Mun mies ihailee eniten hoikkia, sporttisen näköisiä naisia.
Sen eksätkin on sellaisia, siroja ja nättejä. Minäkin olin sellainen silloin viitisen vuotta sitten, kun aloimme olemaan yhdessä... No nykyään olenkin siellä lievän ylipainon puolella. Silleen rumasti, tissit on jääneet pieneksi ja läski kerääntynyt kaikkialle muualle.
En tykkää itsestäni tämmöisenä ja olenkin jo jonkin aikaa tehnyt sitä kuuluisaa elämäntapamuutosta, liikkunut enemmän ja muuttanut omaa ruokavaliota terveellisemmäksi. Se on mulle aika hankalaa, mulla on taipumusta ahmimiseen ja siksi tämä paino onkin päässyt nousemaan. Sinkkuna oli helpompi pysytellä hoikkana, kun ei ollut ketään kantamassa mässyjä kotiin.
No sitten tää mies... se ei voi tukea mua yhtään! Tietää hyvin mitä yritän tehdä ja se ihan kiusallaan yrittää hukuttaa mut karkkeihin ja sipseihin ja pitsoihin!! Välillä jopa valittaa siitä kun en halua viettää iltoja sohvan uumenissa mässyttämässä :(
Mulle riittäis se, että pitäisi ne herkkunsa itsellään ja ostaisi niitä vain itselleen, eikä aina montaa säkillistä kaikkea että "varmasti riittää", vaan ei. Yritä tässä sitten kasvattaa itsehillintää :(