Epäilin, että mieheni pettää ja päätin nostaa kissan pöydälle
Se katti tuli kuitenkin heti alas sieltä. Miten saisin kissan pysymään pöydällä?
Niin ja mies ei pettänyt.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:23"]Laita pöydälle silakoita.
Tai kahen kilon siika.
[/quote]
Siikahan se siellä
Siika
Siika
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:23"]Laita pöydälle silakoita. Tai kahen kilon siika. [/quote] Siikahan se siellä Siika Siika
[/quote]
Ei jumalauta!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:23"]Laita pöydälle silakoita. Tai kahen kilon siika. [/quote] Siikahan se siellä Siika Siika
[/quote]
Ei jumalauta!
[/quote]
Noniin. Ota siika pois.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:24"] [quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:23"]Laita pöydälle silakoita. Tai kahen kilon siika. [/quote] Siikahan se siellä Siika Siika [/quote] Ei jumalauta! [/quote] Noniin. Ota siika pois.
[/quote]
Ahh aaaah tulukaa kahtoon!
Jos minä alan laittaa ruokaa tai leipomaan, kissa yrittää väkisin tunkea pöydälle. Sitä voisit kokeilla. Kun on kädet taikinassa eikä kissaa voi kunnolla hätistää, sitä on melko mahdoton saada pysymään poissa pöydältä. Pitää varotöiksi sulkea toiseen huoneeseen ennen kuin aloittaa.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:52"]
Jos minä alan laittaa ruokaa tai leipomaan, kissa yrittää väkisin tunkea pöydälle. Sitä voisit kokeilla. Kun on kädet taikinassa eikä kissaa voi kunnolla hätistää, sitä on melko mahdoton saada pysymään poissa pöydältä. Pitää varotöiksi sulkea toiseen huoneeseen ennen kuin aloittaa.
[/quote]
Kiitos! Täytyykin kokeilla tätä! Ap
Hei nyt mä klikkasin, mut ei tääl ollutkaan mitään eroamisdramaaa.... Tää homma ei nyt skulaaaa.....
Minä taas yritin saada hiiret hyppimään pöydällä ja vein kissan pois. Ei näkynyt yhtään hiirtä, joten pieleen meni.
Silloin kun meillä vielä oli kissa, se tuli papereiden päälle aina kun tein etätehtäviä. Kokeile siis laittaa papereita pöydälle.
Mulla kämppiksen kissa joskus takavuosina tykkäsi tulla sanomalehden päälle. Mutta se vaatii sen vanhan mallisen lehden.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:58"]
Silloin kun meillä vielä oli kissa, se tuli papereiden päälle aina kun tein etätehtäviä. Kokeile siis laittaa papereita pöydälle.
[/quote]
Kissat tykkäävät myös laatikoista. Nosta joku laatikko pöydälle jos on ok, että kissa on pöydällä laatikossa.
Asettele pöydälle mainokset/lehti/kirja/käsityö/palapeli ja keskity siihen niin johan on kissi pöydällä makaamassa kohteen päällä.
Laita pöydälle silakoita.
Tai kahen kilon siika.