G: Juoksutrikoot & alushousut
Mitkä on parhaimmat alushousut juoksutrikoiden kanssa ja miksi käytät kyseisiä alushousuja juoksutrikoiden kanssa ja kerro myös ikäsi?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:28"]
Jos sua niin hirveenä kiinnostaa, niin stringejä käytän.
[/quote]
Stringit parhaimmat :) N45v
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:34"]
Stringit, mustaa tai punaista pitsiä. Tiukka malli että uppoaa pyöreän peppuni vakoon ja painautuu häpyhuulia vasten. Juostessa kostuvat kiimanesteestä jota heruu kireiden trikoideni alla sykkivästä pimppendaalistani. Illalla kun riisuudun niin sekä trikoiden haaroväli että stringit tuoksuvat pimperolle. Haluaisin kovasti lähettää pimppiset stringini ja trikooni sinulle ap. Tyytväinen?
[/quote]
Lähettele vaan hikiset ja tuoksuvat stringit mulle :) Mikä on ikäsi?! T: pervomies :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:34"]
Stringit, mustaa tai punaista pitsiä. Tiukka malli että uppoaa pyöreän peppuni vakoon ja painautuu häpyhuulia vasten. Juostessa kostuvat kiimanesteestä jota heruu kireiden trikoideni alla sykkivästä pimppendaalistani. Illalla kun riisuudun niin sekä trikoiden haaroväli että stringit tuoksuvat pimperolle. Haluaisin kovasti lähettää pimppiset stringini ja trikooni sinulle ap. Tyytväinen?
[/quote]
Lähettele vaan hikiset ja tuoksuvat stringit mulle :) Mikä on ikäsi?! T: pervomies :)
[/quote]
Senkin pervo! Olen 22. :D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:34"] Stringit, mustaa tai punaista pitsiä. Tiukka malli että uppoaa pyöreän peppuni vakoon ja painautuu häpyhuulia vasten. Juostessa kostuvat kiimanesteestä jota heruu kireiden trikoideni alla sykkivästä pimppendaalistani. Illalla kun riisuudun niin sekä trikoiden haaroväli että stringit tuoksuvat pimperolle. Haluaisin kovasti lähettää pimppiset stringini ja trikooni sinulle ap. Tyytväinen? [/quote] Lähettele vaan hikiset ja tuoksuvat stringit mulle :) Mikä on ikäsi?! T: pervomies :) [/quote] Senkin pervo! Olen 22. :D
[/quote]
Voitko lähettää ne hikiset STRINGIT mulle postissa :D T:pervomies
Lidlin saumattomat lahkeelliset. On lyhemmillä ja pidemmillä lahkeilla. Juoksussa parhaat lyhyemmät lahkeet. Ei paina eikä hierrä eikä mene persvakoon.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:34"] Stringit, mustaa tai punaista pitsiä. Tiukka malli että uppoaa pyöreän peppuni vakoon ja painautuu häpyhuulia vasten. Juostessa kostuvat kiimanesteestä jota heruu kireiden trikoideni alla sykkivästä pimppendaalistani. Illalla kun riisuudun niin sekä trikoiden haaroväli että stringit tuoksuvat pimperolle. Haluaisin kovasti lähettää pimppiset stringini ja trikooni sinulle ap. Tyytväinen? [/quote] Lähettele vaan hikiset ja tuoksuvat stringit mulle :) Mikä on ikäsi?! T: pervomies :) [/quote] Senkin pervo! Olen 22. :D
[/quote]
Voitko lähettää ne hikiset STRINGIT mulle postissa :D T:pervomies
[/quote]
Mä kans haluan sun hikiset stringit :D T: Toinen StringPervoMies :)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:40"]
HANKI ELÄMÄ!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Stringit, mustaa tai punaista pitsiä. Tiukka malli että uppoaa pyöreän peppuni vakoon ja painautuu häpyhuulia vasten.
Juostessa kostuvat kiimanesteestä jota heruu kireiden trikoideni alla sykkivästä pimppendaalistani.
Illalla kun riisuudun niin sekä trikoiden haaroväli että stringit tuoksuvat pimperolle.
Haluaisin kovasti lähettää pimppiset stringini ja trikooni sinulle ap.
Tyytväinen?
Stringit, koska ei näy rajat ja on niin mukavat kun niitä ei tunne edes päällä. Olen 15v. Kohta joku tulee kauhistelemaan, mutta ihminen saa käyttää sellasia alusvaatteita kun haluaa. :)
Stringit. Olen vaan tottunut käyttämään niitä juoksutrikoiden alla ja ei näy ikävät rajat kun normaaleista alushousuista esim. hipster/tai N38v
HANKI ELÄMÄ!
[/quote]
Hipsterit parhaimmat juoksuun. N27
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:52"]
HANKI ELÄMÄ!
[/quote]
[/quote]
Aivan tavalliset Sloggi Maxit. Ei perse pääse löllymään. N52v
RAJAT. Mikään ei ole naiselle niin kamalaa kuin RAJAT.
saumattomat ihan missä mallissa vaan!
Samoin sun kanssa.N52