Kenen biisi? Jostain 70 80 luvulta. Alkaa yksinkertaisesti joku puhallin soitin ja miehen ääni yhdessä. Ei huilu, räkäsempi ääni.
Luulin että Jethro Tull mutta ei ollut.
Yksinkertaisen alun jälkeen iskee rock.
Kommentit (32)
Aikoinaan hyvin suosittu. Soi korvamatona ja haluaisin tietää.
Vierailija kirjoitti:
Englannin kielinen.
Englanninkielinen on yhdyssana.
HEI JARNO TRULLI EI OLE MUUSIKKO! : Hän On Entinen F1 kuski nykyisin Viinitilallinen on Viinitilallinen Hänen isänsä ensin perusti tämän On Sukutila.
Koillis-Italiassa , hän on italialainen minun ikäiseni perheellinen mies, hän ajo viimeksi Suomen Mika Salon kanssa samassa tallissa Tojotalla.Kävi täällä Suomessa Helsingissäkin!
MINÄ MUISTAN sen Hyvin!!!
🇮🇹🍾🥂🍇
Jotenkin tulee mieleen Led Zeppelin, olisko niillä?
Tarjotut on liian kesyjä, hevimpää rockkia.
Ac/dc:n kappaleessa its a long way to the top on säkkipillejä muttei alussa. Lisäksi videosta voi bongata (melkein?) samanvärisiä raitiovaunuja kuin suomessa oli joskus.
Gary moore Over the hills and far away
Jethro Tullillahan oli rankkojakin biisejä ja sitä huilua soitettiin aika räkäisesti.
Gastotrani on yksi näitä Viiniä joita hänen tila tuottaa ja on Hänen nimelläänkin viinejä myynnissä , jopa Viking Linen myymälässä.
Assburger kirjoitti:
Jethro Tullillahan oli rankkojakin biisejä ja sitä huilua soitettiin aika räkäisesti.
Saattaa olla, en ole vaan löytänyt sitä oikeaa.
Eikö laulaja itse soittanut huilua, joten ei se sitten ole. Ne soi yhtä aikaa ja samaan tahtiin.
Se alkaa rummun yhden kepin lyönneillä......
Jarno Trulli