Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhteilusta..oöen alkanut miettimään

Vierailija
14.05.2015 |

Nyt kun vuosi moista takana, että onko tässä mitään järkeä? Täällä sitä vaan toosaa innolla salaiselle jaetaan kun omaa ukkoa ei kiinnosta. No ei siinä mitään olen kyllä seksiä saanut vuoden aikana ihan mukavan määrän. Mutta väkisinkin tulee mietittyä, milsi en voisi saada kaikkea? Hyvän parisuhteen ja loistavaa seksiä - vai onko mahdoton yhtälö? Mä oon jo yli 40v enkä todellakaan halua että mun elämä on tätä ku oon 50v..voikun olisi osannut valita toisin 20v sitten :( lapset on 15 ja 11...ja eivät ole koskaan nöhneet vanhempiaan rakastuneina :(..minkälaiaen mallim mä niilekin annan :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:02"]Itse mietin eroa vuosia. Viimeiset 1,5v järjettömän ihastuneena toiseen. Näin jälkeenpäin ajatellen mies ei ollut mitenkään erityinen, mulla oli varmaan vaan niin pakottava tarve saada rakkautta, että kun vähänkin sopiva osui kohdalle tunteet lähti ihan käsistä. En kutsuisi sitä juttua miksikään suhteeksi, mutta oli meillä seksiä muutamia kertoja. Erosin, koska tuntui että tukehdun kotona. Ei ollut helppo päätös rikkoa ydinperhettä, mutta valitsin kuitenkin rehellisyyden ja toivon, että lapsillekin se on parempi niin. Exän kanssa meillä on hyvät välit ja lapset oireili ihmeen vähän. En tiedä sitten mitä vielä tulossa on, mutta ainakin meillä on nyt kotona mukava ja rento tunnelma ikuisten riitojen ja ahdistavan olon sijaan minkä uskon lapsillekin näkyneen, vaikka sitä tietenkin yritti salailla. Mut kyllähän ne vaistoaa... Puoli vuotta meni yksin ja sitten löysin elämäni miehen. Kiltin, ihanan, turvallisen, mukavan lapsille, hellän... Ja kyllä, seksikin on hyvää. Nyt meillä halataan ja pidetään kädestä lastenkin nähden. Perinteinen "jos olisin tiennyt, olisin eronnut aikaisemmin" pitää paikkaansa. Toisaalta olen onnellinen, että venytin niin pitkään huonoa suhdetta, että voin olla varma ratkaisusta ja tiedän, että tein kaikkeni.
[/quote]

Tarinasi on tismalleen sama kuin minulla. Niin hyvä olla nyt, kun rinnalla on ihminen, jonka kanssa synkkaa henkisesti ja fyysisesti 100 %. Vaikea uskoa että niin upea mies oli edes vapaalla jalalla, mutta niin vain oli. Elämä on ihmeellistä ja yleensä kun rohkaistuu menemään eteenpäin paikallaan vellomisen sijasta, kaikki kääntyy lopulta parhain päin.

Vierailija
2/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 17:21"]Ilmeisesti se teidän siippanne on pettänyt teitä jo sen kuusi seksitöntä vuotta, ja pettää edelleen. Siksi ei seksi ole teidän kanssa kiinnostanut. Onpahan perhe-elämää! Molemmat pettävät senkun ehtivät, ja luuevat, että se se vasta onnea on! Rikkovat sekä omaa että sen petoskumppanin parisuhdetta. Olisi vähintäänkin oikein, että kaikki puolisoaan pettävät tulisivat kyvyttömiksi seksiin tms, mikä estäisi nauttimasta seksistä. Teette väärin pettäessänne aviopuolisanne. Jossain tulee vastaan vastuu.
[/quote]

Olen miettinyt tätä ja luulen että pitää paikkabsa, ainakin jotain i love you kuvia jollwkin lähetellyt - huomasin yhteisen tabletin galleriasta! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:09"]Kaikille salasuhteissa oleville tiedoksi:

Tulette vanhenemaan ja teidän seksisuhteenne kuihtuu pois. Sitten huomaatte olevanne naimisissa puolison kanssa jote ette voi sietää. Siinä vaiheessa kaduttaa kun ette nuorena tajunneet vaihtaa sellaiseen puolisoon joka tyydyttää.

Elämässä täytyy uskaltaa tehdä valintoja, muuten olette lopulta se klassinen vanha kärttyisä pariskunta jolle nuorena nauroit.
[/quote]

Tuohan on taas isoin kasa paskaa jonka olen yhdeltä istumalta lukenut. Mistäs sinä luulet tietäväsi kaikkien salasuhteiden ja avioliittojen tilan?

Vierailija
4/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:09"]Kaikille salasuhteissa oleville tiedoksi:

Tulette vanhenemaan ja teidän seksisuhteenne kuihtuu pois. Sitten huomaatte olevanne naimisissa puolison kanssa jote ette voi sietää. Siinä vaiheessa kaduttaa kun ette nuorena tajunneet vaihtaa sellaiseen puolisoon joka tyydyttää.

Elämässä täytyy uskaltaa tehdä valintoja, muuten olette lopulta se klassinen vanha kärttyisä pariskunta jolle nuorena nauroit.
[/quote]
Ei välttämättä ole näin, puolisoon voi olla kiintynyt, elämä voi olla muuten hyvää. Meillä arki lasten kanssa on niin raskas, ettei siitä selviä yksin. Se on tärkein syy, miksen eroa. Ja kun kuopuskin on aikuinen, voi olla jo myöhäistä. En tiedä. Mun elmä on kuitenkin tässä ja nyt, teen minkä voin ja we on salarakas. Minä olen siis aika lähellä 5-kymppiä. Seksiä kotona muutaman kerran vuodessa ja laadullisesti sekin vähä on todella huonoa.

Vierailija
5/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 16:09"]Kaikille salasuhteissa oleville tiedoksi:

[/quote]
Ei välttämättä ole näin, puolisoon voi olla kiintynyt, elämä voi olla muuten hyvää. Meillä arki lasten kanssa on niin raskas, ettei siitä selviä yksin. Se on tärkein syy, miksen eroa. Ja kun kuopuskin on aikuinen, voi olla jo myöhäistä. En tiedä. Mun elmä on kuitenkin tässä ja nyt, teen minkä voin ja we on salarakas. Minä olen siis aika lähellä 5-kymppiä. Seksiä kotona muutaman kerran vuodessa ja laadullisesti sekin vähä on todella huonoa.
[/quote]

Kuinka kauan sulla on ollut salainen?

Vierailija
6/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:26"]Kuulostaa minun elämältäni, paitsi että minä en pohdi onko tässä järkeä. Tässä nimittäin on. Lakkasin jo kauan sitten kuvittelemasta, että ruoho olisi vihreämpää jossain muualla. Mieheni kanssa muodostamme hyvän perheen, ja meillä on kaikki arkiset asiat kohdallaan. Meillä on myös hauskaa ja läheisiäkin olemme. Seksiä vaan ei ole, yhdyntää varsinkaan. Emme halua erota. Minä haen seksini muualta sitten. Mieheni luultavasti arvaa tai ainakin pitää sitä mahdollisena, mutta emme keskustele asiasta. Tämä toimii varsin hyvin näin. [/quote] mulla taas on kauhean suuri vaisto asiasta, että mun onneni on jossain muualla! Onnekai toi salainen toimii myös olkapäänä jolle voi vuodattaa ilot ja surut. Ap

[/quote]

Ja jos tuo salainen olisi ollut saman katon alla yhtäkauan kuin miehesi, niin ei hänkään enää olisi niin ihana, on helppoa olla rakas jollekkin jota näkee harvoin, mutta kun hammasmukit on samassa telineessä ja riitelevät keskenään, niin vika on molemmissa.

Vierailija
7/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:26"]Kuulostaa minun elämältäni, paitsi että minä en pohdi onko tässä järkeä. Tässä nimittäin on. Lakkasin jo kauan sitten kuvittelemasta, että ruoho olisi vihreämpää jossain muualla. Mieheni kanssa muodostamme hyvän perheen, ja meillä on kaikki arkiset asiat kohdallaan. Meillä on myös hauskaa ja läheisiäkin olemme. Seksiä vaan ei ole, yhdyntää varsinkaan. Emme halua erota. Minä haen seksini muualta sitten. Mieheni luultavasti arvaa tai ainakin pitää sitä mahdollisena, mutta emme keskustele asiasta. Tämä toimii varsin hyvin näin. [/quote] mulla taas on kauhean suuri vaisto asiasta, että mun onneni on jossain muualla! Onnekai toi salainen toimii myös olkapäänä jolle voi vuodattaa ilot ja surut. Ap

[/quote]

Ja jos tuo salainen olisi ollut saman katon alla yhtäkauan kuin miehesi, niin ei hänkään enää olisi niin ihana, on helppoa olla rakas jollekkin jota näkee harvoin, mutta kun hammasmukit on samassa telineessä ja riitelevät keskenään, niin vika on molemmissa.
[/quote]

Tiedostan tämän ja olemme puhuneet hänen kanssaan tästä ja todenneet että nyt saamme toistemme parhaat palat hetkinä (harvoina) jolloin näemme... hän on sanonut että jos josyain onni kävelee vastaan hän ei halua sen edessä olla. Mutta eipä ole tarvetta erityisesti etsiä lun on joku joka silloin tällöin tyydyttää haluni. Ap

Vierailija
8/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:26"]Kuulostaa minun elämältäni, paitsi että minä en pohdi onko tässä järkeä. Tässä nimittäin on. Lakkasin jo kauan sitten kuvittelemasta, että ruoho olisi vihreämpää jossain muualla. Mieheni kanssa muodostamme hyvän perheen, ja meillä on kaikki arkiset asiat kohdallaan. Meillä on myös hauskaa ja läheisiäkin olemme. Seksiä vaan ei ole, yhdyntää varsinkaan. Emme halua erota. Minä haen seksini muualta sitten. Mieheni luultavasti arvaa tai ainakin pitää sitä mahdollisena, mutta emme keskustele asiasta. Tämä toimii varsin hyvin näin.

Huijaat itseäsi tuossa. Tuo ei siis ole hyvin toimiva parisuhde. Kannattaa miettiä tarkkaan ennen kuin uhraat itsesi tuossa. Hae toinen mies, joku jonka kanssa voit elää ihan oikeassa parisuhteessa.

Vierailija
10/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun elämältäni, paitsi että minä en pohdi onko tässä järkeä. Tässä nimittäin on. Lakkasin jo kauan sitten kuvittelemasta, että ruoho olisi vihreämpää jossain muualla. Mieheni kanssa muodostamme hyvän perheen, ja meillä on kaikki arkiset asiat kohdallaan. Meillä on myös hauskaa ja läheisiäkin olemme. Seksiä vaan ei ole, yhdyntää varsinkaan. Emme halua erota. Minä haen seksini muualta sitten. Mieheni luultavasti arvaa tai ainakin pitää sitä mahdollisena, mutta emme keskustele asiasta. Tämä toimii varsin hyvin näin.

Vierailija
11/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:26"]Kuulostaa minun elämältäni, paitsi että minä en pohdi onko tässä järkeä. Tässä nimittäin on. Lakkasin jo kauan sitten kuvittelemasta, että ruoho olisi vihreämpää jossain muualla. Mieheni kanssa muodostamme hyvän perheen, ja meillä on kaikki arkiset asiat kohdallaan. Meillä on myös hauskaa ja läheisiäkin olemme. Seksiä vaan ei ole, yhdyntää varsinkaan. Emme halua erota. Minä haen seksini muualta sitten. Mieheni luultavasti arvaa tai ainakin pitää sitä mahdollisena, mutta emme keskustele asiasta. Tämä toimii varsin hyvin näin.
[/quote]

mulla taas on kauhean suuri vaisto asiasta, että mun onneni on jossain muualla! Onnekai toi salainen toimii myös olkapäänä jolle voi vuodattaa ilot ja surut. Ap

Vierailija
12/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin samassa tilanteessa ja erosin. Löysin elämäni miehen ja sain upean parisuhteen. Miljoona kertaa parempi fiilis kun ei joudu jakamaan energiaansa kahdelle vaan voi keskittyä oman, rehellisen ja hyvän parisuhteen kehittämiseen ja hyvänä pitämiseen.

Vierailija
13/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:30"]Minä olin samassa tilanteessa ja erosin. Löysin elämäni miehen ja sain upean parisuhteen. Miljoona kertaa parempi fiilis kun ei joudu jakamaan energiaansa kahdelle vaan voi keskittyä oman, rehellisen ja hyvän parisuhteen kehittämiseen ja hyvänä pitämiseen.
[/quote]

Onnea! Ja ihana kuulla! Miten nopeasti onnesi löytyi ja mistä? Ap

Vierailija
14/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisitko kuvitella salasuhteesi elämäsi mieheksi? Uskallatko repäistä itsesi irti entisestä? Kun asetat kuitenkin vastakkain hyvän parisuhteen ja seksin, niin ilmeisesti sinulla nyt se hyvä parisuhde on jo, ja seksi puuttuu. Oletko ihan varma, että se on niin? Vai etsitkö ehkä koko ajan pakoreittiä nykyisestä liitostasi pois?

Vierailija
15/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikeaa törmätä mieheen, joka on sekä sängyssä että henkisesti ihana. Yleensä joko tai. Sama juttu nyt: Miehellä samat kiinnostukset, urahaaveet, tulevaisuudensuunnitelmat. Ja sängyssä ei suju laisinkaan. Salasuhteen kanssa ei voi keskustella juuri mistään, mutta voi jeesus mitkä kyydit ja hyvää tekee. Ei näin voi kauaa elää, tiedän sen. Kumpaa sitä arvottaa vai lähteekö molemmista ja toivoo että löytyy joku jossa molemmat piirteet? Olen jo 36, onnistuuko se. 

Vierailija
16/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:33"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:30"]Minä olin samassa tilanteessa ja erosin. Löysin elämäni miehen ja sain upean parisuhteen. Miljoona kertaa parempi fiilis kun ei joudu jakamaan energiaansa kahdelle vaan voi keskittyä oman, rehellisen ja hyvän parisuhteen kehittämiseen ja hyvänä pitämiseen.
[/quote]

Onnea! Ja ihana kuulla! Miten nopeasti onnesi löytyi ja mistä? Ap
[/quote]

Kiitos. Yhteisten ystävien kautta löytyi mies ja aloimme seurustella noin 1,5 vuotta eron jälkeen.

Vierailija
17/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuin meillä paitsi en alennu salasuhteeseen

Vierailija
18/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvattu, että joku tulee moralisoimaan. No jotkut nyt ovat salasuhteessa, kaikki tietävät ettei sellainen ole toivottu tila. Kaikki haluaisimme täydellisen parisuhteen, hyvin harvalla sellainen on. Jätetään tämä aihe ketjun ulkopuolelle ja keskitytään ap:n kysymykseen tällä kertaa edes. 

Vierailija
19/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:33"]No voisitko kuvitella salasuhteesi elämäsi mieheksi? Uskallatko repäistä itsesi irti entisestä? Kun asetat kuitenkin vastakkain hyvän parisuhteen ja seksin, niin ilmeisesti sinulla nyt se hyvä parisuhde on jo, ja seksi puuttuu. Oletko ihan varma, että se on niin? Vai etsitkö ehkä koko ajan pakoreittiä nykyisestä liitostasi pois?
[/quote]

Voisin :) oma parisuhde ei ole hyvä..vaan "roikun" tässä. Me ollaan niin eri maailmoissa. Salaisen kanssa voisin kuvitella arkeni, mutta hän ei halua wrota vaimostaan ja se on päätös jonka hyväksyn. Toisaalta tää salasuhteilu on kiehtovaa...sama jännite aina tavatessa joka lakkaa kun pääsee panemaan :). En tiedä missä meni oman miehen kanssa vikaan....mutta kuusi vuotta ilman seksiä oli ehkä se määrä mikä mulle riitti. Olis päänuppi seonnut jos en olis saanut munaa. Nyt olen saanut, ja ihanaa onkin. Ap ..mutta silti pistää unelmoimaan onnellisesta loppuelämästä jonkun muun kaa.

Vierailija
20/32 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin eroa vuosia. Viimeiset 1,5v järjettömän ihastuneena toiseen. Näin jälkeenpäin ajatellen mies ei ollut mitenkään erityinen, mulla oli varmaan vaan niin pakottava tarve saada rakkautta, että kun vähänkin sopiva osui kohdalle tunteet lähti ihan käsistä. En kutsuisi sitä juttua miksikään suhteeksi, mutta oli meillä seksiä muutamia kertoja. Erosin, koska tuntui että tukehdun kotona. Ei ollut helppo päätös rikkoa ydinperhettä, mutta valitsin kuitenkin rehellisyyden ja toivon, että lapsillekin se on parempi niin. Exän kanssa meillä on hyvät välit ja lapset oireili ihmeen vähän. En tiedä sitten mitä vielä tulossa on, mutta ainakin meillä on nyt kotona mukava ja rento tunnelma ikuisten riitojen ja ahdistavan olon sijaan minkä uskon lapsillekin näkyneen, vaikka sitä tietenkin yritti salailla. Mut kyllähän ne vaistoaa... Puoli vuotta meni yksin ja sitten löysin elämäni miehen. Kiltin, ihanan, turvallisen, mukavan lapsille, hellän... Ja kyllä, seksikin on hyvää. Nyt meillä halataan ja pidetään kädestä lastenkin nähden. Perinteinen "jos olisin tiennyt, olisin eronnut aikaisemmin" pitää paikkaansa. Toisaalta olen onnellinen, että venytin niin pitkään huonoa suhdetta, että voin olla varma ratkaisusta ja tiedän, että tein kaikkeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi