Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai luoja toi mies on ärrrrsyttävä!!!

Vierailija
14.05.2015 |

En jaksa tapaa jolla hän vastaa aina, en jaksa ääntä mikä kuuluu hänen syödessä, en kestä jatkuvaa hönöilyä, en kestä ettei hän itse ratkaise mitään, aaaapuuuuaaaa!!!!
Eroko ainut vaihtoehto?!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä nro.13..
Ap

Vierailija
2/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ailahtelevia eikä se ole huono siksi kun he ovat erilaisia kuin miehet. Miehillä taas ailahtelevuus on poikkeus eikä sääntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olen yrittänyt miettiä kaikkea mitä meillä on hyvää, milloin olemme viihtyneet toistemme seurassa oikein hyvin jne.. Ehkä vähän jo helpottanut.. Rakas tuo kuitenkin on.
ap

Vierailija
4/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:58"]

En jaksa tapaa jolla hän vastaa aina, en jaksa ääntä mikä kuuluu hänen syödessä, en kestä jatkuvaa hönöilyä, en kestä ettei hän itse ratkaise mitään, aaaapuuuuaaaa!!!! Eroko ainut vaihtoehto?!!

[/quote]Sulla toiminut aaveen kuulu kusipäätutka.

Vierailija
5/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö luulet... :(

Mies on muuten aivan ihana, mutta voi luoja että päivä päivältä pienet jutut ärsyttää ja ahdistaa enemmän ja enemmän! Mitä helvettiä me tällä tahdilla tehdään enää yhdessä kunhan lapset on kasvanu?!!!
Ap

Vierailija
6/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ansaitse miestä, oi arvoisa Pyhä Vulva!

Vierailija
7/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat :D

Vierailija
8/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aamulla vielä näin ex.n kuvan facessa. Hänellä kaikki kohdallaan mitä miehessä pitää olla. Suhteemme "katkesi" kun hän oli töissä ulkomailla ja itse muutin toiselle paikkakunnalle kotipaikkakunnaltamme. Hän otti yhteyttä taas palattuaan pysyvästi suomeen. Olin juuri silloin tavannut nykyisen aviomieheni, jonka kanssa synkkasi hyvin. Sanoin silloin exälle, että jätä minut rauhaan. Ikävöin kauan perääsi ja nyt kun olen alkanut taas elää, sinä palaat takaisin.. Hän jätti minut rauhaan!! :( Nykyään onnellisesti naimisissa hänkin.. Omassa miehessäni ei varmaan ole vikaa sinänsä, minussa on kun aloin muistella menneitä. Sydäntä särkee ja vituttaa katsella tuota urpoa. Eikä edes sanomalla tajua, kun kerron että haluan olla rauhassa. Mikä sulla on? Mikä sulla on? Miks oot noin kiukkunen?
hitto miks ite oot noin ääliö..
ap

Vierailija
9/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat kyllö on!! Olisko tää ärsytys vaan siitä!!! Please! Enkö haluais alkaa riiteleen, mut kohta jos en saa olla, räjähdän!!!
Ap

Vierailija
10/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:13"]Ja aamulla vielä näin ex.n kuvan facessa. Hänellä kaikki kohdallaan mitä miehessä pitää olla. Suhteemme "katkesi" kun hän oli töissä ulkomailla ja itse muutin toiselle paikkakunnalle kotipaikkakunnaltamme. Hän otti yhteyttä taas palattuaan pysyvästi suomeen. Olin juuri silloin tavannut nykyisen aviomieheni, jonka kanssa synkkasi hyvin. Sanoin silloin exälle, että jätä minut rauhaan. Ikävöin kauan perääsi ja nyt kun olen alkanut taas elää, sinä palaat takaisin.. Hän jätti minut rauhaan!! :( Nykyään onnellisesti naimisissa hänkin.. Omassa miehessäni ei varmaan ole vikaa sinänsä, minussa on kun aloin muistella menneitä. Sydäntä särkee ja vituttaa katsella tuota urpoa. Eikä edes sanomalla tajua, kun kerron että haluan olla rauhassa. Mikä sulla on? Mikä sulla on? Miks oot noin kiukkunen?
hitto miks ite oot noin ääliö..
ap
[/quote]
Erottaa nyt äkkiä, miehesi ansaitsee parempaa.

Vierailija
11/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oma tilaa, noita tuntemuksia tulee ja menee varsinkin jos ollaan liian tiiviisti yhdessä esim. kotosalla.

Vierailija
12/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme psyko akka. Miksi olet miehen kanssa jota et selvästikkään rakasta? Oma on nyt ongelmasi.

Vierailija
13/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. en tiedä rakastanko, välitän ainakin paljon. Rakastin joskus. Vai onko rakkaus vain muuttanut muotoaan? Omaa elämää tarvitsis kyllä molemmat tähän rinnalle..
Psyko en kuitenkaan ole :D
ap

Vierailija
14/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan hormonitasapainossa tai sokereissa tms. jotain häikkää? Kuulostaa ihan aavistuksen mittarin yli menevältä. En usko, että psyko olet, kuten joku tuolla jo heitti

Vierailija
15/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarvitset Ap tukea, mistä voisit hakea jotakin apua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi