Paino pudonnut, mutta vaatteet tuntuu pienemmiltä?
Olen laihtunut noin 7 kg suunnilleen puolessa vuodessa, mutta se ei näy yhtään missään. Senttejä ei ole lähtenyt mittanauhan mukaan mistään, olo on turvonnut ja kaikki käyttämäni vaatteet tuntuu päällä vain pienemmiltä kuin aiemmin. Mitäs ihmettä tässä nyt on tekeillä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Tarkista vaaka. Onko rikki?
Ei ole rikki, olen käynyt kahdella eri vaa’alla, omallani ja sitten muualla toisella.
Kyllä jo 5kg pudotus pitäisi vaatteissa tuntua. Vaihda vaa'an paristo.
Oletko alkanut liikkumaan paljon yhtäkkiä? Se saattaa aiheuttaa nesteen kertymistä, mutta kyllä se painokin nousisi hetkellisesti...
Lihakset lähteneet? Lihas painaa enemmän kuin rasva.
Oletko ollut aiemmin lihaksikkaampi ja laihduttaessa lopettanut liikkumisen? Toisaalta en tiedä voisiko noin paljoa lihaksia lähteä/korvautua läskillä puolessa vuodessa🤔 silloinhan painon putoaminen näkyisi pelkästään vaa’alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista vaaka. Onko rikki?
Ei ole rikki, olen käynyt kahdella eri vaa’alla, omallani ja sitten muualla toisella.
Ja aikaisempi vaaka oli myös toimiva? Etkä punninnut ekaa painoa illalla monen päivän ylensyömisen jälkeen, menkkojen aikana tms?
Ja unohtui sanoa paino niin alkupaino oli 79 kg ja nyt siis 72 kg. Eli luulisi, että pitäisi jo laihtuminen näkyäkin ja vaatteet olisi löysempiä. Mutta niin ei kuitenkan ole käynyt. Missä vika? -ap