Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä

Vierailija
16.01.2022 |

ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html

Kommentit (1022)

Vierailija
381/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mitä syöt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aika kauheaa että jo teinit ovat tuon näköisiä, kunnon tankkeja joka on aiheutettu nuudelin, pizzan, nugettien, ranskisten syönnillä. Ei ihme että alkaa jo aikaisin terveys reistailemaan.

Alapeukkua tulee vauhdilla……jostain syystä 🤨

Syy alapeukkuihin on käsittääkseni

- karkea, jopa törkeä tapa ilmaista asia

- tietämättömyys syistä, jotka aiheuttavat syömishäiriöitä

Olet ihan oikeassa, tapa jolla ilmaiset asiasi on taitamaton ja loukkaava.

Lisäksi puhut asioista, joista sinulla ei ole tietoa ja ymmärrystä niin paljon kuin ajattelet.

Lopuksi vielä, et huomaa sitä, että asenteellasi olet osa ongelmaa joka aiheuttaa syömishäiriöitä.

Jos asia häiritsee sinua yhteiskunnallisella ja yksilötasolla, ole ystävällinen ja mieti parempia keinoja vähentääksesi ongelmaa. Aloita hakemalla tietoa siitä, mitkä asiat saavat ihmisen syömään niin epäterveellisesti että lihovat. Seuraavaksi voisit hankkia nykyaikaista tutkimustietoa siitä, mitä asialle oikeasti kannattaa tehdä.

Jos et viitsi, koska asia ei kuulu sinulle - ole ystävällinen äläkä kommentoi mutupohjalla netissä tai yksityisesti. Tietämätön ja asiaton kommentointi vaikuttaa siihen, miten muut näkevät sinut.

Sinua alapeukutetaan sekä netissä että yksityiselämässäsi. Se on ikävää, koska voisit tehdä asialle jotain, jos päättäisit tehdä. :(

Vierailija
382/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän tuli ähky olo kun noita naisia katsoi. Itse olen 163cm/52kg. Tottakai jokaisella on se yksilöllinen paino jossa tuntee olonsa parhaimmaksi. Minusta tuollainen ylipainon normalisointi ei ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi artikkelin naiset ovat minusta juurikin normaalivartaloisia. Osa pehmeämpiä kuin toiset ja jollain omaan makuuni aavistus liikaa pyöreyttä, mutta ei paljoa.

Itse olen urheilullinen, mutta lyhyt. Silti noita pidempi. Olen lihaksikas, mutta en bodari. Vaatteet päällä ehkä roteva. Tinderissä saan tykkäyksiä vain muutamalta artikkelin kaltaiselta normaalivartaloiselta. Suurin osa tykkääjistä on sitä luokkaa, että tuskin yltäisin halaamaan.

Onko nyt tosiaan niin, että miehen lyhyys, mikä ei ole seurausta omista surkeista valinnoista, rinnastuu naisilla kymmenien vuosien terveiden elämäntapojen laiminlyömiseen?

Edelleen en etsi, fitnesspimua. Minulle kelpaa artikkelin kaltainen normaalivartaloinen kaunis nainen.

M44

Oletko itse komea vai miksi tarvitset kauniin naisen?

Vierailija
384/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.

Olen koko elämäni juossut 40-60 km viikossa eli juoksen 5 kertaa viikossa. Ja silti olen ylipainoinen. Juoksen myös koko - ja puolimaratoneja. Sun ohje on täysin paska, siis ”lenkille siitä”. Se ei noita nuoria laihduta. Se syöminen on se juttu mikä laihduttaa ja kaikill sekään ei toimi.

Muuten ei mitään, mutta juokset ehkä liian lyhyitä lenkkejä laihtumisen. Aikanaan kun itse juoksin paljon, sellaiset 15-20 km lenkit laihdutti helposti, tai toisin sanottuna piti syödä paljon tai paino lähti tippumaan. 10 km lenkit taas vain lisää (minulla ainakin) lihasmassaa ja painoa

Juokseminen nostaa kortisolitasoja, mikä vaikeuttaa laihtumista. Laihduttajan kannattaa kävellä pk-sykkeensä rajoissa pitkiä lenkkejä.

Vierailija
385/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.

Olen koko elämäni juossut 40-60 km viikossa eli juoksen 5 kertaa viikossa. Ja silti olen ylipainoinen. Juoksen myös koko - ja puolimaratoneja. Sun ohje on täysin paska, siis ”lenkille siitä”. Se ei noita nuoria laihduta. Se syöminen on se juttu mikä laihduttaa ja kaikill sekään ei toimi.

Muuten ei mitään, mutta juokset ehkä liian lyhyitä lenkkejä laihtumisen. Aikanaan kun itse juoksin paljon, sellaiset 15-20 km lenkit laihdutti helposti, tai toisin sanottuna piti syödä paljon tai paino lähti tippumaan. 10 km lenkit taas vain lisää (minulla ainakin) lihasmassaa ja painoa

Pitää olla aika keskitysleirivanki jos 10km lenkit lisää lihasmassaa.

Mutta siinä olet oikeassa että jos syö paljon, pitää myös liikkua paljon, muuten paino nousee.

Vierailija
386/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, mä oon 166 cm ja painan n. 54 kg. En olisi ikinä uskonut, että osa kuvatuista käyttää kokoa L, saati, että ovat yli 70 kg

Minä uskoin heti. Esim. käsivarteni ovat ohuemmat kuin kellään noista.

M 173/68

😅 Henkarikäsi ja vielä ylpeä siitä

En ole "henkarikäsi", olen vain normaalipainoinen. Enkä ole ylpeä siitä, koska en ole tehnyt normaalipainoisuuteni eteen mitään.

-sama

No kannattaisiko tehdä jotain, jos miehenä sun käsivarret ovat sua lyhyempien ja lievästi ylipainoisten (hieman enemmän sua painavien) naisten käsivarsia ohuemmat?

N 170/63 ja käsivarret varmasti sun käsivarsia leveämmät.

Noiden naisten käsivarsissa on läskiä. Ei lihasta.

Niin, mitä sitten? Jos miehen käsivarret on ohuemmat, niin mitä väliä onko se läskiä vai lihasta?

Hoikka mies joutuu bodaamaan hemmetisti, että saa paksummat kädet kuin noilla. Esim. tässä on ohuemmat kuin kellään noista: https://i.imgur.com/ZKaAAxZ.jpg

Höpöhöpö

Vierailija
387/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi luonnollisuuden.

Mitähän luonnollista on liikkumattomuudessa ja teollisten herkkujen mättämisessä?

Ihmiselle luontainen elämäntapa on nykyään sellaista jota kutsutaan urheilullisuudeksi ja asketismiksi. Siihen kuuluu päivittäinen kuormittava liikunta, eikä palaakaan suklaata.

Tämä. Ihmiset ovat pelottavan vieraantuneita omasta luonnostaan. Ja no luonnostakin myös ylipäätään.

Vierailija
388/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vartalo ei ole koskaan sopiva ja hyvä, aina on jotain jossain kohtaa liikaa tai liian vähän. Pahinta on, että naiset itse pitävät tätä käsitystä yllä.

Vierailija
389/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen tässä vastaavaa kuvasarjaa keskimääräisistä suomalaisista miehistä. Ai niin, naisethan vain tykkäävät isomahaisista miehistä, niin heitä ei täällä tämän ketjun tapaan haukuttaisi rupsahtaneiksi läskeiksi ym.

Vierailija
390/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisia kaikki, case closed.

Vierailija
391/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mainitsi luonnollisuuden.

Mitähän luonnollista on liikkumattomuudessa ja teollisten herkkujen mättämisessä?

Ihmiselle luontainen elämäntapa on nykyään sellaista jota kutsutaan urheilullisuudeksi ja asketismiksi. Siihen kuuluu päivittäinen kuormittava liikunta, eikä palaakaan suklaata.

Siis noiko mättää herkkuja eikä liiku? Millä perusteella sä edes ajattelet sen olevan ”luonnollisen” määritelmä?

Vierailija
392/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin 70 kilosta 58 kiloon. Kukaan ei huomaa muutosta, eivätkä vaatteetkaan putoa päältä. Ihan samanlainen keskikokoinen olen ollut painavampaa ja kevyempänä. Muutama kilo sinne tänne on aika sama.

Vierailija
393/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

precon kirjoitti:

Paria valitessa kannattaa painottaa (terveitä) alipainoisia, sillä erityisesti naisilla tuppaa tulemaan se +25kg massaa hyvin pian kirkonkellojen perään. Jos nainen jo seurusteluvaiheessa painaa 75 kiloa, niin se on muutaman vuoden naimisissa olon jälkeen 100 kiloa. Tämä kannattaa tiedostaa jo etukäteen ettei tule pettymyksiä ja turhaantumista.

Naisilla rotkahdus on kokonaisvaltainen. Hiukset leikataan pois, lihotaan joka puolelta, meikkaaminen loppuu, pieruverkkarit, villasukat yms. Jotenkin vaikuttaa että naisilla romahdus tapahtuu myös henkisesti. Ehkä vauva-ajan koomainen telkkarin tuijotus, tylsämieliset rutiinit ja sohvalla istuskelu jää päälle. Tuo henkinen romahdus jää vähälle huomiolle, mutta on erittäin merkittävä. Ilottomien rouvien seura on kamalaa.

Miesten repsahdus näkyy keskivartalossa ja ailehtivassa hygieniassa. Jos seurusteluvaiheessa ei näy vatsalihaksia, niin niitä on turha odottaa ennen mahdollista 50:n villitystä. Tuo villitys jää paniikinomaiseksi yritykseksi yhdistää itsensä vielä viimeisen kerran nuoriin pois siitä keski-iän plösöstä kuolemaan suuntaavasta alamäkijoukkueesta.

Naisten ikävilli on nolompi kuin miehen. Vanhemmasta miehestä löytyy helpommin luonnollista viehätysvoimaa kunhan on elämässään muuten jokseenkin onnistunut. Sen sijaan hyvin harva nainen on sellainen puuma kuin kuvittelee. Ikävillit naiset tunnistaa siitä että on pukeuduttu päin helvettiä ja meikattu kuin lapsi joka löysi eka kerran löysi äitinsä meikit. 

Voi tsiisus. Ihan voi vaikka Prismassa tehdä silmämääräisen arvion kumpaa sukupuolta tuo repsahdus yleisemmin koskee.

Itse olen seurustelun alkuajoista saanut 10 kiloa lisää painoa, lähtötilanne oli mallia hoikka. Siinä on ulkoinen muutokseni, liikuntaa harrastan ja pidän huolta ulkonäöstäni yhä ihan siinä missä aiemminkin. Samalla aikaa mies on: 

-lopettanut säännölliset hampaiden puhdistukset, joissa vielä ennen kävi. Olisi aiheellista, kun hampaiden pesu on nopea sutaisu aamuin illoin.

-lopettanut säännölliset parturikäynnit, menee kun minä varaan ajan

-paino pudonnut todennäköisesti jokusen kilon, koska ei käy enää salilla. Hartiat alkaa näyttää henkareilta.

-lakannut hoitamasta partaansa tai intiimialueen karvoitusta

-Ei voi edes pestä kasvojaan aamuisin, tai kammata tukkaa

-minä ostan kaikki vaatteet hänelle, käyttäisi muuten vain resuisia ulkoiluvaatteita ja 30 vuotta vanhoja salihousuja ym

Tunnempa oloni todella arvostetuksi ja tekee ihan hirveästi mieli alkaa pudottaa sitä ylimääräistä viittä kiloa. Aivan sama, ei tällä terveydelle vielä ole vaikutusta.

-

Vierailija
394/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi artikkelin naiset ovat minusta juurikin normaalivartaloisia. Osa pehmeämpiä kuin toiset ja jollain omaan makuuni aavistus liikaa pyöreyttä, mutta ei paljoa.

Itse olen urheilullinen, mutta lyhyt. Silti noita pidempi. Olen lihaksikas, mutta en bodari. Vaatteet päällä ehkä roteva. Tinderissä saan tykkäyksiä vain muutamalta artikkelin kaltaiselta normaalivartaloiselta. Suurin osa tykkääjistä on sitä luokkaa, että tuskin yltäisin halaamaan.

Onko nyt tosiaan niin, että miehen lyhyys, mikä ei ole seurausta omista surkeista valinnoista, rinnastuu naisilla kymmenien vuosien terveiden elämäntapojen laiminlyömiseen?

Edelleen en etsi, fitnesspimua. Minulle kelpaa artikkelin kaltainen normaalivartaloinen kaunis nainen.

M44

Tuossa tarkoitin vain, että normaalivartaloinen on (tai voi olla) kaunis.

Vastakysymys. Mihin 164/90+ nainen tarvitsee miehen, jolla on sikspäkki? Tuleeko sille sängyssä rentoutunut olo, kun otetaan vaatteet pois ja miehen vartalo on lihaksikas ja urheilullinen? Täällä oli joku päivä sitten keskustelu niistä naisista, jotka eivät kehtaa sovittaa alusvaatteitaan. Haluaako sellainen nainen kumppanikseen lihaksikkaan miehen? Entä mitä me tehdään yhdessä? Onko se feeder? 

M44

Vierailija
395/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää, melkein kaikilla mustia vaatteita.

Vierailija
396/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on nykyisen bmi-taulukon mukaan ylipainoinen, mutta juoksee maratoneja, ei ylipainon määritelmällä ole mitään merkitystä. On takuulla riittävän terve ja hyväkuntoinen.

Siihen aikaan, jota läskihuutajat täällä ihannoivat ja pitävät normina, nämä naiset olisivat edustaneet kauneusihanteen kärkeä, kun se normilaihuus taas johtui köyhyydestä, puutteellisesta ruokavaliosta ja aiheutti heikkoutta ja sairaalloisuutta.

Tämäntyyppinen " ylipainoisuus" olisi todellakin normalisoitava. Ei tietenkään sairaalloinen, selkeä lihavuus. Tuo ei ole sairaalloista eikä lihavuutta, ja sen älyää jokainen, joka viitsii jutun lukea.

Vierailija
397/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Tuossa tarkoitin vain, että normaalivartaloinen on (tai voi olla) kaunis.

Vastakysymys. Mihin 164/90+ nainen tarvitsee miehen, jolla on sikspäkki? Tuleeko sille sängyssä rentoutunut olo, kun otetaan vaatteet pois ja miehen vartalo on lihaksikas ja urheilullinen? Täällä oli joku päivä sitten keskustelu niistä naisista, jotka eivät kehtaa sovittaa alusvaatteitaan. Haluaako sellainen nainen kumppanikseen lihaksikkaan miehen? Entä mitä me tehdään yhdessä? Onko se feeder? 

M44

Aivoitustesi perusteella en ihmettele, että naista ei ole löytynyt.

-eri

Vierailija
398/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan taviksia on, vähän pyöreitä. Yksikään ei erityisen urheilullinen kropaltaan. Moni paljon urheileva keskipituinen nainen voi painaa myös sen n. 70 kg ja on sirompi.

Tämä! Urheilullisuus vaikuttaa tosi paljon kehon koostumukseen ja painoon, oma aika muodokas kroppa on nyt kovan urheilun myötä (kamppailulaji kilpatasolla) muokkautunut niin että näytän hoikan lihaksikkaalta mitoissa 68kg/168cm. Rasva reisissä ja takapuolessa mutta sopusuhtaisesti

Vierailija
399/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmiset syövät että saavat itselleen +20kg?

Itse olen painavimmilani ollut 57kg ja silloin join alkoholia ja söin pikasaastaruokaa.

Vierailija
400/1022 |
17.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää, melkein kaikilla mustia vaatteita.

Niinpä, miksi lähes kaikki suomalaiset käyttävät mustia vaatteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi