin keski-ikäistä kilot vanhentavat.
Miksi lihavuutta normalisoidaan tänä päivänä? Kaikki tietävät lihavuuden olevan epäterveellistä.
Nuo naiset eivät ole nähneetkään kokoa medium. Yksikin artikkelin nuorista kertoo olevansa kokoa m. Hänhän on selvästi vähintään kokoa xl.
Valehtelevat itselleen, koska totuus kirpaisee. Nämä naiset ovat L/XL osastoa, töissä tömää samaan asiaan aika usein..
T. Vaatemyyjä
"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen." 😃
Vau. Kirjoitin että kyllästyttää niin paljon tää n aistenlehtien k aksinaismoralistinen, ulkonäkökeskeinen toiminta. Paino sitä ja paino tätä.
Jutun mukaan suomalaisen naisen keskiarvo on pituus 164-165 cm ja paino 70 kg, eli aika paksuja pökkelöitä ollaan.... Toki osa hyvinkin hoikassa kunnossa, osa taas sairaalloisen lihavia.
Jossakin mediassa oli juuri juttua, että jokaisen pitäisi asettaa itselleen tavoitepaino, jonka yli ei kerta kaikkiaan mene. Ja jos sen painon asettaa kohtuulliseen & terveelliseen lukemaan - ei ylipainon puolelle, ei tule ylläreitä, että hups olenkin lihonut 40 kiloa nuoruusvuosista.
Itsellä tuo raja on 60 kg ja olen 167 cm pitkä. Kun pituuskasvu loppui, painoin 56-57 kg, nyt lasten jälkeen keski-ikäisenä painan 59-60 kg (salitreenin ansiosta on myös lihaksia, oon paremmassa kunnossa kuin nuorena). Töitä pitää tehdä; urheilua pitää harrastaa ja ruokia pitää miettiä, kurinpalautusta on harrastettava esim. joulun jälkeen. Mutta tämä toimii minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.
1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.
2) miehet on Suomessa edelleen läskimpiä kuin naiset.
3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.
1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi
2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.
AV-mammat ovat pääasiallisesti 110-130 kiloisia, joten aihe ei varsinaisesti koske heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.
1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.
3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi
2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.
Huom! Raamikkuus ei ole sama asia, kuin läski. Iso vatsa ja manboobsit on kamalaa miehellä.
Naisilla on kyllä kova työ hyväksyä kroppansa, oli minkäkokoinen hyvänsä 😔
Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan suomalaisen naisen keskiarvo on pituus 164-165 cm ja paino 70 kg, eli aika paksuja pökkelöitä ollaan.... Toki osa hyvinkin hoikassa kunnossa, osa taas sairaalloisen lihavia.
Jossakin mediassa oli juuri juttua, että jokaisen pitäisi asettaa itselleen tavoitepaino, jonka yli ei kerta kaikkiaan mene. Ja jos sen painon asettaa kohtuulliseen & terveelliseen lukemaan - ei ylipainon puolelle, ei tule ylläreitä, että hups olenkin lihonut 40 kiloa nuoruusvuosista.
Itsellä tuo raja on 60 kg ja olen 167 cm pitkä. Kun pituuskasvu loppui, painoin 56-57 kg, nyt lasten jälkeen keski-ikäisenä painan 59-60 kg (salitreenin ansiosta on myös lihaksia, oon paremmassa kunnossa kuin nuorena). Töitä pitää tehdä; urheilua pitää harrastaa ja ruokia pitää miettiä, kurinpalautusta on harrastettava esim. joulun jälkeen. Mutta tämä toimii minulla.
Minulla (mies) raja on 65kg. Pituus 172cm.
Kun menee tuon yli, selkeästi alkaa kertymään vatsaa ja kasvot muuttuvat leveämmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi
Huom! Raamikkuus ei ole sama asia, kuin läski. Iso vatsa ja manboobsit on kamalaa miehellä.
Raamikas ja vatsakas on enemmän naisten mieleen kuin lyhyt ja hoikka.
Jännä miten niin monella normaalipainoisellakin naisella on tanakat reidet eikä yhtään kapene nilkkoja kohti... Eniten silmään pistävät nuo paksut reidet.
Siinä sinulle pähkäilemistä🥱