laihduttajat: miten menee?
Itsellä jäljellä 200 grammaa (!!!) Eli 68 kiloa tavoite. Pituus 168. Ja Jos haluan niin sitten myöhemmin tiputan 5 kiloa, johon menisi aikaa n. 2, 5 kuukautta. Se ois sitten se alin paino.
Kertokaa mammat mitä teille kuuluu ! ;-)
Kommentit (6)
Minulla on vielä jokunen kilo normaalipainoon, mutta lyhyessä ajassa on pudonnut neljä kiloa. Heti kun tuli lämpimät keväiset ilmat, alkoi ulkoilu maistua, ja kun olen käynyt paljon lenkillä, olen jaksanut ihan eri tavalla myös kuntosalitreeniä. Ja kun taas treenaan, tulen aina syöneeksi järkevästi. Eli tällainen positiivinen oravanpyörä täällä.
Itsellä tavoitteena 52kiloa, pituuteeni nähden ihannepaino. Vielä 6 kiloa matkaa, en ole asettanut sen tiukempia aikarajoituksia -- yritän ylläpitää muutamaa liikuntakertaa viikossa sekä järkeviä kalorimääriä ahmimiskohtausten välttämiseksi. Tsemppiä kanssalaihduttajille!
Ihan ok. Syöminen on vähän lipsunut, se näkyy painon junnaamisena. Ei nouse, mutta ei laskekaan :/ Pari viimeistä kiloa pitäisi saada vielä tiristettyä.
Ihan hyvin! Vauvakiloja olen tiputellut hiljalleen. Vuosi sitten paino oli 81 kg (viikko synnytyksestä). Tavoitepainoon on 2 kg jäljellä. En ole pitänyt kiirettä, imetän. 168 cm, paino nyt 66 kg.
58,7 kg nyt, aika paljon on matkaa vielä jäljellä. Mut hyvältä näyttää, "hiilariton" ruokavalio toimii!!