Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis tässä se nähdään, eihän 70kg nainen ole edes lihava, vaan just hyvä

Vierailija
16.01.2022 |

ja nämä on vielä lyhyitäkin. Kaikki aina luulee, että naiset painaa jotain 50kg ja 70kg on jo jäätävä läski - tässä todiste, että niin ei ole.

https://www.is.fi/menaiset/art-2000008538071.html

Kommentit (1022)

Vierailija
261/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.

1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.

2) miehet on Suomessa edelleen läskimpiä kuin naiset.

3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.

1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi

2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.

Siis tää ilmiö kun läskikasamiehet väittää olevansa ”raamikkaita” tai ”isokokoisia” tai ”nallekarhuja” on tismalleen sama ilmiö kuin se, että läskit naiset sanoo olevansa kurvikkaita. Ei, olette läskejä! Ja tiedoksi sulle, läski mies ei tosiaankaan ole raamikas. Läski mies on epäluonnollinen ja naisellisen näköinen. Miestissit ja lihava maha =\= raamikkuus. Luoja tota sun itsepetosta.

Olen 172cm/65kg.

Olen kuullut hoikkuudestani yksinomaan negatiivisia kommentteja. Samanaikaisesti monella tuntemallani pitkällä ja raamikkaalla mutta mahakkaalla miehellä on hoikka ja sporttinen vaimo.

Tuosta voisi päätellä että naiset valitsevat mieluummin pitkän ja raamikkaan mutta mahakkaan, kuin hoikan joka ei ole pitkä ja raamikas.

Kamoon, et ole hoikka. Painat 10 kiloa enemmän kuin minä samalla pituudella ja minullakin on löysää mahassa ja allit heiluvat.

Vierailija
262/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämmensi katso näitä kuvia, koska oon omaan silmään itse about saman kokoinen, vaikka oon 164 cm / 56 kg. Varsinkin kaksi ekaa naista olivat hoikan näköisiä, olen itse paljon Lilaa isomman näköinen. Onko mulla sitten vaan niin vääristynyt kuva omasta kehostani vai huonot geenit, ken tietää. 

Vaatekoot ovat siitä jännä juttu, että samaa kokoa käyttää tosi erikokoiset ja -malliset tyypit. Olin ystävän kanssa kaupoilla ja sovitimme samaa mekkoa, molemmat koossa M. Ystäväni on 10+ cm minua pidempi ja painaa n. 10 kg enemmän ja on paljon lihaksikkaampi kuin minä. Niin vain mekko istui molempien päälle yhtä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joiden BMI on yli 21.5 ovat läskejä.

Vierailija
264/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä naiset on teidän mielestä lihavia. Haluatte varmaan sitten luuviulun

Vierailija
265/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee sen, miten oikeasti ihmisten mielessä hämärtyy oikeasti normaalipainon raja kokoajan enemmän. Ei 164/73kg ole enää normaalipainoinen. BMI 27. Normaalipainon raja on 25.

Vierailija
266/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kireissä farkuissa olevat vaikuttavat pelottavankin rotevilta. Uskaltaako tuollaisen kanssa seksiinkään?

Kannattaa ainakin varoa, jos istuvat naamalle.

Vierailija
267/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyypillisiä perjalkasia suominaisia jotka on luotu tarpomaan puolentoista metrin lumessa. ei löydy ranskasta ja italiasta vastaavia tanttoja.

Kyllä löytyy. Olen asunut italiassa monta vuotta. Nuorena suurin osa on hoikkia mutta keski- iän jälkeen ei. Ei kaikki ole kuin Sophia Loren.

Vierailija
268/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin keskikokoinen?

Harvoin randomit vastaantulijat mielestäni noin pyöreitä on. 

Varmaan joku laskennallinen keskiarvo suomalaisten naisten pituudesta ja painosta, ei mikään kannanotto. Toppatakki päällä et tiedä noista minkä mallisia ovat.

Pituus ei kuitenkaan vaihtele yhtä isossa suhteessa, naiset ovat suunnilleen kaikki 150-200 cm pituisia. Paino voi vaihdella 40-200 kilon välillä ja parikin 150-kiloista sadassa saa keskipainon heilahtamaan aika paljon ylöspäin. Pituus ei vaihtele moninkertaisesti, paino vaihtelee.

Eri

Vastasiko joku jo tähän, että miksi ei tämä logiikka toimi? Tai ainakin vaan miinusta. Eikö päde, että keskipituus asettuu ymmärrettävästi aika normaaliksi kun ei mikään nälänhätä riivaa. 164 cm. Mutta kun on olemassa poikkeuksellisen isokokoisia ihmisiä, sanotaan 200 kiloisia, niin ne muutamat poikkeustapaukset mielestäni onnistuvat nostamaan sitä keskipainoa ainakin vähän. Toisin kuin pituuden kohdalla, ei ole olemassakaan nelimetrisiä naisia.

Vierailija
269/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä kaikki kuvien naiset ovat ylipainoisia, ei se muutu siitä miksikään, vaikka puhuttaisiin millä normalisoitavalla sanastolla. En ymmärrä miksi ihmisiä yritetään vieroittaa siitä mikä on oikeasti normaalipainoinen ihminen. Mielestäni Suomessa on liikaa lihavia ihmisiä, varsinkin nuoret naiset ovat paisuneet ihan omituisiin mittoihin. Itse olin todella hoikka nuorena, enkä nyt mikään jättikokoinen vieläkään. Muutama lisäkilo tietysti tullut, olen jo viiskymppinen. Nuoret naiset lenkille mars, ei ole normaalia olla nuorena lihava. Lihavuus ei pue ketään ja mielestäni lihavat eivät ole viehättäviä.

1) sinä olet mies, ketään naista ei kiinnosta tolla tavoin paasata juuri naisten ylipainosta tai ulkonäöstä noin muutenkaan.

3) ylipaino on kaikilla epäviehättävää ja pahasta, mutta miehillä se rasvamassa on paljon epäluonnollisempaa ja siksi myös terveydelle haitallisempaa. Vrt. naisten lihominen pehmeänä rasvana ympäriinsä ja miesten kivikova sisäelimiä kurittava ”raskausvatsa”. Suuntaa huolesi siis ennen muuta miesten lihomiseen.

1. Naisille miehen lihavuus ei ole yhtä suuri turn-off, koska naisia kiinnostaa lähinnä pituus ja luuston raamikkuus. Monin nainen haluaa miehen olevan iso tunteakseen itsensä pieneksi, sen sijaan että laihduttaisi

2. Tasainen lihominen ympäri kehoa tuntuu koskevan lähinnä osaa nuorista naisista. Iso osa heistäkin ja lähes kaikki 40+ naiset saavat sen jääkaappi/rantapallo tikkujaloilla-lookin.

Siis tää ilmiö kun läskikasamiehet väittää olevansa ”raamikkaita” tai ”isokokoisia” tai ”nallekarhuja” on tismalleen sama ilmiö kuin se, että läskit naiset sanoo olevansa kurvikkaita. Ei, olette läskejä! Ja tiedoksi sulle, läski mies ei tosiaankaan ole raamikas. Läski mies on epäluonnollinen ja naisellisen näköinen. Miestissit ja lihava maha =\= raamikkuus. Luoja tota sun itsepetosta.

Olen 172cm/65kg.

Olen kuullut hoikkuudestani yksinomaan negatiivisia kommentteja. Samanaikaisesti monella tuntemallani pitkällä ja raamikkaalla mutta mahakkaalla miehellä on hoikka ja sporttinen vaimo.

Tuosta voisi päätellä että naiset valitsevat mieluummin pitkän ja raamikkaan mutta mahakkaan, kuin hoikan joka ei ole pitkä ja raamikas.

Kamoon, et ole hoikka. Painat 10 kiloa enemmän kuin minä samalla pituudella ja minullakin on löysää mahassa ja allit heiluvat.

Kannataa joskus tehdä jotain muuta, kuin maata sohvalla 😅 Olen 10cm lyhyempi, urheilen, eikä ole kyllä mitään heiluvia alleja ja mahakin on sopiva.

Vierailija
270/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oijoijoi,. minulla alkoi jöpöttämään Fannin farkkupepulle!

Etu- vai takapyllylle?

Etupylly näkyy joten takapylly täytyy kuvitella.

Vierailija
271/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkee sen, miten oikeasti ihmisten mielessä hämärtyy oikeasti normaalipainon raja kokoajan enemmän. Ei 164/73kg ole enää normaalipainoinen. BMI 27. Normaalipainon raja on 25.

Mutta vielä 1990-luvulla oli, kunnes jenkkien laihdutusfirmalobbarit saivat tahtonsa läpi ja valtava joukko normaalipainoisia muuttui yhdessä yössä läskeiksi. Laihdutusteollisuus kiittää.

Tsekkaa jos et usko.

Vierailija
272/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanni on ainakin änkenyt itsensä pari kolme kokoa liian pieniin farkkuihin. 

Nimi on enne: Tottakai Fanni- nimisen tulee nimensä mukaisesti korostaa fanny:aan.... ;)

Vierailija
273/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että nykyään alkaa olemaan jo vaikeaa löytää hoikkia ja tatuoimattomia ihmisiä. :(

Vierailija
274/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää pukeutua tuollaiseen nilkkapituiseen leveään vekkihameeseen. Peittyvät tolppajalat ja leveä berze sen alle. Kerttu Kotakorvellakin on ollut hamonen yllä säälähetyksissä ja hänelläkin on pömppömaha, joka näkyy hameesta huolimatta.

Vierailija
275/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon, riippuu kehonkoostumuksesta. Voi olla ns. laihaläski riippuvine alleineen ja vatsoineen tai timmi urheilija, jonka paino tulee lihaksessa. Itse 172/62 ja entisenä urheilijana ei kyllä heilu allit eikä vatsa, vaikka kolmesti synnyttänytkin olen.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 172cm/65kg.

Vierailija
276/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä yhdenkin timmin 70 kg naisen, joka on alle 190 cm.

Vierailija
277/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sotanorsuja riittää.

Vierailija
278/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 cm/51 kg ja on vaikeuksia löytää tarpeeksi kapeita ja pieniä vaatteiden malleja, saati istuvia. Vaatekoko voi olla mitä vaan nykyään ja kapeita vaatteita hädin tuskin löytyy muualta kuin teinien vaateketjuista, tuskin sieltäkään. Oversize ja boxy malliset vaatteet ovat olleet kauan in. Tämä tarkoittaa, että ihan se XS, jopa XXS voi olla suuri kuin perunasäkki. Merkkivaatteissakin 36 on usein suurehko ja 34 ja 32 kokoja ei aina löydy. Jenkeissä size zero ei usein edes ole pienin.

Vanity sizing-ilmiö vaatteissa on valitettavasti totta.

Vierailija
279/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä siinä on että laihdutusta kammoksutaan niin paljon nykyään? Kaikkihan sen tietävät että lihavuus on erittäin epäterveellistä eikä se myöskään näytä hyvältä

Vierailija
280/1022 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vielä 1990-luvulla oli, kunnes jenkkien laihdutusfirmalobbarit saivat tahtonsa läpi ja valtava joukko normaalipainoisia muuttui yhdessä yössä läskeiksi. Laihdutusteollisuus kiittää.

Tsekkaa jos et usko.

Laihdutusfirmalobbarit lol. Varmaan jos joltain HAES-aktivisteilta kysytään. Se raja Jenkeissä laskettiin vastaamaan WHO:n rajoja, jotka taas perustuivat siihen, että tilastollisesti 25 on se raja, jonka jälkeen riski mm. sydänongelmiin kasvaa. Sitä ennen tuo Jenkkien raja ei ollut perustunut terveydellisiin syihin vaan tuon jo silloin maailman lihavimman kansan laskennalliseen kokoon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän