Miten tää voi olla niin vaikeeta...
Nyt meni hermo ja sen kyllä huomaa...Oon pohtinut rattaiden hankkimista tässä taannoin meidän 1- vuotiaalle ja vihdoin ostin 3-pyöräiset (merkkiä mainitsematta). Ja eikö ollut sitten mun tuuria, kun ne rattaat olivatkin jotenkin vialliset ja menivät heti rikki! En halunnut enää samaa merkkiä vaan onneksi sain purettua kaupan. Olen saanut hyviä vinkkejä teiltä eri 3-pyöräisistä malleista. Tosin kaipailisin vielä kokemuksia jeep roadster 3 mallista. Näitä en siis ostanut vaan aikas paljon kalliimmat ja nyt tuli vähän sellanen olo et en viittis enää sijottaa rahaa rattaisiin kovinkaan paljon. Jeepit maksaa 189 euroo. Ja kun en tiedä tuosta pikkuneidistäkään et kauanko enää viihtyy rattaissa.
Olen työnnellyt koko kesän matkarattaita, joissa liikkuvat, pyörivät etupyörät ja ostamissani 3-pyöräisissä oli ei-liikkuva etupyörä..oli aika hankalan tuntunen työntää kun sai jatkuvasti kipata.
Mutta siis jos joku on " kuulolla" ja omistaa jeepit niin kerro kokemuksesi rattaista...Kiitos tuhannesti...