Syötkö mielummin juustoa vai kinkkua leivän päällä?
Kommentit (21)
Juustoa. En syö kinkkua tai lihatuotteita muutoinkaan. Paitsi nakkeja joskus keitossa ja kastikkeessa ja n. 4-10 grillimakkaraa kesässä. Muutoin en lihhaa syö.
Juustoa menee päivittäin. 😋
N49
Juustoa, leikkeleistä en leivän päällä välitä.
Kinkku yököttää. Kalkkunaleikettä voin syödä.
Kyläillessä katsotaan usein kieroon kun syön molempia, siinä ne ovat tarjolla pöydässä, mutta e-hei, en minä niiden makua pilaa laittamalla leipää alle. Monesti joudun suosittelemaan optikolla käyntiä silmien pyörittelyyn.
Kinkuissa ja muissakin leikkeleissä on aina jotain läskinpaloja tai muuta epämääräistä vaikka minkälaista ostaisi. Siksi mieluummin juustoa, tai itse asiassa mieluiten tomaattia, kurkkua, avokaadoa, salaattia, paprikaa...
Molempia, juusto alimpana, sitten kinkku.
Tämä on oikea järjestys.
Molemmat ja käytän grillissä. Kyllä tokenoo.
Juustoa jossa on makua. Kermajuustoja mieluummin käytän leikkeleitä, mutta kotona yleensä punaleima emmentalia. Monet muutkin juustot leikkeleitä mieluisampia.
Mä suosin aina leikkeleitä juustoon verrattuna, koska leikkeleet ovat yksinkertaisesti paremmalta maistuvia. Suosin kinkkuleikkeleitä ja meetvurstia, koska kalkkuna on niin mautonta. Useimmiten minulla on kuitenkin myös juustoa. Välttelen edamia ja oltermannia mietouden takia. Jo pelkästään goudassa on paljon enemmän makua.
Ja ehdottomasti juusto alle ja leikkele päälle, koska se mauttomampi joutaa alle.
Teen lämpimiä voileipiä ja kyllä juusto on päälimmäisenä.
Pitää olla molempia, jos saa vaan toista, niin juusto.
Mieluummin meetwurstia jonka päällä mahdollisesti juustoa.
Molempia ja ensin voi ja sitten kinkku. Juusto kuuluu näiden päälle.
Juuston päälle mielellään kurkkua ja tomaattia. Ja jos salaatinlehdet laitan, niin se kuuluu kinkun alle.
Tää on se oikea, 100%:n oikea, järjestys.
aamuisin juustoa ja illalla maistuu makkarat.