Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua kuulla asioitani.

Vierailija
14.05.2015 |

Tämä käy jo rankaksi kun täytyy miettiä mikä ylittää uutiskynnyksen, mistä ei ole vaivaa ja ei mitenkään liity edes etäisesti mihinkään minkä mies voi kokea epämiellyttävänä. Samaan aikaan mies valittaa kun en puhu eikä tunne minua kunnolla ja sitten toisaaltaan valittaa päivittäin etten ole koskaan hiljaa. Vaatii täydellistä avoimuutta ja samalla kesken lauseeni saattaa huudahtaa " kun ei kiinnosta!!!". En minä enää tiedä miten olla. Kirjoittelen sitten päivittäin ystävieni kanssa ja heille kerron ajatukseni ja suruni ja iloni. Olen nyt mieheni kanssa ollut 8 kuukautta ja asuttu 2kk yhdessä. Alussa puhuttiin paljon. Pisimmät keskustelut saattoi venyä 13 tuntiin vuorokaudessa. Rakasteltiin pitkään ja paljon ja oltiin kuin yhtä. Tämä loppui kolmessa kuukaudessa. Nyt seksiä on noin kerran kuussa jos silloinkaan. Läheisyyttä kyllä on. Halimista, suukottelua ja teemme toisillemme pyytämättä kivoja juttuja. Nukumme sylikkäin, mutta minä olen silti yksin ja niin sanoo mieskin olevansa. Tilanne on riipivä. Onko kenelläkään muulla elämä ristiin meneviä viestejä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki tullut teidän suhteeseen. Tulee enemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ihmeessä naimisiin ja hankkikaa lapsi, siitä se tilanne paranee!

Vierailija
4/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no itse lähtisin kyllä kälppimään kun on noin tuore suhde kyseessä. jos 8 kk jälkeen loppuu keskustelu ja seksi lähes kokonaan niin ette oo kyllä toisianne varten, tonhan pitäis olla just sitä parasta suhteen alkuhuuman aikaa

Vierailija
5/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään arkea tuollainen ole. Näytä tämä kirjoittamasi viesti hänelle? Jos ei kiinnosta -> ero. Mulla oli joskus samanlainen poikaystävä. Nyt jo entinen. Onneks nykyinen vielä vuosienkin jälkeen jaksaa kuunnella ja jakaa <3

Vierailija
6/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pelkkää asiaa jos kälättää 13h putkeen? Mitäköhän on näiden asioiden sisältö?

Vierailija
7/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 40v ja 50v ja steriloitu kumpikin ja lapset aikuisia että ei todellakaan lisäännytä. Alkuhuumasta en tiedä kun edellisen mieheni kanssa olin naimisissakin ja alkuhuumaa ei ollut. Seksiäkin alkoi olla vasta viimeisen 3kk aikana ennen eroa. Silloin jo päivittäin kun olin ensiksi 4 vuotta ollut puutteessa. Nykyinen mies väittää että olen hänen suuri rakkautensa. Siis yksi niistä. Edellisestä semmoisesta on jo 10 vuotta. Mikäänhän ei ole ikuista. Itselläkin 2 suurta rakkautta ennen häntä. Nytkin olen matkoilla niin eipä mies viesteihin vastaa. Facea kyllä jaksaa päivittää. Koitin eilen kertoa päivästäni, mutta kommenttia ei tullut. Kävi kyllä lukemassa, mutta ei jaksa vastata. Kavereilleen kyllä jaksaa vastata heti. Sen olen kotona nähnyt. Silti on mustasukkainen ja ei luota kuulemma minuun. Miksi se on mustasukkainen jos ei välitä? Tahallaanko se tällaista ihmeellistä psykologista sotaa käy?
Ap

Vierailija
8/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhdessä on kälätetty aikoinaan. Silloin kun vielä kommunikoimme enkä puhunut seinälle.
ap

Vierailija
9/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mulkulta ainakin. Oikeasti; jätä se sika

Vierailija
10/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti. 

Jos sä 8kk suhteen jälkeen koet puhuvasi seinille ja toinen huutaa sulle ettei juttisi kiinnosta, seksiä on ehkä kerran kuussa ja joudut miettimään mitä voit kumppanisi kuullen puhua. Käytännössä hoidat keskustelusi muiden ihmisten kanssa niin mitä luulet; kannattaako tuta suhdetta jatkaa?

Vierailija
11/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommanne ei vain toimi, eikä siinä mitään, noinhan se usein menee; alkuhuuman voi kokea aika monenlaisien ihmisten kanssa, mutta suhteeseen vaaditaan jo ihan toisenlaista yhteenkuuluvuutta. Nyt olet huomannut että arki ei teillä toimi, kommunikaatio tapanne ei sovi yhteen ja ehkä ei luonteennekaan, koska vaikuttaa siltä että miehesi on ärsyyntynyt sinun tapaasi olla. Ehkä ei kannata heti heittää poikki jos haluat vielä yrittää mutta kannattaa varautua siihen, että tuo ei tule kestämään.

Vierailija
12/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edelliset. Teidän suhde ei toimi eikä mies tiedä mitään rakkaudesta. Kukaan joka rakastaa toista, ei usein keskeytä toisen puheita sanomalla ettei kiinnosta. Joskus, mutta jo kerran viikossa on liikaa.
Ala suosiolla katsomaan uutta kämppää tai heitä mies nykyisestä ulos.

Vierailija
13/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 09:09"]Ollaan 40v ja 50v ja steriloitu kumpikin ja lapset aikuisia että ei todellakaan lisäännytä. Alkuhuumasta en tiedä kun edellisen mieheni kanssa olin naimisissakin ja alkuhuumaa ei ollut. Seksiäkin alkoi olla vasta viimeisen 3kk aikana ennen eroa. Silloin jo päivittäin kun olin ensiksi 4 vuotta ollut puutteessa. Nykyinen mies väittää että olen hänen suuri rakkautensa. Siis yksi niistä. Edellisestä semmoisesta on jo 10 vuotta. Mikäänhän ei ole ikuista. Itselläkin 2 suurta rakkautta ennen häntä. Nytkin olen matkoilla niin eipä mies viesteihin vastaa. Facea kyllä jaksaa päivittää. Koitin eilen kertoa päivästäni, mutta kommenttia ei tullut. Kävi kyllä lukemassa, mutta ei jaksa vastata. Kavereilleen kyllä jaksaa vastata heti. Sen olen kotona nähnyt. Silti on mustasukkainen ja ei luota kuulemma minuun. Miksi se on mustasukkainen jos ei välitä? Tahallaanko se tällaista ihmeellistä psykologista sotaa käy?
Ap
[/quote]

Kysykö ja kuunteletko koskaan? Vai kälätkö vaan omia juttuja?

Vierailija
14/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei sittenkään jaksa jakaa arkeaan ja elämäänsä kenenkään kanssa? 

meillä sama, ettei osata keskustella ja iätkin on samat. mutta kyse ei ehkä ole noin näkyvästä "ei kiinnosta" vaan ollaan jostain syysta ajauduttu siihen, että minä puran huoleni netin keskustelupalstoille anonyymisti ja mies keskustelee taas fb kaikkien tuttujensa ja kavereidensa kanssa. 

jos yritetään yhdessä mitään keskustella, päädymme aiheisiin, joista vain riidellään. kyllä tässä seksielämäkin kärsii, koska vetäydytään.

tilanne on hankala, ja jos ei oltaisi naimisissa, ei yhteisiä lapsia niin tietäisin mitä tehdä.

Vierailija
15/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kaiken mitä hän sanoo. Jos hän puhuu minulle niin olen 100% mukana koska se on niin harvinaista nykyään että hän haluaa jakaa jotain. Hän on aina saanut puhua minulle ihan kaikesta. Valitettavasti en sitten voi kuitenkaan osallistua keskusteluun koska hän ei koe tarvetta saada vastakaikua vaan pitää jatkokysymyksiäni tungettelevina tai tulkitsee ne siten että luulen tietäväni kaiken. Minä taas koen ne yrityksinä jalostaa keskustelua eteenpäin. Mikä toimii hyvin ystävieni kanssa , mutta ei näköjään miesten, koska ne kokee kaiken uhkana.
Ap

Vierailija
16/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, ei kannata jatkaa tuota suhdetta. Asiat vaan pahenee. Miehen ei enää tarvitse näytellä kun sai sinut saman katon alle passamaan itseään.  Jos et lähde, olet täällä vuoden kuluessa kertomassa miten mies ei päästä sua ulos tai menee itse kavereiden kanssa ja kieltää sua käyttämästä omia rahojasi tai edellyttää sun käyttävä kaikki  rahasi  häneen jotta hän saisi säästettyä mahdollisimman paljon rahaa ennen kuin heittää sinut ulos. Nää on niin nähty täällä.Ala etsiä omaa kämppää.

Vierailija
17/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on alkanut tulla ajatus, että hän ei nyt oikein ole tunnistanut itseään. Pitkään itsekseen asuneena ei jaksa ketään koko aikaa elämässään. Minäkin olen miettinyt että olen liian vanha teini-ikäiseen keski-ikäiseen mieheen. Jos erillään asuessa asiat olisi paremmin. Saisi kiukutella itsekseen ja minä en tuhlaisi voimiani häneen. Ei tarvitsisi seksielämäänsäkään enää omin käsin hoitaa.
Ap

Vierailija
18/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan miehet koe keskustelua uhkana, sä vain olet ottanut itsellesi idiootti kusipäämiehen.
Suurin osa aviomiehistä rakastaa vaimoaan, haluaa kuulla hänen mielipiteitään ja juttujaan. Tykkäävät tehdä vaimojensa kanssa jotain ja seksiä todellakin harrastetaan usein vielä parin vuoden suhteen jälkeenkin.

Vierailija
19/19 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts... Hän on jo vaatinut rahani. Tuloni on kuulemma hänen. Jos ostan tuloillani jotain se on pois hänen rahoistaan. Laskuni haluaa nähdä ja tiliotteeni etten maksa mitään hänen tietämättään. Pankkitunnuksenikin vaati että pääsee tutkimaan kaikki asiani. Kiitos, että laitoit tuon. Herätti nyt minut. Kiitos!
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän