Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUKU SABOTOI SUHDETTANI!!

Vierailija
14.05.2015 |

Että pistää vihaksi! Vanhempani, ja mummo ja ukki tekevät kaiken saadakseen poikaystäväni ongelmiin! Nyt ovat valehdelleet koko minun suvulle että poikaystäväni muka hakkaa minua ja ryyppää!? Siis ei tosellakaan ole totta. Olen se sama 19v nainen,jolla on se anoreksia. (Tein aloituksen eilen) Siis olen katkaissut välitkin, mutta sitä vaikeuttaa tuo kaikille juoruilu, koska pitää aina olla korjaamassa väärää tietoa. Toissapäivänä oli poikaystävästäni tehty joku ilmoitus poliisille! (Poikaystävä juuri äsken sanoi tästä, ei kuulemma halunnut sanoa aiemmin koska vaikutin niin loppuun palaneelta jo muutenkin.)
Ilmoitus koski kuulemma minun pahoinpitelyä?!? Mitä helvettiä. Tuo jätkä ei ole koskaan ollut väkivaltainen, ja perheeni kyllä tietää sen. Mitä minä voin enää tehdä?! Poikaystävä on surullinen ja minä kihisen raivosta. En vaan pääse eroon suvustani!

Tässä siis se edellinen keskusteluni:
http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4469309/anoreksia_lahti_taas_kasista

-19v.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, taas kirjoitusvirheitä. Puhelimella näppäilen.
-Ap

Vierailija
2/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:10"]Äh, taas kirjoitusvirheitä. Puhelimella näppäilen.
-Ap
[/quote]

En yksinkertaisesti tiedä mitä tehdä! Minulla on hankalin suku ikinä.
-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhatkaa kunnianloukkaussyytteellä tai nostakaa se samantien.

Vierailija
4/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:21"]Uhatkaa kunnianloukkaussyytteellä tai nostakaa se samantien.
[/quote]

Niin pitää näköjään tehdä. Ei tästä tule enää mitään, kun joutuu jatkuvasti oikaisemaan asioita sukulaisesta poliisiin..
-Ap

Vierailija
5/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 12:21"]Uhatkaa kunnianloukkaussyytteellä tai nostakaa se samantien.
[/quote]

Niin pitää näköjään tehdä. Ei tästä tule enää mitään, kun joutuu jatkuvasti oikaisemaan asioita sukulaisesta poliisiin..
-Ap
[/quote]

Puhelinnumeronkin vaihdoin kerran mutta en tajunnut laittaa salaiseksi..En tajua miksi minut on kirottu hullulla suvulla.
-Ap

Vierailija
6/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko vanhempasi oikeasti noin sekaisin?! Katkaise välit ja äkkiä!

Vierailija
7/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kenenkään suku noin sekaisin :o Siis oliko poikaystävästäsi ilmoitettu poliisille?!

Vierailija
8/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:03"]Siis onko vanhempasi oikeasti noin sekaisin?! Katkaise välit ja äkkiä!
[/quote]

Kyllä ne on. Ne ei voi olla terveitä..
-Ap

Vierailija
9/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:04"]Ei voi olla kenenkään suku noin sekaisin :o Siis oliko poikaystävästäsi ilmoitettu poliisille?!
[/quote]

Joo, poliisi oli alkanut selvittämään tätä asiaa jotenkin..en ole itsekkään ihan perillä. Siis oli tehty joku ilmoitus että minua olisi hakattu jne.
-Ap

Vierailija
10/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että poikaystäväsi ei hakkaa sinua? Ehkä sinua vain pelottaa myöntää sitä?

Vierailija
11/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 20:08"]Oletko varma että poikaystäväsi ei hakkaa sinua? Ehkä sinua vain pelottaa myöntää sitä?
[/quote]

Siis kai minä nyt itse tiedostaisin jos minua hakattaisiin. Ei ole koskaan huutamista enempää tehnyt yhtään mitään. Minä kyllä raivoissani kerran heitin tyynyllä..pyysin anteeksi.
-Ap

Vierailija
12/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menette poliisille yhdessä ja kysytte, mitä tehdä. He neuvovat kunnianloukkaus asian kanssa ja kertovat täyttyykö kriteerit. Voimia teille molemmille.

Vierailija
13/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 21:46"]Menette poliisille yhdessä ja kysytte, mitä tehdä. He neuvovat kunnianloukkaus asian kanssa ja kertovat täyttyykö kriteerit. Voimia teille molemmille.
[/quote]

Niin pitää mennä..:/ Vituttaa niin paljon.
-Ap

Vierailija
14/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekaisin. Siltä vaikutti jo eilen.

Vierailija
15/15 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 22:12"]Olet sekaisin. Siltä vaikutti jo eilen.
[/quote]

Jaa minä vai?? Et ole tavannut sukuani.
-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi