miksi en saa miestä?
Urheilen, 160/60mitat, 20v, on kiinnostuksen kohteet, nätti, en nipota/valita, omaan oman tahdon, otan muut ihmiset huomioon, en polta, enkä juo, en yritä liikaa, ole epätoivoinen tms.
Olen herkkä, ihan perusälykäs, osaan kuunnella, annan tilaa, en lauo typeryyksiä, puhu selän takana, olen ystävällinen, ...silti Miksi olen yksin? Mä en keksi itsestä mitään vikaa. ..tai ainakaan sellaista isoa puutetta mikä aiheuttaa yksinäisyyden. Toki kyllähän mä ilman miestä pärjään, mut ääh kyllä mä haluun yhen mun kainaloon:'(
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:33"]Jenni?
[/quote] ei
Tee jokin sähköpostiosoite itsellesi niin otan yhteyttä. Vaikutat mielenkiintoiselta naiselta.
M25
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:33"]Jenni?
[/quote] ei
[/quote]
Varmasti olet :D
Ehkä se on tuo juomattomuus. Itse en bileitä ja sitä ei lakata ihmettelemästä. Moni saattaa sanoa että sellanen gf ois hyvä, mutta sitten alkaa harmittaa, jos en jaksa baareissa roikkua.
Hei ap, samaa ihmettelin minäkin täsmälleen samassa iässä, ja silloista itseäni voisin määritellä samoin kuin sinäkin, jopa mittani olivat lähes sentilleen samoissa lukemissa. Sinä sentään asut kaupungissa, minä asuin pienemmällä paikkakunnalla vielä pohjoisemmassa. Kaikki muuttui, kun muutin opiskelemaan suurkaupunkiin. Yhtäkkiä alkoi kiinnostuneita pörräillä ympärillä ihan riesaksi asti. En tiedä, mitä siinä tapahtui, en vieläkään. Ehkä sinullekin ympäristön vaihdos auttaisi?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:36"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:33"]Jenni?
[/quote] ei
[/quote]
Varmasti olet :D
[/quote] no en ole
Nimikin alkaa väärällä kirjaimella. Mutta viisi kirjainta kyllä. Uusi arvaus?
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:41"]Hei ap, samaa ihmettelin minäkin täsmälleen samassa iässä, ja silloista itseäni voisin määritellä samoin kuin sinäkin, jopa mittani olivat lähes sentilleen samoissa lukemissa. Sinä sentään asut kaupungissa, minä asuin pienemmällä paikkakunnalla vielä pohjoisemmassa. Kaikki muuttui, kun muutin opiskelemaan suurkaupunkiin. Yhtäkkiä alkoi kiinnostuneita pörräillä ympärillä ihan riesaksi asti. En tiedä, mitä siinä tapahtui, en vieläkään. Ehkä sinullekin ympäristön vaihdos auttaisi?
[/quote] juuri muutin tänne tuppukylästä :-D
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:19"]
Urheilen, 160/60mitat, 20v, on kiinnostuksen kohteet, nätti, en nipota/valita, omaan oman tahdon, otan muut ihmiset huomioon, en polta, enkä juo, en yritä liikaa, ole epätoivoinen tms. Olen herkkä, ihan perusälykäs, osaan kuunnella, annan tilaa, en lauo typeryyksiä, puhu selän takana, olen ystävällinen, ...silti Miksi olen yksin? Mä en keksi itsestä mitään vikaa. ..tai ainakaan sellaista isoa puutetta mikä aiheuttaa yksinäisyyden. Toki kyllähän mä ilman miestä pärjään, mut ääh kyllä mä haluun yhen mun kainaloon:'(
[/quote] Kuulostat unelmanaiselta, laita tuo teksti treffi-ilmoitukseen niin johan alkaa puhelin soida!
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:39"]Ehkä se on tuo juomattomuus. Itse en bileitä ja sitä ei lakata ihmettelemästä. Moni saattaa sanoa että sellanen gf ois hyvä, mutta sitten alkaa harmittaa, jos en jaksa baareissa roikkua.
[/quote]
Ei kaikki miehetkään roiku baareissa. Minä olen 24-vuotias mies ja siitä on ainakin kaksi vuotta kun viimeksi olen käynyt baarissa ja muutenkin käytän alkoholia melko hillitysti.
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 13:19"]
Urheilen, 160/60mitat, 20v, on kiinnostuksen kohteet, nätti, en nipota/valita, omaan oman tahdon, otan muut ihmiset huomioon, en polta, enkä juo, en yritä liikaa, ole epätoivoinen tms. Olen herkkä, ihan perusälykäs, osaan kuunnella, annan tilaa, en lauo typeryyksiä, puhu selän takana, olen ystävällinen, ...silti Miksi olen yksin? Mä en keksi itsestä mitään vikaa. ..tai ainakaan sellaista isoa puutetta mikä aiheuttaa yksinäisyyden. Toki kyllähän mä ilman miestä pärjään, mut ääh kyllä mä haluun yhen mun kainaloon:'(
[/quote] Kuulostat unelmanaiselta, laita tuo teksti treffi-ilmoitukseen niin johan alkaa puhelin soida!
[/quote] voishan sitä kokeilla :-D
Ap
Tekaisin sähköpostiosoitteen. Laittaisitko tuonne viestin niin kerron itsestäni: nuorimies@email.com
M25
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:53"]Tekaisin sähköpostiosoitteen. Laittaisitko tuonne viestin niin kerron itsestäni: nuorimies@email.com
M25
[/quote]
Ooh! Saammeko ensimmäisen av- pariskunnan? <3
[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 14:53"]Tekaisin sähköpostiosoitteen. Laittaisitko tuonne viestin niin kerron itsestäni: nuorimies@email.com
M25
[/quote]
Ooh! Saammeko ensimmäisen av- pariskunnan? <3
[/quote]
Ei ainakaan vielä ole tullut vastausta. Näkiköhän ap edes viestiäni, odotanko turhaan?
M25
Jenni?