Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisia insinöörimiehet on kumppanina?

Vierailija
14.05.2015 |

tapasinnettideiteillä 30 lähentelevän insinöörin alun. vaikuttaa kovin kiireiseltä.. liekö ohimenevää?

n24

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:11"]

Aika paha on niputtaa insinöörejä yhteen nippuun. Jotkut ei osaa vaihtaa edes pyöriä autoon. Vaikka ovat muka insinöörejä. Ihan todellakin laidasta laitaan on. Samalla tavoin kuin mikä tahansa satunnainen otanta.

[/quote]

Minusta tuntuu että tuo kädentaidoton insinööri on myytti. En ole sellaisia tavannut. Olen itse insinööri ja itseä kehumatta olen taitava käsistäni ja niin ovat myös työkaverit, rakentelevat itse talonsa, autonsa ja veneensä.

[/quote]

Varmaan tosi helppo saada itse rakennettu auto katsastuksesta läpi. En muutenkaan ihan ymmärrä miten joku tietotekniikan inssi osaisi rakennella sen paremmin kuin sairaanhoitaja

Vierailija
22/24 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit ovat reppanoita ja surkeita naisten kanssa. Etsi joku toinen mies, AP.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä ja aina oikeassa olevinaan.

Vierailija
24/24 |
14.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.05.2015 klo 08:11"]

Aika paha on niputtaa insinöörejä yhteen nippuun. Jotkut ei osaa vaihtaa edes pyöriä autoon. Vaikka ovat muka insinöörejä. Ihan todellakin laidasta laitaan on. Samalla tavoin kuin mikä tahansa satunnainen otanta.

[/quote]

Minusta tuntuu että tuo kädentaidoton insinööri on myytti. En ole sellaisia tavannut. Olen itse insinööri ja itseä kehumatta olen taitava käsistäni ja niin ovat myös työkaverit, rakentelevat itse talonsa, autonsa ja veneensä.

[/quote]

Varmaan tosi helppo saada itse rakennettu auto katsastuksesta läpi. En muutenkaan ihan ymmärrä miten joku tietotekniikan inssi osaisi rakennella sen paremmin kuin sairaanhoitaja

[/quote]

Minä olen käsistäni täystumpelo, mutta töissäni hyvä. Eikä tuo mieskään mikään nikkari ole. Ei tartte nykyään edes raksapuolella olla taitava, kun koneella voi antaa mitat millä viivat piirretään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan